Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehenne kylpylälomista?

Varvasuimari
04.05.2019 |

Moni nainen kertoo käyneensä romanttisilla kylpylälomilla, mutta miesporukoissa en ole koskaan kuullut tällaista hehkutusta. Käydäänkö kylpylöissä vain naisten toiveesta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Jos ei pitäisi me ei käytäis niillä. Ei se missään hoidoissa käy (en kyllä minäkään kuin korkeintaan hieronnassa), mutta tykkää olla lasten kanssa altaassa ja ottaa rennosti altaan reunalla juoma kädessä.

Vierailija
22/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää porealtaassa lillumisesta. Ennen käytiin kylpylöissä, mutta nyt ei enää, kun meillä on oma poreallas. Rauhallisempaa omassa ”spassa” kuulema ja onhan se niin. Käytämme aktiivihappea altaassa, niin kloori ei ärsytä, sekin on miehen iholle parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää, kammoaa jo pelkkää ajatusta. En tykkää kyllä itsekään. Kavereiden kanssa olen pari kertaa käynyt. 

Vierailija
24/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan käydä kylpylöissä. Mies varmaan olisi valmis lähtemään, mutta itse en yhtään tykkää. En piittaa uimisesta enkä mistään hoidoista tai hieronnoista. Muuten kyllä käydään hotellilomilla pari kertaa vuodessa.

Vierailija
25/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te alapeukuttelette :D

Vierailija
26/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä uimisesta, joten ei myöskään välitä kylpylälomista. Risteilyt on toinen inhokki.

Sama. Molemmissa on käyty silloin kun lapset oli pienempiä ja toivoivat näitä matkoja. Itseänikin lähinnä inhotti ja väsytti. En pidä hoidoista ja hieronnasta. Paitsi jos oma mies tekee ne.

Vierailija
27/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylälomalla yhteinen höyrysauna on paras kun usein ulkomaalaiset naiset erehtyy alasti sinne 😁 Kerrankin nuori ruotsalaisnainen tuli terhakoineen rintoineen viereeni istumaan 😎

Vierailija
28/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylälomalla yhteinen höyrysauna on paras kun usein ulkomaalaiset naiset erehtyy alasti sinne 😁 Kerrankin nuori ruotsalaisnainen tuli terhakoineen rintoineen viereeni istumaan 😎

Veditkö vaivihkaa käteen?

Vierailija
29/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miselestä näissä Suomen lillumoissa ei ole mitään romanttista.

Sensijaan oikeat kylpylät hoitoineen on ihan jees myös miehelle. Viimeksi oltiin 3pv reissulla missä oli 5-6 hoitoa per päivä. Taivaallista!

Vierailija
30/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välitä kylpylälomista sen enempää kuin minäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän