Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko turhaan miehen tulevasta kalareissusta poikien kanssa?

Vierailija
03.05.2019 |

Ensinnäkin kuinka usein miehenne käyvät "poikien reissulla"? Mies ei käy koskaan, on harkitseva ja valitsee yleensä aina perheensä. Kerroin poikien reissusta työpaikallakin ja siellä varoiteltiin näistä kalaressuista. En ole ilmaissut huoltani miehelle, koska en halua olla sairaan mustasukkainen tyttöystävä. Suhteemme on kestänyt pari vuotta ja tämä on ensimmäinen koetin kivi suhteessamme. Mies on työkavereiden innostamana ottanut palkatonta vapaata kalareissulle, jossa aikovat olla neljä päivää, yöpyvät kerran hotellissa ja paikan päällä mökissä, jossa kokkaavat ja juovat (mies ei juo). Pelkään, että työkaverit suostuttelevat miehenkin juomaan ja mies kilttinä suostuu tähän ja maksaa liikaa kaikesta. :( Miehen mukaan paikalle ei tule naisia, mutta muutama porukan kavereista on pelimiehiä, etenkin humalassa. yksi on yrittänyt iskeä minua ja mies suuttui tästä. Uskallanko päästää miestä poikien kalareissulle? Auttakaa! Olen huolesta soikeana. :(

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolestu. Meidän Ennis käy joka kesä kalalla yhden Jackin kanssa. Olen ihan varma etteivät iske siellä naisia.

Vierailija
2/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?! Kyse on aikuisesta ihmisestä, ja hyvä, että kaverit on saaneet houkuteltua nyhväkkeen elämään.

Vierailija
4/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän sinä, että se mies ei ole lapsesi, vaan aikuinen ihminen. Jonka pitää pärjätä ihan itse taässä maailmassa. Sinä et voi vahtia aikuista ihmistä.

Itse välillä pakotan mieheni johonkin poikien mökkireissulle, koska haluan välillä olla itsekseni. Tuppaa olla työlästä saada lähtemään.

Vierailija
5/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni päästin. tosin sen tarina oli niin hiton onneton että oli ihan ilmiselvää että se on menossa viikonlopuksi polkemaan jotain vosua. Mutta mulle jäi siinä pari päivää aikaa pakata kamani rauhassa ja häipyö hittoon. :)

Vierailija
6/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta.

Miksi kiroilet? Olen huolissani miehestäni. :(

Vierailija
7/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi oikeasti lapanen, vai onko tuo käsityksesi hänestä omaa kuvitelmaasi tahi hänen antamaa kaunisteltua kuvaa..? Ei juo, kiltteyttään saattaa siihen ryhtyäkin ja meinasitko että jos paikalla on joku pelimies, niin miehesi kiltteyttään ehkä myös rupeaa naisten kanssa pelaamaan :D Kannattaisi nyt kuitenkin varmaan puhua niin ei tarvitsisi sinun jännittää. Ihan noista tunteista voi puhua neutraalisti. Ja jos mies oikeasti on noin vaikutusaltis niin voi siitäkin puhua.

Vierailija
8/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?! Kyse on aikuisesta ihmisestä, ja hyvä, että kaverit on saaneet houkuteltua nyhväkkeen elämään.

Älä hauku miestäni, kun et häntä tunne. Mies on kiltti mutta en  halua miehen kärsivän kahden typeryksen kanssa. Onneksi reissuun lähtee muitakin järkeviä miehiä. Huolestuttaa, että vetävät miehen mukaan typeryyksiinsä ja mies joutuu valehtelemaan heidän puolestaan. :(

Vierailija
9/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteistä miehistä ei varoitella turhaan...

Vierailija
10/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö samanlainen aloitus ole ollut ennenkin?

Ja tuo porukan yksi pelimies kuului tarinaan myös.

Vierailija
11/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ukkos pulloon ja korkki kiinni ja piilota johonkin komeroon!Älä vaan päästä päivänvaloon pilaantumaan.

Vierailija
12/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet 20 vuotta yhdessä. N.Kerran kesäsä mieheni käy kalareissulla ystäviensä kanssa.

Kalastus o hänelle mieleinen harrastus, ei kiinnosta minua juuri yhtäön ja keverinsa myös minulle hyviä tuttuja.

Minusta on mykavaa , että heillä on oma juttu. Jos mies aikoisi pettää, ei se vaatisi reissua, kyllä sille paikka löytyisi.

Meillä on myös paljon mukavuq yhteisiä reissuja miehen ja ystäväpariskuntien kanssa (* johon tuota kalaporukkaakn kuuluu)

Vierailija
13/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin uskallatko päästää? Oletko hänen äitinsä? Eiköhän aikuinen mies voi ihan itse päättää lähteekö reissuun. Jos luottamus toiseen on tuolla tasolla niin ehkä olisi syytä tarkastella parisuhdettanne huolella ja miettiä onko järkeä jatkaa yhdessä.

Vierailija
14/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap ajatella päinvastoin - onko tällainen kutkutus kuitenkin loppujen lopuksi hyvä juttu? Kaikki me väitämme aina haluavamme pitää toisen täysin itsellämme, mutta jos se konkretisoituisi, huomaisimme ettei se ehkä olekaan niin kivaa, kun toinen on koko ajan saatavilla. Suhtaudu positiivisesti miehesi kalareissuun ja nauti olostasi ilman miestä. Kun päästät hänet, hän todennäköisesti kaipaa luoksesi, koska positiivisena ja itsevarmana päästit hänet reissuun.

Vai olisiko sinusta sellainen mies kiehtova, joka haluaisi olla ihan koko ajan kanssasi eikä päästäisi sinua koskaan minnekään reissulle, koska pelkää että ihastut tai menet jonkun toisen miehen kanssa sänkyyn? Niinpä.

Vierailija
15/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kalareissu olla suunnitteilla Porvoon jokeen..

Vierailija
16/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Kaikki miehet ovat sikoja ja kalastavat miehet ovat vielä tavallistakin törkeämpiä sikoja. Miehesi on sika eikä ikinä muutu.

Jo pelkästään se, että hän on uskaltanut ehdottaa mitään kalareissua, on riittävä syy lopettaa suhde.

Vierailija
17/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta mitä voi tapahtua on veden varaan joutuminen mutta jos siellä selviäkin on mukana niin en huolehtis, toiseks pahin on että ottavat tavaksi lähteä kerran vuodessa porukalla kalareissuun.

Vierailija
18/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kompromissi. Päästä hänet kalaretkelle, mutta muistuta, että saa pyydystää vain maitikaloja.

Vierailija
19/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi oikeasti lapanen, vai onko tuo käsityksesi hänestä omaa kuvitelmaasi tahi hänen antamaa kaunisteltua kuvaa..? Ei juo, kiltteyttään saattaa siihen ryhtyäkin ja meinasitko että jos paikalla on joku pelimies, niin miehesi kiltteyttään ehkä myös rupeaa naisten kanssa pelaamaan :D Kannattaisi nyt kuitenkin varmaan puhua niin ei tarvitsisi sinun jännittää. Ihan noista tunteista voi puhua neutraalisti. Ja jos mies oikeasti on noin vaikutusaltis niin voi siitäkin puhua.

Ei mies ole vaikutusaltis eikä petä mutta pelottaa parin muun miehen vaikutusalttius. En halua miehen joutuvan vaikeuksiin. Puhun miehen kanssa illemmalla kunhan mies tulee kotiin, mutta haluan täältä tukea koska kyllä muidenkin miehet ovat käyneet reissuilla. Mies on ihana ja luottamus on korkealla, lopetamme suhteen jos mitään väärää ilmenee.

Vierailija
20/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet tietenkin mukaan vahtimaan, ettei kil ttimies vaan ole vietävissä ja ryyppäämässä, kun muut käskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme