Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tullut sietämättömän ylimielinen

Vierailija
03.05.2019 |

Halveksuu kaikkia ajatuksiani ja puheitani tai vaikka tv-ohjelmaa jota katson. Vänkyttää kaikkeen vastaan ja on itseään pursuavan täynnä. Olen varoittanut häntä siitä ylimielisyydestä että se vielä kostautuu hänelle. Ilkkuu ja jos joskus suutun hänelle niin ihmettelee että miksi olen suuttunut ja pilkkaa siitäkin kun en leikkiä kestä. Tämä on pahentunut kokoajan. On kuin yläasteen koulukiusaaja. Mikä voi olla syynä, osaisiko joku auttaa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko toinen ihastus, ei välttämättä edes suhde mutta nainen joka vaikuttaa paremmalta kuin sinä. Tai sit olet huomaamattasi loukannut miestä sydänjuuria myöten. Esim. Jos et halua seksiä mies kokee sen tosi loukkaavana ja koettelee hänen miehuuttaan.

Vierailija
42/45 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni rupesi käyttäytymään noin, kun sairastuin. Hänellä on huono itsetunto ja jollain omituisella tavalla kait koki itsensä paremmaksi ihmiseksi itseeni verrattuna. Ihan kaikkeen en ole viitsinyt reagoida, mutta ruotuun laittaminen tehoaa kaikenlaiseen kukkoiluun. Sanan säilällä sivallan, kun mitta tulee täysi.  Ei tarvitse riitaa haastaa, vaan saada käsittämään oman toimintansa/puheittensa vaikutus muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tuollaiseen mahdollisuutta, vaan eroa. Ei kannata jäädä suhteeseen jossa on henkistä väkivaltaa, toisen persoona ei muutu ja voi olla vaarallista olla suhteessa jos toinen inhoaa sinua. Voit ajatella että olet riittävä, ja onnellinen jonkun toisen kanssa tai sinkkuna.

Vierailija
44/45 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna paras olla

Vierailija
45/45 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni muuttuu välillä täysk*väksi, koska hänellä on perittyä luonnetta siihen suuntaan, on 40 ja risat ja työelämä on rasittavaa. Hänestä tulee tällä hetkellä syyllistävä ja passiivinen.

Nuorempana- olen vähän vanhempi- olin itse aika guspää, joten olen sietänyt ja hyväksynyt osan. Ollaan osattu keskustella ja lyödä leikiksi. Elämään on tehty uusia järjestelyjä, jos vanhat ei ole toimineet.

Silti välillä tulee raja vastaan ja olenkin kertonut, miksi meillä ei ole ollut yhtään k-päätä: niistä kaikista on erottu.

Minun kanssani ei ole pakko olla naimisissa, mutta sama toimii myös toisinpäin. En aio tuhlata ainoaa elämääni huonossa seurassa, kun lapsikin on lähes aikuinen. Hänen suvussaan nuo luoneviat vain pahenevat mitä vanhemmiksi tullaan, naisillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän