Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille syntyi eilen ihana terve tyttövauva

Vierailija
04.05.2019 |

Saimme miehen kanssa eilen esikoisemme. Olemme onnellisia. Kaikki meni todella hyvin, vaikka itseäni jännitti kovasti. Emme voisi enempää toivoa. :)
Voin hyvin , vaikka aluksi ajattelin, että toipuminen vie aikaa.
Mieskin on onnellinen. Huomaa kyllä että tällainen positiivinen elämänmuutos vaikuttaa häneenkin paljon.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksia olkoon! Nauttikaa ihmeestänne, hyvä että kaikki sujui hyvin :)

Vierailija
22/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. Elämänne on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta, eikä kyllä tulisi mieleeni olla kateellinen ihmiselle, jolla synnytyksen jälkeen on innostusta tälle palstalle ilmoittaa lapsensa syntymä.

Lastaan kannattaa arvostaa hiukan enemmän!

Minulla on kolme lasta ja kahden ensimmäisen kanssa koin huonoa omaatuntoa esim kännykän käytöstä edes tekstiviestin kirjoittamiseen tai vesilasin hakemisesta eri huoneesta ilman vauvaa.

Kolmannen kanssa olin jo rennompi enkä pelännyt muiden tuomitsevan (kun en itsekään tuominnut epävarmuuttani jokaista oletustani) ja pistin viestin vauvan syntymästä jokaiselle tutulle, jopa av-palstalle.

Kyllä lapsen syntymästä saa olla sen verran ymmällään ja kun hormonimyrskyssä ei pysty nukkumaankaan (mutta vauva nukkuu vielä 20 h/pv) niin miksei juttelisi välillä palstalaisillekin. Tietenkin joku haluaa uudelle äidille pahan mielen, siinä mielessä kannattaa harkita...

Ihanaa, että täällä jaetaan positiivisiakin asioita. Onnea teidän perheelle ap!

Vierailija
24/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea!! :)

Vierailija
25/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta, eikä kyllä tulisi mieleeni olla kateellinen ihmiselle, jolla synnytyksen jälkeen on innostusta tälle palstalle ilmoittaa lapsensa syntymä.

Lastaan kannattaa arvostaa hiukan enemmän!

Minulla on kolme lasta ja kahden ensimmäisen kanssa koin huonoa omaatuntoa esim kännykän käytöstä edes tekstiviestin kirjoittamiseen tai vesilasin hakemisesta eri huoneesta ilman vauvaa.

Kolmannen kanssa olin jo rennompi enkä pelännyt muiden tuomitsevan (kun en itsekään tuominnut epävarmuuttani jokaista oletustani) ja pistin viestin vauvan syntymästä jokaiselle tutulle, jopa av-palstalle.

Kyllä lapsen syntymästä saa olla sen verran ymmällään ja kun hormonimyrskyssä ei pysty nukkumaankaan (mutta vauva nukkuu vielä 20 h/pv) niin miksei juttelisi välillä palstalaisillekin. Tietenkin joku haluaa uudelle äidille pahan mielen, siinä mielessä kannattaa harkita...

Ihanaa, että täällä jaetaan positiivisiakin asioita. Onnea teidän perheelle ap!

Kiitos paljon! En itsekään ymmärrä näitä osaa kommentteja. Lapseni nukkuu, joten en näe syytä miksen saisi itse käydä täällä. Mulla on todella harvoin puhelin kädessä muutenkaan. Mutta.. meidänpä ei onneksi kannata välittää kateellisien höpinöistä. Kyllähän mä jo arvasin, että kun tänne kirjoitan jotain positiivista, niin näitä kateellisia kommentteja saa lukea. En ole pahoittanut silti mieltäni enkä välitä, koska tiedän, että se on arkipäivää täällä. Siksi en edes jaksa nähdä vaivaa niihin kommentoimiseen.

Ap

Vierailija
26/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lehmät lentää. Luulis siinä tapauksessa mielenkiinnon olevan jossain muualla kuin palstailussa.

Jotkut pystyy yhdistämään sosiaalisen elämän ja vauva-arjen, kuten ap. Mutta sinähän olet vain kateellinen, kun ap:llä on lapsi.

Sosiaalinen elämä = av-palsta....? Ok 🤣 En ole kateellinen, ei ole minun aikani vielä. En tiedä onko koskaan, se jää nähtäväksi.

Minun kaikki ystäväni asuvat vähintään parinsadan kilometrin päässä. Suku samoin. Työkaverit ovat töissä, ja heillä on oma perhe- ja harrastuselämänsä. Samanikäisiä lapsiperheitä ei näillä kulmilla ole.

Kun jäin äitiyslomalle ja sen jälkeen hoitovapaalle, ainoa sosiaalinen yhteyteni oli AV. Mies kävi töissä, työmatkoineen hänellä meni siihen päivässä 11 tuntia, päivystysviikoilla saattoi mennä vuorokauden ympäri. Kyllä oli ihanaa palata taas töihin ja tavata ihmisiä!

Vierailija
27/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oo tuttuja joille hehkuttaa, mitä saat siitä että nimettömänä roskapalstalla iloitset? Onnea kuitenkin..

Mulla ei ole yhtään kaveria, ja sukukin erittäin pieni ja yhteyksiä vain muutamaan... Kyllä minä voisin tänne ilmoitella iloisia uutisiani.

t.ohis

Vierailija
28/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain lapseni (minulla on yksi), olin niin hormonihuuruissa, etten saanut unta, mutta vauva tietenkin nukkui paljon. Sitäpaitsi olin niin onnellinen terveestä lapsestani ja ylpeä itsestäni, koska suuresta synnytyspelosta huolimatta olin selviytynyt loistavasti synnytyksestä (normi alatiesynnytys), että olisin halunnut kuuluttaa onnellisuuteni sinne sun tänne.

Eli ymmärrän sinua, ap, täysin ja olen todella onnellinen puolestasi. Ihana uutinen! Onnittelut koko perheelle <3! 

Mahtavaa, että täällä palstalla on joskus tällaista positiivista juttuakin. Miksi onnellisuuttaan ei saisi näyttää? Taas niin suomalaista totista torvensoittoa: kaikki ilo ja jokainen ylpeydenaihe pitäisi piilottaa vakan alle. Unohda, ap, tämä, ja nauti elämästäsi!

Vierailija
29/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sain lapseni (minulla on yksi), olin niin hormonihuuruissa, etten saanut unta, mutta vauva tietenkin nukkui paljon. Sitäpaitsi olin niin onnellinen terveestä lapsestani ja ylpeä itsestäni, koska suuresta synnytyspelosta huolimatta olin selviytynyt loistavasti synnytyksestä (normi alatiesynnytys), että olisin halunnut kuuluttaa onnellisuuteni sinne sun tänne.

Eli ymmärrän sinua, ap, täysin ja olen todella onnellinen puolestasi. Ihana uutinen! Onnittelut koko perheelle <3! 

Mahtavaa, että täällä palstalla on joskus tällaista positiivista juttuakin. Miksi onnellisuuttaan ei saisi näyttää? Taas niin suomalaista totista torvensoittoa: kaikki ilo ja jokainen ylpeydenaihe pitäisi piilottaa vakan alle. Unohda, ap, tämä, ja nauti elämästäsi!

Kiitos paljon ❤️

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän