Pitääkö miehenne kylpylälomista?
Moni nainen kertoo käyneensä romanttisilla kylpylälomilla, mutta miesporukoissa en ole koskaan kuullut tällaista hehkutusta. Käydäänkö kylpylöissä vain naisten toiveesta?
Kommentit (30)
Tuskin pitäisi, siksi me ei käydä kylpylälomilla. Enkä kyllä itsekään ole innostunut ajatuksesta.
En tiedä kun ei olla koskaan käyty. Veikkaan hänen olevan kuitenkin suopeampi ajatukselle, itseäni inhottaa ajatuskin siitä että pitäisi mennä lillumaan klooriveteen, jossa kelluu vastaan laastareita sun muita :D
Kylpylä ei tarjoa miehelle oikein mitään. Mies voi myötäosallistua naisen rentouttavaan nautintolomasn siksi, että tykkää ja ylipäänsä on hyvä, jos nainen on tyytyväinen. Kylpylälomalla on siis miehelle puhtaasti välinearvo. Se pitää suhteen kunnossa, joten se on siksi hyvä.
Mun mies pitää, oikein fiilistelee lilluttelua, on kova uimaan ja kokee sen rentouttavana. Tykkää myös käydä hieronnoissa ja hoidoissa. Muuten aika perinteinen miehekäs mies, maskuliininen muttei mikään kovis (musta kovikset vain esittävät miehiä).
Kyllä mun mies tykkää ja usein itse niitä ehdottaakin. Meidän lomiin yhdistyy useimmiten joku liikuntaharrastus, kuten patikointi, melonta tai pyöräily joka päättyy rentouttavaan kylpyläpäivään ja hyvään illalliseen.
Ehdottaa aina itse. Onhan siellä baarikin.
Mun mies pitää. Ehdottaa aina niitä itse. Tykkää myös käydä hoidoissa, itseäni ne ei kiinnosta. Sama koski myös eksää, hän halusi aina sellaiseen kylpylään jossa voi myös kunnolla uida.
Kas kun kukaan ei ole tullut kommentoimaan, että näkeehän mies siellä vieraita naisia biksuissa :D
Ei pidä uimisesta, joten ei myöskään välitä kylpylälomista. Risteilyt on toinen inhokki.
Tykkääkö näistä siis naiset yleisesti? Itse oon käynyt kerran ihan uteliaisuudesta ja ei kyllä tarte toiste mennä, en ihan ymmärrä mikä niissä on ihanaa. Epähygieenisiä, meluisia bakteerinkeräyspaikkoja.
Tykkää jos mennään yhdessä, kun saadaan hommailla oma kivaa hoitojen jälkeen. Muuten ei oikein välitä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää jos mennään yhdessä, kun saadaan hommailla oma kivaa hoitojen jälkeen. Muuten ei oikein välitä.
Ööö, no aika harva mies varmaan käy kylpylässä yksin tai kavereiden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaa aina itse. Onhan siellä baarikin.
ja tyttöjä bikineissä👙💋
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä uimisesta, joten ei myöskään välitä kylpylälomista. Risteilyt on toinen inhokki.
Mun pitäisi uhata haulikolla miestä, jotta sen saisi risteilylle tai kylpylään. Hotelli- ja kaupunkilomista pitää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, no aika harva mies varmaan käy kylpylässä yksin tai kavereiden kanssa...
Niin? Pointti oli että tykkää kun saa olla mun kanssa kahdestaan mutta ei itse hoidoista yms. välitä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö näistä siis naiset yleisesti? Itse oon käynyt kerran ihan uteliaisuudesta ja ei kyllä tarte toiste mennä, en ihan ymmärrä mikä niissä on ihanaa. Epähygieenisiä, meluisia bakteerinkeräyspaikkoja.
Ihmiset tykkää yleisesti. Miten luulet että kaikki tämän maan lukuisat kylpylät (ja uimahallit) oikein pyörivät jos kukaan ei niissä tykkää käydä :O
Mun mies pitää, ei kumpikaan käydä missään hoidoissa, mutta porealtaassa vierekkäin istutaan, jutellaan, rentoudutaan, käydään saunassa, hipsitään omaan huoneeseen, juodaan skumppaa, rakastellaan, käydään syömässä hyvin. Parisuhdeaikaa rennossa ympäristössä.
Vastauksista voi päätellä, että miehet menevät kylpylöihin lähinnä naisten mieliksi ja siksi, että naiset muuttuvat hoitojen jälkeen anteliaiksi.
Pidän kyllä, mutten millään miesporukalla sellaiseen lähtisi.
Saunat, hieronnat ja muut tekee ihan hyvää ja jos käy yhtään tuuri, altailla voi olla vähän silmäniloakin.
Niihin mutanaamioleikkeihin ei tarvitse osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista voi päätellä, että miehet menevät kylpylöihin lähinnä naisten mieliksi ja siksi, että naiset muuttuvat hoitojen jälkeen anteliaiksi.
Eikös se oo hyvä juttu?
AV:lla nyt kaikilla on 50-kiloinen, hintelä, vaimoaan pienituloisempi ja kouluttautumaton mies, joka on vaimonsa kotiorja ja rakastaa kylpylälomia ja ihania hoitoja siellä - miehet suorastaan pakottavat vaimonsakin nauttimaan savinaamioista kanssaan.
Mutta siis todellisuudessa: miehet eivät erityisesti pidä kylpylälomista.