Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesmakusi muuttunut iän myötä?

Vierailija
03.05.2019 |

Millä tavoin?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sillä lailla, että parikymppisenä tykkäsin poikamaisista nuorista miehistä, nyt keski-ikäisenä tykkään aikuisista miehistä, ja ehkä nykyisin vähän maskuliinisemmista kuin silloin. Mutta sinänsä makuni on aina ollut siinä mielessä samanlainen, että kiinnostun miehistä, joiden kanssa on seksuaalista vetovoimaa, ja siihen taas vaikuttaa moni asia, muukin kuin toisen ulkoinen olemus.

N45

Hyvin sanottu ja aina pitää olla vetovoimaa. Jollei sitä kipinää ole, ei sitä vain sitten ole. Aikuisenakin tuntuu pahalle, että ei ole sitä kipinää tai vetovoimaa. Miten toiselle selittää että ei vain tunnu siltä? Vaikutat älykkäälle naiselle, saanko minä miehenä osallistua keskusteluun? Outoa että alustan keskusteluun ei miehet ole tervetulleita?

Vierailija
62/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä kelpasi kuka vain, nyt nuorena aikuisena ei kukaan.

Heh, tää on kyllä totta. Mullekin kelpas teininä oikeastaan kuka vaan. En ollut nirso! Mutta tää ei tarkoita sitä että olisin lorttoillut ympäriinsä, päinvastoin olin todella arka ja mulla on yhä nelikymppisenäkin vain kahdesta miehestä intiimi kokemus. Tarkoitan sitä että saatoin rakastua lennosta ihan kehen tahansa suunnilleen omaikäiseen jätkään, tietämättä hänestä yhtään mitään. Rakastuin bussissa, kouluissa, kaduilla, työpaikoilla. Olin jatkuvasti ihastunut johonkin jätkään enkä saanut siltä ihastukselta öisin unta. Kai se vähän kuuluukin siihen nuoruuteen, sitten iän ja kokemuksen myötä se muuttuu. Onneksi. Ei jaksaisi enää mitään jos valvoisi yöt unelmoiden ukoista. 

Ja nykyään se tosiaan on kääntynyt niin päin ettei oikein kukaan enää kelpaa, mutta toisaalta en itsekään enää kelpaa kenellekään =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se muuttuu kun ahkerasti käy miestä läpi.

Eräänlainen sielun ja kehon turtuminen.

Mulla se on tapahtunut ilmankin "ahkerointia." Tottakai miesmaku muuttuu teiniajoista, muutenhan olisin retardi.

Vierailija
64/64 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tykkäsin sellasista oikein nättikasvoisista, mallin näköisistä pojista. Jossain vaiheessa minulla oli myös vaihe, jolloin vain vaaleahiuksiset miehet herättivät kiinnostuksen. Nyt 27-vuotiaana minulle ei ole hiustenvärillä mitään väliä ja tykkään vähän rosoisemman näköisistä miehistä.

Yksi asia kyllä on pysynyt samana teini-iästä lähtien; olen aina viehättynyt lyhyemmän puolisista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä