Miehestä tullut sietämättömän ylimielinen
Halveksuu kaikkia ajatuksiani ja puheitani tai vaikka tv-ohjelmaa jota katson. Vänkyttää kaikkeen vastaan ja on itseään pursuavan täynnä. Olen varoittanut häntä siitä ylimielisyydestä että se vielä kostautuu hänelle. Ilkkuu ja jos joskus suutun hänelle niin ihmettelee että miksi olen suuttunut ja pilkkaa siitäkin kun en leikkiä kestä. Tämä on pahentunut kokoajan. On kuin yläasteen koulukiusaaja. Mikä voi olla syynä, osaisiko joku auttaa?
Kommentit (45)
Se sika pitää sinun nyt jättää. Heti.
Toinen nainen tuli minullakin ensimmäisenä mieleeni. Keinot sivusuhteen ylläpitämiseen ovat niin ovelia, että et vain ehkä ole hoksannut. Eivät välttämättä tapaa fyysisesti kuin harvoin mutta pitävät yhteyttä kirjoittelemalla. Aina kun tulet paikalle niin miehesi napsauttaa youtuben päälle...
Jostain syystä sinä ärsytät nyt häntä pelkällä olemassaolollasi. Mulla oli samaa miehen kanssa, kun olin tyytymätön seksielämäämme eikä siihen tullut muutosta vaikka olin useasti ottanut asian nätisti esille ja esittänyt toiveitani. Turhauduin, luovutin ja koko mies alkoi ärsyttää.
Aikamoinen vyyhti siitä ehti kasvaa, kun sitten puolin ja toisin loukattiin toisiamme, mutta ihme kyllä siitä lopulta selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun miesystävä? Haukkuu roskasarjoja joita vaimonsa katsoo ja osaa olla aika naljaileva ja ärsyttävä kiihtyessään. A.I.?
Ylpistyiköhän se liikaa kun kehun sen petitaitoja jatkuvasti?
Miksi ihmiskunnan jätettä kiinnostaa varatun miehen puoliso?
Eikö sinulla ole ulkonäkösi tai luonteesi puolesta mahdollisuutta vapaaseen mieheen?
PS Se kihinä kannattaa hoidattaa sp-klinikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Toinen suhde lähes mahdoton jollei ole joku twitter-suhde tms, mutta en oikein usko siihenkään. Olen ihminen joka kehuu ja kannustaa ja ehkä joskus liikaakin mutta osaan myös huomauttaa epäkohdista jos syytä ja aihetta todella on. Tosin paljon nielen kiukkuani ja pahaa mieltä.
Onko jotakin mielensairautta joka voisi olla kyseessä ja pahentunut nyt? Mies osti tänään mieleisen ostoksen itselleen. Hetken oli hyvällä tuulella kunnes alkoi tuijottaa minua ja hiostaa ja tarkkailla eleitä ja ilmeitäni jotenkin ja se hänen hyvä mieli kääntyi ihme jurmotukseksi kohtaani ja alkoi se vänkyttäminen ja vinoilu joka asiasta. -ap
Olisikohan miehen mielestä sinun pitänyt alkaa ylistämään tätä ostosta? Esim jos uusi paita, niin kertoa kuinka komealta näyttääkään. Hän on varmaan tottunut kehumiseesi jos teet sitä paljon ja on alkanut odottaa sitä joka tilanteessa. Ja kun et niin tehnyt, niin alkoi lapsellinen vinoilu.
Samanlainen oli ex-mieheni. Kehua piti ja arvostaa häntä, mutta käytös ei ollut kuitenkaan molemminpuolista.
Monet keski-iän kynnyksellä olevat miehet ovat todella rasittavia pätijöitä. Pullistelulla, ylimielisyydellä ja ylikorostuneella itsevarmuudella yritetään peitellä sitä tosiseikkaa, että suunta on oikeasti alaspäin jokaisella elämän osa-alueella.
Keski-ikäistä miestä pahempi on oikeastaan vaan nuori mies, joka yrittää päteä itseään vanhemmalle naiselle, esim. vähän halveksivalla äänen sävyllä selittää, miten asiat muka todellisuudessa ovat. Tällaiset jannut pistetään tietysti heti takaisin ruotuun. Se ilme, kun "täti" sanookin vastaan... hauska :)
Vanhemmat miehet ovat sitten taas kivoja, kun ylimielisyys on karsiutunut ja viisautta on tullut tilalle.
Sorry tuli tällainen analyysi miesten eri ikävaiheista, mutta luulen, että ap:n mies on tuossa keski-iän ylimielisyys-vaiheessa ja pitää vaan potkia takaisin omalle paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun miesystävä? Haukkuu roskasarjoja joita vaimonsa katsoo ja osaa olla aika naljaileva ja ärsyttävä kiihtyessään. A.I.?
Eikö sinulla ole ulkonäkösi tai luonteesi puolesta mahdollisuutta vapaaseen mieheen?
En ole kommentoitu, mutta tuskin ulkonäöstä tai luonteesta kiinni saako vapaan. Käsitin että seksisuhteessa ovat.
Ja se pettäjä on ihmiskunnan jätettä, eikä toinen nainen tai mies.
Olet lihonnut. Ei kehtaa sanoa, ja kiukuttelee siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kommentoitu, mutta tuskin ulkonäöstä tai luonteesta kiinni saako vapaan. Käsitin että seksisuhteessa ovat.
On.
Aina.
Vierailija kirjoitti:
Ja se pettäjä on ihmiskunnan jätettä, eikä toinen nainen tai mies.
He ovat kaikki ihmiskunnan jätettä. Kunnolllinen ihminen eroaa ensin ja etsii seuraavan vasta eron jälkeen.
Hämmästyttävää, että asia on epäselvä todella monille.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Mies 40 vee ja ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Salasuhde oikeastaan mahdoton jollei ole joku twitter-suhde, mutta sekään tuskin on kyseessä. Seuraa kyllä tiettyjä kanavia esim.youtubessa jne.
Onko joku mielensairaus missä voisi olla tuollaisia oireita?
-ap
"Salasuhde oikeastaan mahdoton".
... ja sitten mä heräsin.
Ainahan ne on mahdottomia. Ei minun mieheni :DD
Vierailija kirjoitti:
Onko nimikirjaimet T.P.?
Topias? 😳
Onko alkanut käyttämään steroideja?
Vierailija kirjoitti:
Monet keski-iän kynnyksellä olevat miehet ovat todella rasittavia pätijöitä. Pullistelulla, ylimielisyydellä ja ylikorostuneella itsevarmuudella yritetään peitellä sitä tosiseikkaa, että suunta on oikeasti alaspäin jokaisella elämän osa-alueella.
Keski-ikäistä miestä pahempi on oikeastaan vaan nuori mies, joka yrittää päteä itseään vanhemmalle naiselle, esim. vähän halveksivalla äänen sävyllä selittää, miten asiat muka todellisuudessa ovat. Tällaiset jannut pistetään tietysti heti takaisin ruotuun. Se ilme, kun "täti" sanookin vastaan... hauska :)
Vanhemmat miehet ovat sitten taas kivoja, kun ylimielisyys on karsiutunut ja viisautta on tullut tilalle.
Sorry tuli tällainen analyysi miesten eri ikävaiheista, mutta luulen, että ap:n mies on tuossa keski-iän ylimielisyys-vaiheessa ja pitää vaan potkia takaisin omalle paikalleen.
Hyvä analyysi, sitä lukiessa tuli heti mieleen jokaisesta ikäluokasta tuntemani mies ja täsmäsi ihan 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä analyysi, sitä lukiessa tuli heti mieleen jokaisesta ikäluokasta tuntemani mies ja täsmäsi ihan 100%.
Omalle miehelleni tämä vaihde tuli vasta 10 vuotta myöhemmin ja toivon sinulle voimia jaksamiseen
Ihastuitko alunperin miehen luonteeseen?
Kun sille antaa tarpeeksi nyrkistä niin ylimielisyys loppuu.
t. TOSINAINEN
onko hän kaikin tavoin halveksuva sinua kohtaan? onko miehellä yllättäviä uusi menoja kalenterissaan? pettäminen tuli valitettavasti ekana mieleen. se muuttaa käytöstä.
Epäilen tuota, melko tyypilliseltä ikäkriiseilevältä kuulostaa. Ai mistäkö tiedän? Käyn sitä itse läpi, olen siis se halveksiva puoliso. :( Tämä on aika kamalaa, en tiedä mikä on mutta toinen vaan ärsyttää kaikin tavoin ja kaikki mitä se tekee on jotenkin ääliömäistä.
Olen kyllä sanonut miehelle olevani pahoillani enkä ole tahallani tälläinen. Yritän hillitä tunteitani ja odotan että tämä menee ohi. Ja toivon että mies jaksaa siihen asti.