Jalan pohjat täynnä mustia pisteitä, myös käsissä
Mitä ihmettä? Ei lähde pois. Pieniä mustia pisteitä. Jalkahoidossa olin. Muuta erikoista en keksi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on se joku hämähäkki tai muu eliö, joka elää jossain etelän hiekkarannoilla. Eräällä sukulaisella oli. Mene ihotautilääkärille.
Mulle tuli tämä kanssa ekana mieleen. Rantahiekassa lymyävä loinen, joka leviää jalkapohjien kautta koko kroppaan. Hoitamattomana vaarallinen.
AP lääkäriin.
Kannattaa käydä lääkärissä. Tuo loinen elää orvaskeden välissä ja syö tunneleita ihon alla.
Jos se etenee verenkiertoon niin voi tulla ongelmia. Yleensä tuo kuolee itsestään pois kuukauden sisällä, mutta verenkiertoon mennessä voi aiheuttaa sydämessä ja maksassa ongelmia muniessa sinne uusia emiä.
Tuo on todella yleinen loinen koirilla ja sioilla.
Yleensä kannattaisi pitää jalkineita. Ei ihmiset ole turhaan historiassa alkaneet pitää jalkineita suojaksi ulkopuolisilta uhilta.
Mene ihotautilääkärille ja sillä siisti.
Avoin nyt ihoa ja otin pois ja suurentamalla koitin katsoa mutta vaikuttaa vain lialta. Ompa outoa.
Ei voi olla vain ihoa. Joku loinen, pääsetkö ihotautilääkärille tai onko lähelläsi yliopistollinen keskussairaala.
Pääsen kyllä ja lapsikin sitten mukaan sairaalaan. Likaa näyttäisi olevan tai jotain niin pientä ettei suurentamallakaan näe. Morgellonin tauti täsmäisi mutta on todettu että materia olisi ollut puuvillaa pääasiassa mitä löytyy. Olen avannut ihoa jo monesta kohdasta.
Sain hiottua jaloista sähkökäyttöisellä raspilla itseltä. Täytyy seurailla ja viedä lapsi lääkäriin maanantaina.
Tartutatte ne ebolat muihinkin- heti lääkäriin!
Eikö siellä jalkahoidossa kiinnitetty huomiota asiaan?
Ei sanonut mitään jalkahoitaja. Mut tuskin sieltä tuli kun lapsella samanlaista. Pelkäänkin et silloin noita oli, sai hiettua ja nyt tullut takaisin. Saa nähdä miten käy nyt. Uskoisin et syyhyä tää on vaikkei vielä syyhyäkään. Eihän tällaista tavallinen ihminen huomaa. Ihan sattumalta vaan tutkin jalanpohjia.
Vierailija kirjoitti:
Hiekkarannalla ilman kenkiä pari kk sitten. Miksi? Lapsella ihan samanlaiset jalanpohjat. Ihan hullun näköiset kuin mustalla kuulakynällä olis pistelty.
Missä maassa kävelitte hiekkarannalla?
Ollaan oltu eri maissa mutta ei thaimaassa tai siellä päinkään. Tutummissa kohteissa.
Hassuja nämä kyllä. Poistuvat, vaihtavat paikkaa, jne.
Ei osannut terveydenhoitajaan sanoa mitä on. Seuraillaan vaan.
sähköallergiaa. Kokeile yksisarvishoitoa ekaksi. ja käy mittaan ferritiinit .
Menkää ihotautilääkärille tai sitten sellaiselle joka erikoistunut eksoottisin tauteihin. Ei todellakaan osaa joku perähikiän terkkari sanoa asiasta mitään, kun ei niissä koulutuksissa ihan jokaista asiaa voida käydä läpi. Siksi lääkäritkin on erikoistuneita joihinkin asioihin, ei kukaan voi ihan kaikkea hallita.
Jäädään seuraamaan kuten th ehdotti.
Mulla menee koiran karvat joskus ihosta läpi. Lapsella meni kuitutapetin pinnasta hituja ihoon kun nojasi seinään. Näyttää, että nuo on samalla tavalla ihoon "työntyneitä" hitusia. Onko teillä joku teräväkuituinen matto (kuramatto tms.) tai kengänpohjallinen tms. josta tarttuvat? Tekkokuituinen koristetyyny?
Juu, olen yrittänyt miettiä. Mut ovat ihon sisällä. Osa syvemmällä, osa lähellä pintaa. Kädessä olleet katosivat.
Vaikka ovat mielestäsi likaa, todennäköisesti kuitenkin kuivunutta verta.
Onko kellään kokemusta? Onko muilla tällaista? Ei näitä näe jos ei tarkkaan katso. Harvan tulee jalanpohjia katseltua.