Olen onnistunut tiristämään 4kg pois, mutta tulen hulluksi kun tahtoisin pakastepitsaa ja irtokarkkeja. Tuo kelikin on sopivampi sohvalla löhöämiseem kuin lenkkeilyyn !
Mehevä, tuoksuva pitsa ja siideri... irtokarkkia... jätskiä.. kuola valuu pelkästä ajatuksesta ja maha kurisee kun mussutan täällä raejuustoa ja riisikakkuja. Tuntuu, että annan ihan just periksi!
Kommentit (25)
Mä ostin tonkan punkkua ja meinaan juoda nälkääni ja itseni samuksiin, huomenna ei sitten tee mieli syödä muuta kuin buranaa. Näin minä laihdutan viikonloppuisin.
Ap:n asenne on väärä. Eikä mikään ihme, että on mielitekoja, kun vetää riisikakkuja ja raejuustoa.
Syö se pakastepitsa ja karkkia. Jos ruokailu on muuten kunnossa, ei silloin tällöin syödyllä pitsalla ja karkilla ole mitään merkitystä. Eikä sen vuoksi pitäisi tuntea "sortuneensa".
Kaikkea kohtuudella. Totaalikieltäytyminen johtaa vaan siihen, että jossain vaiheessa mättää älyttömän määrän herkkuja. Itselleni laihdutukseen on toiminut se, että viikonloppuisin voin syödä karkkia, kunhan muuten urheilen ja syön järkevästi.
Tämä keli on täydellinen salilla käyntiin! Spinning, sali, mikä vaan, nyt on hyvä urheilla sisätiloissa.