Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskin rimaa miehen ulkonäön suhteen ja löysin deittipalstalta miehen, joka palvoo minua.

Vierailija
03.05.2019 |

On mukavaa, kun toinen on ihan hulluna minuun ja suunnittelee jo vakavasti yhteistä tulevaisuutta. Tykkään miehestä kovasti, mutta en vieläkään ole ihan sinut hänen ulkonäkönsä suhteen. Ilmeisesti sitten olen pinnallinen, mutta olen tottunut, että silmäni lepää miehen kasvoilla. Mietin myös, kehtaanko esitellä häntä tutuilleni.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsen yli tästä ulkonäköasiasta? Tykkään tosissani miehestä. ap

Jos se on nenä, mikä on ongelma, niin sen voi leikata..

Vierailija
62/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on nenä, mikä on ongelma, niin sen voi leikata..

Ei ole mikään yksittäinen asia kasvoissa, enkä vaatisi toista kirurgiseen toimenpiteeseen esteettisistä syistä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet ap? 16?

Miksi jouduit alentamaan tasoasi miehen etsinnässä, eikö käynyt flaksi paremman näköisissä?

Olen tullut siihen tulokseen elämänkokemuksen tuomalla viisaudella, että suurin osa hyvännäköisistä miehistä on liikaa itseään täynnä tai ovat sarjapettäjiä. Alensin tasoa vain ulkonäön suhteen. Muissa asioissa taso nousi reilusti keskivertoa korkeammaksi, joten kai tässä pitää olla tyytyväinen, että sain napattua itselleni hyvän miehen. ap

Vierailija
64/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikaisempi mies sellainen, ettei hän viehättänyt minua ulkoisesti -> en halunnut seksiä ja seksitoiveemme eivät kohdanneet. Nykyinen on unelmieni mies kaikilta osin -> seksi toimii kuin unelma.

Tämän miehen kroppa on täydellinen ja seksikin on hyvää. ap

Vierailija
65/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet ap? 16?

Miksi jouduit alentamaan tasoasi miehen etsinnässä, eikö käynyt flaksi paremman näköisissä?

Olen tullut siihen tulokseen elämänkokemuksen tuomalla viisaudella, että suurin osa hyvännäköisistä miehistä on liikaa itseään täynnä tai ovat sarjapettäjiä. Alensin tasoa vain ulkonäön suhteen. Muissa asioissa taso nousi reilusti keskivertoa korkeammaksi, joten kai tässä pitää olla tyytyväinen, että sain napattua itselleni hyvän miehen. ap

Tarkennusta tähän. Mies on keskivertoa parempi, sillä hän on raitis, savuton, sydämellinen, kiltti, naisia arvostava ja älykäs. Suurin osa osa miehistä putoaa jo kahden ensimmäisen ominaisuuden kohdalla pois. ap

Vierailija
66/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lause paljasti, että ap on mies. 

Viimeinen lause kertoo ainoastaan siitä, että entinen mieheni oli mielettömän komea ja hänen ulkonäköään kehuivat ystäväni ja tuttavani jopa äitini ystävättäriä myöten. ap

En usko. En ole koskaan tavannut naista tai miestä, joka olisi kaikkien mielestä noin kehuttavan näköinen.

Vierailija
67/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita AP kuva omasta naamastasi ilman meikkiä, niin katsotaan mikä arvosana lohkeaa.

Vierailija
68/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä en tiedä, mutten kestäisi miestä, joka palvoo minua. Nuorena yks mies teki niin, se oli ällöä.

Vierailija
69/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lause kertoo ainoastaan siitä, että entinen mieheni oli mielettömän komea ja hänen ulkonäköään kehuivat ystäväni ja tuttavani jopa äitini ystävättäriä myöten. ap

En usko. En ole koskaan tavannut naista tai miestä, joka olisi kaikkien mielestä noin kehuttavan näköinen.

Minä olen tavannut useammankin naisen ja miehen, jota suurin osa ihmisistä pitää erittäin kauniina/komeana.

Vierailija
70/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä en tiedä, mutten kestäisi miestä, joka palvoo minua. Nuorena yks mies teki niin, se oli ällöä.

Miksi et kestäisi sitä, että mies rakastaa sinua ja näyttää sen myös sinulle?

Vierailija
71/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin särähtää korvaan tuo, että palvoo sinua... Kannattaa varoa, ettei tämäkin ole kategoriassa "liian hyvää ollakseen totta". Tuollainen palvominen ja yltiömäinen kehuminen kielii yleensä muista ongelmista ajansaatossa mm. kontrollointi, sairaanloinen mustasukkaisuus jne.

Vierailija
72/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita AP kuva omasta naamastasi ilman meikkiä, niin katsotaan mikä arvosana lohkeaa.

En ole kiinnostunut sinun arvostelustasi. Tärkeintä on, että oma mielitiettyni on ihastunut minuun. Tiedostan sen, ettei yksikään ihminen ole täydellinen ja tämä mies on jo aika lähellä täydellisyyttä. ap

Vierailija
73/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin särähtää korvaan tuo, että palvoo sinua... Kannattaa varoa, ettei tämäkin ole kategoriassa "liian hyvää ollakseen totta". Tuollainen palvominen ja yltiömäinen kehuminen kielii yleensä muista ongelmista ajansaatossa mm. kontrollointi, sairaanloinen mustasukkaisuus jne.

Korjasin jo ilmaisuani siten, että mies on rakastunut minuun ja näyttää myös sen. Mies ei ole kontrolloiva tai mustasukkainen. Se on käynyt jo selväksi. ap

Vierailija
74/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kehunut yltiömäisesti, mutta kertoo ja näyttää tunteensa. ap

Vierailija
75/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli. Naiset ei kyllä laskisi rimaa oikeasti.

Emme niin. Itse en voisi olla seksittömässä suhteessa ja jotta haluan miehen kanssa seksiä niin hänen pitää olla sellainen jota haluan katsella ja koskettaa. Myös kasvoistaan.

Olen hyvin ymmälläni koska rumahan sinä olet itsekin. Kuvailemasi kaltaiset miehet menevät nuorille ja kauniille naisille katsos kun kaikki naiset haluavat katsella ja koskettaa sitä samaa miestä ja te ikäneidot jäätte rannalle ruikuttamaan eli tottakai sinä ja muut naiset laskevat rimaa.

Vierailija
76/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä kuitenkin seksuaalista vetovoimaa? jos on niin tuskin pelkkä ei täydellinen naama on ongelma

Vierailija
77/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö vähän liikaakin mitä muut teistä ajattelee?

Vierailija
78/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko paljasti, että kyseessä on u.li.n säälittävä yritys.

Vierailija
79/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet miehen rumana, et ole häneen rakastunut. Eli jatka matkaa.

Vierailija
80/81 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä huumeita? LSD?

Huono vinkki. ap

No viinaa sitten,se kuulemma kaunistaa ainakin naiset.

Huono neuvo. Tutkitusti viina ei kaunista miehiä.