Tuiskun Ana on kyllä todella taidokkaasti pystynyt pitämään naisseikkailunsa salassa medialta
En ole nähnyt yhtään artikkelia koskien tätä aihetta. En yhtään.
Kommentit (18)
Kyllä, ihan kuin niitä ei olisi olemassakaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä naisseikkailut?
Anttihan luuli tulevansa isäksi yhdessä suhteessaan, mieskö se äiti olisi ollutkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä naisseikkailut?
Anttihan luuli tulevansa isäksi yhdessä suhteessaan, mieskö se äiti olisi ollutkin?
Hyvin paljon mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä naisseikkailut?
Eiköhän hän ole A niin kuin anything goes.
On kyllä vähän samat vibat kuin mitä oli sikanaan Siltsunkin kohdalla. Kaappihälyttimeni piipittää.
Antilla on hyvät välit mediaan. Ja tässä tapauksessa puolison sukupuoli suojaa myös ettei Antista tule kääk-lööppejä seiskaan.
Muistan jonkun jutun aikoinaan että Antti ystävystyi seiskan kuvauksissa jonkun kuvausryhmän miehen kanssa ja kävivät ystävysten kesken kaukomatkoilla ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä naisseikkailut?
Hyvin paljon mahdollista.
Nimenomaan - semminkin kun hänestä ei tosiaan tullut isää.
Minua aina jotenkin naurattaa nämä vellovat vihjailut Anatuden sex suuntautumisesta :D O nhan tuo nyt päivänselvää ettei homo ole, vaan tykkää naisista! :D
Vierailija kirjoitti:
Minua aina jotenkin naurattaa nämä vellovat vihjailut Anatuden sex suuntautumisesta :D O nhan tuo nyt päivänselvää ettei homo ole, vaan tykkää naisista! :D
Tykkää naisista, mut asuu avoliitossa miehen kanssa. Tapansa kullakin.
Se on vähän kuin Suomen oma Liberace.
Eikö se oo ollut jo vuosikausia suhteessa samaan ihmiseen, joka ei halua naamansa julkisuuteen. Harvemmin sitä lööppejä sellaiseta revitään. Jonkun menneisyyden laulajan mediaa karttava sekoilematon puoliso ei oo mikään meriitti, josta lehdistö kiinnostuis.
Siis tosi moni h omohan nimenomaan tykkää naisista tosi paljon! Ovat sitten kampaajia, meikkitaiteilijoita, kosmetiikkaesittelijöitä tms. Ja naiset kihertävät ja valuvat hunajana tämän pojista tykkäävän pojan käsissä.
Tämä minua on aina ihmetyttänyt. a) Miksi ne miehet ovat tuollaisia ja b) miten ne naiset eivät vaan tajua..?
Naisille se kai on se kun ollaan ihan eri mutta tavallaan samixii, miehelle taas että helpompi saada naisia kavereiksi kuin heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et taida edes ymmärtää mitä nämä käsitteet tarkoittaa? H O M O Antti ei ole, koska hänellä on ollut miesten lisäksi myös naissuhteita (mm.Jenni Vartiainen about 15v sitten). Ei ole myöskään H E T E R O koska hänellä on useita miesystäviä, kuten se joka oli väkivaltainen kirjan mukaan. Antti on siis BI-seksuaali eikä se nyt pitäisi olla niin vaikeaa tajuta.
Mitkä naisseikkailut?