Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskin rimaa miehen ulkonäön suhteen ja löysin deittipalstalta miehen, joka palvoo minua.

Vierailija
03.05.2019 |

On mukavaa, kun toinen on ihan hulluna minuun ja suunnittelee jo vakavasti yhteistä tulevaisuutta. Tykkään miehestä kovasti, mutta en vieläkään ole ihan sinut hänen ulkonäkönsä suhteen. Ilmeisesti sitten olen pinnallinen, mutta olen tottunut, että silmäni lepää miehen kasvoilla. Mietin myös, kehtaanko esitellä häntä tutuilleni.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ulkonäössä on vikana?

Oletko varma että se ulkonäkö on se mikä haittaa? Olin samassa tilanteessa. Miehen ulkonäkö jopa inhotti mutta tajusin että ei se ollut se oikea syy vaan miehen kakaramainen luonne. En vaan heti tajunnut ja ruma ulkonäkö korostui kun mies oli joissakin asioissa todella avuton.

Olen aiemmin rakastunut mieheen joka oli myöskin ulkonäöltään ruma mutta luonteeltaan kypsä, jolloin näin hänen ulkonäkönsäkin komeimpana mitä voi kuvitella.

Mieti vielä onko oikeasti nyt kyse pelkästään ulkonäöstä... jos oikeasti rakastuu niin sillä ei ole mitään merkitystä.

Miehen kasvonpiirteissä on jotain sellaista, mikä ei minun silmääni viehätä. Pidän hänen luonteestaan ja käytöksestään todella paljon ja huomaan, ettei ulkonäkökään häiritse enää ihan niin paljoa kuin alussa. Ehkä totun siihen ajan myötä. Toisaalta pelkään, että se alkaa häiritsemään entistä enemmän siinä vaiheessa, kun ensihuuma haihtuu. ap

Kannattaa olla rehellinen itselleen. Jos asia selvästi vaivaa vaikka pidät hänestä muuten niin ei hyvältä vaikuta. Oman miehen kasvot ei alkuun miellyttäneet ja en ollut kiinnostunut, mutta muuten hän oli niin ihana, siis kropaltaan ja luonteeltaan, että ne kasvot vaan muuttui miellyttäviksi. Ei se ole hyvä jos koko ajan toisen kasvot vaivaa, luultavasti et ole muutenkaan kiinnostunut. Ehkä hän on hyvä paperilla ja haluaisit olla kiinnostunut. Ei näitä asioita voi pakottaa.

Vierailija
42/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli. Naiset ei kyllä laskisi rimaa oikeasti.

Emme niin. Itse en voisi olla seksittömässä suhteessa ja jotta haluan miehen kanssa seksiä niin hänen pitää olla sellainen jota haluan katsella ja koskettaa. Myös kasvoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että se ulkonäkö on se mikä haittaa? Olin samassa tilanteessa. Miehen ulkonäkö jopa inhotti mutta tajusin että ei se ollut se oikea syy vaan miehen kakaramainen luonne. En vaan heti tajunnut ja ruma ulkonäkö korostui kun mies oli joissakin asioissa todella avuton.

Olen aiemmin rakastunut mieheen joka oli myöskin ulkonäöltään ruma mutta luonteeltaan kypsä, jolloin näin hänen ulkonäkönsäkin komeimpana mitä voi kuvitella.

Mieti vielä onko oikeasti nyt kyse pelkästään ulkonäöstä... jos oikeasti rakastuu niin sillä ei ole mitään merkitystä.

Miehen kasvonpiirteissä on jotain sellaista, mikä ei minun silmääni viehätä. Pidän hänen luonteestaan ja käytöksestään todella paljon ja huomaan, ettei ulkonäkökään häiritse enää ihan niin paljoa kuin alussa. Ehkä totun siihen ajan myötä. Toisaalta pelkään, että se alkaa häiritsemään entistä enemmän siinä vaiheessa, kun ensihuuma haihtuu. ap

Johan täällä esitettiin ukon stailausta; parralla saa paljon peittoon, uusi hiustyyli voi myös parantaa ulkonäköä. Ja vaatteet tunnetusti tekevät miehen.

Ota mallia blogisti Kalastajan-vaimosta. Uusi ukko tuotiin kunnolla kuviin ja haastiksiin vasta, kun kv oli stailannut hänet katseenkestäväksi. Iso muutos ukon omiin vanhempiin somekuviin!!

Pikkuhiljaa luot 1.1 version naamarajoitteisesta boifrendistä.

Yritin jo tätä, mutta mies ei halua muuttaa tyyliään. Hiukset ovatkin ihan hyvät mielestäni. ap

Vierailija
44/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa perässä vedettävän, itseään palvovan otuksen niin suosittelen koiranpentua, en ihmissuhdetta. 

Vierailija
45/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuo nyt niin yllättävää? Itsekin komeita tasoisiani (ja jopa yli) miehiä aikani tapailtuani, tajusin että kaipaan tietynlaista palvontaa toiselta osapuolelta. Tai ehkä ihailua on parempi sana? Ja sitä en todellakaan saanut oman tasoisiltani. Niille olin vain yksi muiden joukosta ja usein varasijalla johon tyydytään.

Niinpä päätin ottaa peruskomean ujon miehen. Kohtelee minua kuin jumalaa ja myönnän, että pidän siitä. Enää en kaipaa niitä 5/5 miehiä. Tässä suhteessa on niin hyvä olla.

On myös helppo miellyttää tätä nykyistä, tänään tein niin yksinkertaisen asian kuin ruoan valmiiksi häntä odottamaan työpäivän päätteeksi. Kotiin päästyään oli todella iloinen ja tyytyväinen tuollaisesta mukavasta yllätyksestä.

Exälleni tuollainen ei merkinnyt mitään, saattoi jopa moittia tyyliin "etten mä nyt kyllä tällaista halua syödä" ja jätti syömättä. Kerran jopa osoitti mieltään ja haki noutoruokaa.

Vierailija
46/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lause paljasti, että ap on mies. 

Nainen olen ja ihan hetero. Sinun kannattaa vielä treenata tulkintojasi. ap

"Treenata tulkintoja"? Ootko just vankilasta karannu vai?

Vierailija
47/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko tuo nyt niin yllättävää? Itsekin komeita tasoisiani (ja jopa yli) miehiä aikani tapailtuani, tajusin että kaipaan tietynlaista palvontaa toiselta osapuolelta. Tai ehkä ihailua on parempi sana? Ja sitä en todellakaan saanut oman tasoisiltani. Niille olin vain yksi muiden joukosta ja usein varasijalla johon tyydytään.

Niinpä päätin ottaa peruskomean ujon miehen. Kohtelee minua kuin jumalaa ja myönnän, että pidän siitä. Enää en kaipaa niitä 5/5 miehiä. Tässä suhteessa on niin hyvä olla.

On myös helppo miellyttää tätä nykyistä, tänään tein niin yksinkertaisen asian kuin ruoan valmiiksi häntä odottamaan työpäivän päätteeksi. Kotiin päästyään oli todella iloinen ja tyytyväinen tuollaisesta mukavasta yllätyksestä.

Exälleni tuollainen ei merkinnyt mitään, saattoi jopa moittia tyyliin "etten mä nyt kyllä tällaista halua syödä" ja jätti syömättä. Kerran jopa osoitti mieltään ja haki noutoruokaa.

Voi teitä reppanoita. Viikonloppu tulossa ja taas se kuluu yksin trollatessa. Naisesta ei tietoakaan.

Vierailija
48/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan täällä esitettiin ukon stailausta; parralla saa paljon peittoon, uusi hiustyyli voi myös parantaa ulkonäköä. Ja vaatteet tunnetusti tekevät miehen.

Ota mallia blogisti Kalastajan-vaimosta. Uusi ukko tuotiin kunnolla kuviin ja haastiksiin vasta, kun kv oli stailannut hänet katseenkestäväksi. Iso muutos ukon omiin vanhempiin somekuviin!!

Yritin jo tätä, mutta mies ei halua muuttaa tyyliään. Hiukset ovatkin ihan hyvät mielestäni. ap

Ukko palvoo sinua ja maata allasi, mutta ei halua muuttaa tyyliään. Hmm... jompikumpi ei nyt täsmää. Toisaalta voi olla merkki piilevästä narsistista tai -harvinaisesta- hyvästä itsetunnosta! Ukossa lienee kumminkin loiventavia piirteitä, esim. varakkuus/hyvät tulot. Setelitukun takaa katsottuna naamakin näyttää paremmalta.

Vierailija
49/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikaisempi mies sellainen, ettei hän viehättänyt minua ulkoisesti -> en halunnut seksiä ja seksitoiveemme eivät kohdanneet. Nykyinen on unelmieni mies kaikilta osin -> seksi toimii kuin unelma.

Vierailija
50/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% naisista on suomessa rumia mutta haluavat tasoaan paremman miehen. Siksi suomessa on satoja tuhansia sinkkumiehiä jotka ei koskaan saa tyttöystävää koska rumat naiset pitää miehiä rumina eivätkä halua tutustua.

Vierailija
51/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia ei kannata madaltaa rimaa, se jää vaivaamaan kuitenkin jos toinen ei miellytä.

Vierailija
52/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat, että sua palvotaan?

Vierailija
53/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain aloituksen ja vastaan omasta puolestani. Rakkauden löysin minäkin juuri noin eli en välittänyt ulkonäöstä. Sanottakoon että itse olen ihan kivannäköinen ja normaalipainoinen.

Miestäni en vaihtaisi, mutta en tunne (enkä ole tuntenut koskaan) intohimoa häntä kohtaan. En katso häntä alastomana koskaan ja kosketan vain rajoitetusti. Pehmeys tuo mieleeni naisen enkä halua tietyllä hetkellä tuntea sellaista.

Emme ota yhteiskuvia eikä minulla ole hänestä yhtään kuvaa. Huono ryhti ja ylipaino eivät ole sellaista mitä haluan kuvissa nähdä.

Onneksi ulkonäkö on vain pintaa. Hauskaa meillä on ja minulla on hyvä olla hänen seurassaan. Ikinä en pettäisi.

Vierailija
54/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsen yli tästä ulkonäköasiasta? Tykkään tosissani miehestä. ap

Ryhdy muokkaamaan miehestä mieleisesi. Niin kaikki muutkin naiset tekee.

Treeniä, pukeutumisneuvontaa, täydennyskoulutusta uranäkymiä ajatellen. Kyllä siitä salonkikelpoinen vielä saadaan.

mä olin vähällä lähteä mukaan tuohon muokkausmeininkiin aikoinani. Miehessä oli muka jotain "puutteita" ja "korjattavaa". Hienovaraisesti yritin vihjailla asioista, mutta mies vaan naureskeli jutuilleni eikä tehnyt elettäkään muuttaakseen itseään. Sitten rupesin funtsimaan, että mähän se vasta hirveän loukkaantunut olisin ollut, jos kuvio olisikin ollut niin päin, että heti kohta seurustelun alettua mulle olis ruvennut tulemaan parannusehdotuksia ulkonäön, tyylin, pukeutumisen tms. suhteen. Silloin päätin, että toinen saa pukeutua niinkuin haluaa, syödä miten haluaa jne. eikä mun tarvi todellakaan puuttua siihen. Hänkään ei puutu mun tekemisiin.

Vierailija
55/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille toki ulkonäkö tärkeetä mutta se ei merkkaa mitään. Monesti nähty että se komea naisen unelma mies on väkivaltainen ja naisia kuollut sen takia.

Vierailija
56/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä alkaa yhteen ihmisen kanssa, jota häpeää. Minulla kyllä se on aina liittynyt fiksuuteen, olen hävennyt komeita tyhmiä miehiä, enkä taviksia fiksuja. Minun silmissä fiksu, älykäs ja sydämellinen mies alkaa näyttää komealta. Komeasta tyhmästä karisee komeus.

Ja olen siis nainen.

Vierailija
57/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin joustaa ulkonäöstä paljon, jos mies olisi älykäs ja hyvin varakas, tarjoaisi hyvää seuraa siis ja antaisi minulle vaikka rajattoman luottokortin käyttöön. Tiedän että tätä ei Suomessa saa sanoa ääneen mutta minulle varakkuus toimii, sori siitä.

Vierailija
58/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat, että sua palvotaan?

Voi olla, että palvonta oli väärä sana. Parempi ehkä olisi ollut sanoa, että mies on minuun korviaan myöten rakastunut ja myös näyttää sen.

Vierailija
59/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko palvoo sinua ja maata allasi, mutta ei halua muuttaa tyyliään. Hmm... jompikumpi ei nyt täsmää. Toisaalta voi olla merkki piilevästä narsistista tai -harvinaisesta- hyvästä itsetunnosta! Ukossa lienee kumminkin loiventavia piirteitä, esim. varakkuus/hyvät tulot. Setelitukun takaa katsottuna naamakin näyttää paremmalta.

Loiventaviä piirteitä miehessä on tosiaan roppakaupalla. Hän on kunnollinen, fiksu, liikunnallinen, hyväkuntoinen, hyvä rakastaja, pitää itsestään huolta, elää terveellisesti ja osaa keskustella. ap

Vierailija
60/81 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl smith oli naisten mielestä komea ja hyvä match ja naiset paneskeli sen unelma miehen kanssa mutta mites sitten kävikään. Unelma mies olikin pervo rikollinen.  Ulkonäkö ja statusko se takaa onnellisen elämän naiselle