Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa mitään lasten elokuvaa jossa olisi muunsukupuolinen hahmo? Haluaisin näyttää 6-vuotiaalle

Vierailija
04.05.2019 |

että ymmärtäisi paremmin isomman sisaruksensa (14v) muunsukupuolisuuden.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla - Aavikon kuningatar

Vierailija
22/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen. Miksi yrität sekoittaa lapsesi päätä väittämällä jotain muuta. Tuollaisilta vanhemmilta pitäisi ottaa lapset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen. Miksi yrität sekoittaa lapsesi päätä väittämällä jotain muuta. Tuollaisilta vanhemmilta pitäisi ottaa lapset pois.

Voi kumpa asia olisi aina noin yksinkertainen ja selkeä! - Mutta vahinko vain se ei ihan aina ole näin yksinkertainen. Toien juttu on se, että minkä ikäisen kanssa asian voi ottaa puheeksi. Haastava ja vaikeas asia kun se tai tämä, että sukupuoli on enemmän kuin kaksi binääristä sukupuolta kun on monille ikään katsomatta. Varsin usein tuntuu, että moni lapsi on asian suhteen paljon avoimempi kuin moni meistä vanhemmista.    

Vierailija
24/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin tuntematon sotilas. Kaikki ne ovat muunsukupuolisia.

Vierailija
25/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin taikaa. 1990- luvun alkupuolelta.

Vierailija
26/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horny Teen Momma.

Vierailija
27/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilampaat.

Vierailija
28/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Zivago kirjoitti:

Ei ole olemassa "muuta sukupuolta" kuin mies ja nainen, nuorina poika ja tyttö.

Sukupuolen näkee siitä, onko jalkojen välissä molo vai kolo.

Lobotomia on oikea hoitomuoto transuille.

Ai vitsi tämmönen osaa provosoida, miten kukaan voi puhua tällä tavalla herran jumala 2019-LUVULLA. Mulle ainakaan sukupuolta ei määritä yksi ainoa osa mun kehoa, aivan samalla mun ukkovarpaan muoto ei kerro, että olen tyttö. Minulla on naisen SUKUPUOLIELIMET, mutta se ei automaattisesti tarkoita, että olen nainen. Olen nainen, koska tunnen niin jossain aivan muualla kuin limalompakossani. Kiitos ja aamen.

Vierailija
29/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia teini-iän kriiseilyä. Todnäk menee ohi kunhan sitä ei ruoki liikaa

Vierailija
30/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Muunsukupuolisia ei ole olemassa. Sitä on joku nainen tai mies.

Vierailija
31/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä etsit niin one day at a timessa on muunsukupuolinen päähahmo :) netflixissä on

Vierailija
32/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkää nyt hyvät vanhemmat sekoittako lastenne päitä näillä asioilla !!!! Ei lapsen tarvitse tietää yhtään mitään näistä jutuista,sitten vasta kun lapsi itse kysyy. Antakaa lasten olla lapsia! Seksuaalisista suuntauksista ym ei pidä alkaa lapsille tuputtaa.

Vierailija
33/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocky Horror Picture Show?

Joka tapauksessa traumoja on tulossa, viimeistään sitten kun isosisarus yrittää itsemurhaa -- sehän on edessä yli puolella muunsukupuolisilla ennemmin tai myöhemmin.

Siihen en ota kantaa, olisiko perinteisen sukupuolikäsityksen tukeminen parempi vaihtoehto. Itsemurhayrityksiä se kyllä vähentäisi, mutta vaikutusta elämän laatuun on vaikeampi arvioida.

Vierailija
34/35 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkää nyt hyvät vanhemmat sekoittako lastenne päitä näillä asioilla !!!! Ei lapsen tarvitse tietää yhtään mitään näistä jutuista,sitten vasta kun lapsi itse kysyy. Antakaa lasten olla lapsia! Seksuaalisista suuntauksista ym ei pidä alkaa lapsille tuputtaa.

sulta on tainnut tulla kommentti väärään ketjuun kun seksuaalisista suuntauksista puhut

Vierailija
35/35 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori Zivago kirjoitti:

Ei ole olemassa "muuta sukupuolta" kuin mies ja nainen, nuorina poika ja tyttö.

Sukupuolen näkee siitä, onko jalkojen välissä molo vai kolo.

Lobotomia on oikea hoitomuoto transuille.

Toivottavasti sinulla ei ole läheisiä (erityisesti lapsia), joiden toivot omaksuvan sinun kantasi. - Eritysesti tuo mainintasi siitä, että kenelle pitäsi tehdä lobotoma kirpaisi. Enkä edes uskalla ajatella miltä tuntuisi elää sinun lapsena, jos oma käsitykseni sukupuolestani olisi, että se vaatisi korjaamista, jotta se vastaisi paremmin omaa (sukupuoli)identiteettäni. 

Käsitys siitä, että sukupuoli "vaatisi korjaamista", on aina väärä, koska sukupuoli ei ole milloinkaan kenelläkään rikki eikä sitä voi korjata.

Jos henkilö, jolla on jalkojensa välissä molo, eli poika tai mies, väittää, haluaa tai luulee olevansa tyttö tai nainen, tai jos henkilö, jolla on jalkojensa välissä kolo, eli tyttö tai nainen väittää, haluaa tai luulee olevansa poika tai mies, vika on aina korvien välissä, eli kysymyksessä on mielisairaus, jota tulee hoitaa psykiatrisin hoitomenetelmin, eikä niin, että turmellaan ja vammautetaan vielä kyseisen henkisesti sairaan ihmisen kehokin - eli käytännössä aina sukuelin - henkilön psyykkisten houreitten ja luulosairauden mukaiseksi. Ei se henkinen sairaus sillä parane, että amputoidaan vielä luonnollinen ja terve sukuelinkin.

Miksi tätä samaa menetelmää, että terve ruumis muutetaan vastaamaan sairaan sielun sattumanvaraisia oikkuja, ei milloinkaan sovelleta mihinkään muihin houreisiin: kuten esim. jos joku kokee lajinsa olevan peltopyy, niin miksi hänen vaivaansa ei hoideta samoin kuin näiden sukupuolihörhöjen, eli lähettämällä kyseinen potilas käsittelyyn, jossa hänen ruumiinsa muutetaan niin autenttiseksi peltopyyn ruumiiksi kuin se kirurgian menetelmin on mahdollista; itsensä ampiaiseksi kokevan ruumis ampiaisen ruumiiksi jne?

Ei ei ei: mies on ja pysyy miehenä, nainen on ja pysyy naisena, vaikka niitä sukuelimiä kuinka silvottaisiin ja vaikka transut kuinka ympäristöään ja jopa itseään yrittäisivät huijata.

Edelleenkin, transuuden hoidossa kannattaisi ottaa käyttöön vanha, hyvä mutta jostain syystä käytöstä poistettu hoitomuoto, lobotomia: vähän ja pieni siivu kerrallaan aina niin kauan, että saavutetaan "minimitaso" jolla transuus loppuu. Hoitomuoto toimii varmasti, mutta lobotoinnin määrän tarve ehkä vaihtelee yksilöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan