Laskin rimaa miehen ulkonäön suhteen ja löysin deittipalstalta miehen, joka palvoo minua.
On mukavaa, kun toinen on ihan hulluna minuun ja suunnittelee jo vakavasti yhteistä tulevaisuutta. Tykkään miehestä kovasti, mutta en vieläkään ole ihan sinut hänen ulkonäkönsä suhteen. Ilmeisesti sitten olen pinnallinen, mutta olen tottunut, että silmäni lepää miehen kasvoilla. Mietin myös, kehtaanko esitellä häntä tutuilleni.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen yli tästä ulkonäköasiasta? Tykkään tosissani miehestä. ap
Ryhdy muokkaamaan miehestä mieleisesi. Niin kaikki muutkin naiset tekee.
Treeniä, pukeutumisneuvontaa, täydennyskoulutusta uranäkymiä ajatellen. Kyllä siitä salonkikelpoinen vielä saadaan.
Ei kannata, voi mennä vuosienkin työ hukkaan jos mies saakin uudesta uljaasta ulkonäöstään lisää itsevarmuutta ja lähtee kokeilemaan onneaan muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin rehveillä miekkosen kanssa, joka oli herrasmiekkosmainen ja tarjosi minulle ravintolassa. Ja kuten kerroin aiemmin, en todellakaan edesauttanut asiaa mitenkään XDD miekkonen itse halusi mennä syömään ja minä olisin ottanut pelkän juoman, mutta hän halusi ehdottomasti tarjota. Ulkonäkö ei ollut mikään kamala, mutta kun en vain tuntenut yhtään mitään, niin en tuntenut. Rehvien jälkeen ihmettelin, miksi on aivan tyhjä olo. Lopulta tajusin, että jos en tunne vetoa niin en tunne. Pari sanaa olemme vaihtaneet rehvien jälkeen, mutta miekkonen vaikuttaa epävarmalta suhteeni ja varmaan aavistaa, etten ole ihan hurmioissani. Onneksi ei ole jäänyt roikkumaan...
Minun tilanteeni on erilainen, sillä tunnen vetoa mieheen ja mietin myös yhteistä tulevaisuutta. Harmittaa itseänikin, kun minua häiritsee näin pinnallinen asia. ap
Mikä siinä ulkonäössä on vikana?
Oletko varma että se ulkonäkö on se mikä haittaa? Olin samassa tilanteessa. Miehen ulkonäkö jopa inhotti mutta tajusin että ei se ollut se oikea syy vaan miehen kakaramainen luonne. En vaan heti tajunnut ja ruma ulkonäkö korostui kun mies oli joissakin asioissa todella avuton.
Olen aiemmin rakastunut mieheen joka oli myöskin ulkonäöltään ruma mutta luonteeltaan kypsä, jolloin näin hänen ulkonäkönsäkin komeimpana mitä voi kuvitella.
Mieti vielä onko oikeasti nyt kyse pelkästään ulkonäöstä... jos oikeasti rakastuu niin sillä ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mitenkään. Olen ollut 20 vuotta suhteessa miehen kanssa, joka ei mielestäni ole komea. Eikä se muutu. Mua aina hävettää esitellä mieheni. Ja silti eilen esim vieraissa -ohjelmaa katsoessa mietin, että on se sentään sata kertaa paremman näköinen kuin ohjelman miehet ja ne ovat kehanneet telkkariin asti mennä.
Ja olen nainen.
Rakastatko ja arvostatko kuitenkin miestäsi? Onko ulkonäköasia vaikuttanut jotenkin keskinäiseen suhteeseenne? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treeniä, pukeutumisneuvontaa, täydennyskoulutusta uranäkymiä ajatellen. Kyllä siitä salonkikelpoinen vielä saadaan.
Vartalo, pukeutuminen, koulutus ja ura ovat jopa paremmat kuin edellytän mieheltä. Ainoastaan kasvot eivät ole sillä tasolla, johon olen tottunut. ap
Kysy paljonko sillä on rahaa, se auttaa tekemään ratkaisun.
Rahalla ei ole merkitystä. Itselläni on sitä riittämiin ja tiedän, ettei minun tarvitse alkaa elättämään miestä, pärjää ihan hyvin omillaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin rehveillä miekkosen kanssa, joka oli herrasmiekkosmainen ja tarjosi minulle ravintolassa. Ja kuten kerroin aiemmin, en todellakaan edesauttanut asiaa mitenkään XDD miekkonen itse halusi mennä syömään ja minä olisin ottanut pelkän juoman, mutta hän halusi ehdottomasti tarjota. Ulkonäkö ei ollut mikään kamala, mutta kun en vain tuntenut yhtään mitään, niin en tuntenut. Rehvien jälkeen ihmettelin, miksi on aivan tyhjä olo. Lopulta tajusin, että jos en tunne vetoa niin en tunne. Pari sanaa olemme vaihtaneet rehvien jälkeen, mutta miekkonen vaikuttaa epävarmalta suhteeni ja varmaan aavistaa, etten ole ihan hurmioissani. Onneksi ei ole jäänyt roikkumaan...
Minun tilanteeni on erilainen, sillä tunnen vetoa mieheen ja mietin myös yhteistä tulevaisuutta. Harmittaa itseänikin, kun minua häiritsee näin pinnallinen asia. ap
Näin nelikymppisenä voin sanoa että ikäiseni ukot alkavat näyttää kulahtaneilta kaljamahoilta. Jos kauneus on katoavaista, niin on komeuskin.
Itselläni on myös mies joka ei ole niin komea kuin edelliset kandidaatit, mutta hän on mulle se oikea. ❤
En haluaisi miestä joka palvoo minua. Se ei ole tervettä.
Tyytymättömyys toisen ulkonäköön on pintaliitäjälle aina huono juttu. Jos toinen ei miellytä nyt, niin ei hän miellytä koskaan. Jos toinen yrittää parastaan, mutta toinen halveksii, niin se halveksunta alkaa näkymään hyvin äkkiä päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö tosissasi miehestä vai enemmänkin miehen antamasta "palvonnasta"? Vaikutat huomionhakuiselta ja pinnalliselta, ehkä myös huonolla itsetunnolla varustetulta.
Kumppani ei ole mikään näyttelyesine, jos oikeasti välität hänestä niin muiden mielipiteet tuskin merkitsisivät paljoakaan.
Kannattaa myös muistaa (varsinkin vakavassa parisuhteessa), että jokainen vanhenee ja rupsahtaa. Aiotko aina vaihtaa nuorempaan ja komeampaan, ja mitä sitten kun itse rupsahdat? Mikä sulle on elämässä ja parisuhteessa oikeasti tärkeää? Jos koet ettet kyseisen miehen kanssa pystyisi olemaan onnellinen tämän ulkonäön takia, niin sitten parempaa etsimään. Suosittelisin kuitenkin miettimään syitä pinnallisuudellesi ja pyrkimään siitä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mitenkään. Olen ollut 20 vuotta suhteessa miehen kanssa, joka ei mielestäni ole komea. Eikä se muutu. Mua aina hävettää esitellä mieheni. Ja silti eilen esim vieraissa -ohjelmaa katsoessa mietin, että on se sentään sata kertaa paremman näköinen kuin ohjelman miehet ja ne ovat kehanneet telkkariin asti mennä.
Ja olen nainen.
Rakastatko ja arvostatko kuitenkin miestäsi? Onko ulkonäköasia vaikuttanut jotenkin keskinäiseen suhteeseenne? ap
Vaikuttaahan se väkisinkin, kun en kehtaisi häntä esitellä kenellekään enkä liiemmin liikkua yhdessä. Eikä hän ole siis mitenkään ruma tai oudon näköinen. Lyhyt ja tavis vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että se ulkonäkö on se mikä haittaa? Olin samassa tilanteessa. Miehen ulkonäkö jopa inhotti mutta tajusin että ei se ollut se oikea syy vaan miehen kakaramainen luonne. En vaan heti tajunnut ja ruma ulkonäkö korostui kun mies oli joissakin asioissa todella avuton.
Olen aiemmin rakastunut mieheen joka oli myöskin ulkonäöltään ruma mutta luonteeltaan kypsä, jolloin näin hänen ulkonäkönsäkin komeimpana mitä voi kuvitella.
Mieti vielä onko oikeasti nyt kyse pelkästään ulkonäöstä... jos oikeasti rakastuu niin sillä ei ole mitään merkitystä.
Miehen kasvonpiirteissä on jotain sellaista, mikä ei minun silmääni viehätä. Pidän hänen luonteestaan ja käytöksestään todella paljon ja huomaan, ettei ulkonäkökään häiritse enää ihan niin paljoa kuin alussa. Ehkä totun siihen ajan myötä. Toisaalta pelkään, että se alkaa häiritsemään entistä enemmän siinä vaiheessa, kun ensihuuma haihtuu. ap
Mitä ajattelet siitä, että mies on kanssasi ulkonäkösi takia, vaikka itse joustit?
Olisit nyt tyytyväinen että olet vihdoin saanut itseäsi palvovan miehen kun kerran sellaista olet etsinyt. Kaikkea ei voi kuitenkaan saada eli nyt joudut tinkimään ulkonäkövaatimuksistasi.
Kuinka vanha olet ap? 16?
Miksi jouduit alentamaan tasoasi miehen etsinnässä, eikö käynyt flaksi paremman näköisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo, pukeutuminen, koulutus ja ura ovat jopa paremmat kuin edellytän mieheltä. Ainoastaan kasvot eivät ole sillä tasolla, johon olen tottunut. ap
Kysy jos hän suostuisi pitämään pussia päässä aina kun on sinun seurassa.
Naisia kiinnostaa kasvot jostain syystä miehen ulkonäössä. Itse katson naisissa ensimmäisenä kroppaa ja persettä, vasta näiden jälkeen rintoja ja sitten kasvoja. Eli jos ei ole läski elikkäs osaa pitää itsestään huolta niin panisin ja jos taas ei osaa pitää huolta edes itsestään niin tuskin sitten mistään muustakaan - en panisi eikä kiinnostaisi muutenkaan oleskella sellaisen henkilön lähettyvillä.
Et pääse tuosta vammastasi eroon koskaan joten jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin nelikymppisenä voin sanoa että ikäiseni ukot alkavat näyttää kulahtaneilta kaljamahoilta. Jos kauneus on katoavaista, niin on komeuskin.
Itselläni on myös mies joka ei ole niin komea kuin edelliset kandidaatit, mutta hän on mulle se oikea. ❤
Tätä minäkin olen yrittänyt hokea itselleni. Totta on, että neljänkympin jälkeen suurin osa miehistä on rupsahtaneita, pöhöttyneitä ja ylipainoisia, eivätkä mitään silmäniloja, joten tämä ihastukseni on oikeastaan keskivertoa parempi, kun sentään vartalo on kunnossa. ap
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi miestä joka palvoo minua. Se ei ole tervettä.
Tyytymättömyys toisen ulkonäköön on pintaliitäjälle aina huono juttu. Jos toinen ei miellytä nyt, niin ei hän miellytä koskaan. Jos toinen yrittää parastaan, mutta toinen halveksii, niin se halveksunta alkaa näkymään hyvin äkkiä päälle päin.
En minä suinkaan miestä halveksi, vaan olen ihastunut häneen. ap
Ap on trolli. Naiset ei kyllä laskisi rimaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti vielä onko oikeasti nyt kyse pelkästään ulkonäöstä... jos oikeasti rakastuu niin sillä ei ole mitään merkitystä.Miehen kasvonpiirteissä on jotain sellaista, mikä ei minun silmääni viehätä. Pidän hänen luonteestaan ja käytöksestään todella paljon ja huomaan, ettei ulkonäkökään häiritse enää ihan niin paljoa kuin alussa. Ehkä totun siihen ajan myötä. Toisaalta pelkään, että se alkaa häiritsemään entistä enemmän siinä vaiheessa, kun ensihuuma haihtuu. ap
Johan täällä esitettiin ukon stailausta; parralla saa paljon peittoon, uusi hiustyyli voi myös parantaa ulkonäköä. Ja vaatteet tunnetusti tekevät miehen.
Ota mallia blogisti Kalastajan-vaimosta. Uusi ukko tuotiin kunnolla kuviin ja haastiksiin vasta, kun kv oli stailannut hänet katseenkestäväksi. Iso muutos ukon omiin vanhempiin somekuviin!!
Pikkuhiljaa luot 1.1 version naamarajoitteisesta boifrendistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt tyytyväinen että olet vihdoin saanut itseäsi palvovan miehen kun kerran sellaista olet etsinyt. Kaikkea ei voi kuitenkaan saada eli nyt joudut tinkimään ulkonäkövaatimuksistasi.
Edellinen komea mieskin palvoi minua, joten ei tämä mikään uusi tilanne minulle ole. ap
Kysy paljonko sillä on rahaa, se auttaa tekemään ratkaisun.