Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tulossa neljäs lapsi ja kaikki eri miesten kanssa.

Vierailija
22.05.2006 |

Musta vaan on hienoa kun saan tehtyä maailmaan mahdollisimman paljon eri geeniperimän omaavia lapsia. Ja lisää aion vielä tehdä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti seitsemättään odottava AVIOLIITTOA ARVOSTAVA nihilisti lukee tän :)

Vierailija
2/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi susta joku " tärkee" puheenaihe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsilla ole edes ainuttakaan täyssisarusta.

Vierailija
4/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole Aihe vapaa-palsta?! Vai onko tämä sitten jotenkin kielletty puheenaihe? -ap

Vierailija
5/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siitä että kaikki on eri isästä?

Vierailija
6/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat nimet mahtumaan postilaatikkoon tai oveen?

Vierailija
7/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mistä vois tietty keskutella ois sun arvomaailma ja moraalintaju mut eiköhän oo aika turhaa..

Jotain nyt halusit kuitenkin saada aikaan kun tänne tulit asiasta kertomaan.. Mikäs tilanteessasi sit on niin kummallista et pidit sitä meille tärkeenä tietona?

Vierailija
8/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja olen aina halunnut lapsia, en miestä. Tämä tuntuu olevan hyvä vaihtoehto. Seuraavan lapsen olen suunnitellut syntyvän vuonna 2008.

Vierailija
9/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksanhan kuitenkin veromarkoillani sinunkin ja lapsiesi elantoa. Voisin yhden ottaa hyvitykseksi?

Vierailija
10/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minullakin on äitini sukunimi, vaikka olen biologisten vanhempieni ydinperheessä kasvanut koko ikäni.

Vierailija
11/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksanhan kuitenkin veromarkoillani sinunkin ja lapsiesi elantoa.

Lapsilisät olen ottanut, muutoin elätän lapseni ilman sossua. -ap

Vierailija
13/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ei edes tarvitse tunnustaa lasta, koska nainen haluaa pitää lapsen yksin. Eri ikäisiä äitejä tuntemissani tapauksissa ja lapset kullakin hyvin hoidettu. Äideillä varallisuutta omasta takaa kustantaa lapsen kasvatus/koulutus. Ihan hyvä vaihtoehto jos miestä ei tarvitse.

Vierailija
14/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo katsastanut valmiiksi seuraavan lapsen isän? Mihin ikään asti ajattelit tätä erilaista geeniperimää tuottaa? Mitä luulet lastesi ajattelevan asiasta isompana? Varmaan mieluusti mainostavat koulussa että " äidillä 28 lasta ja kaikilla on eri isä, että saadaan tähän maailmaan vähän erilaista geeniperimää" !

Vierailija
15/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ovat naimisissa olevia perheenisiä joiden kanssa minulla on ollut vain yhden illan suhde, jotka olen ravintolasta iskenyt ja näille olen valehdellut syöväni pillereitä.

Sukunimeä en edes kahdessa tapauksessa tiedä. Näin asia hoituu paljon kivuttovimmin.

Teen lapsia niin kauan kun tuntuu siltä. Ehkä seitsemän olisi mieluinen määrä. Uskon että lapsenikin kasvettuaan hyväksyy tilanteen täysin. Olen varmasti heille yksinänikin parempi vanhempi kuin monet pariskunnat yhteensä.

Lapseni saavat rakkautta paljon, eivät näe nälkää ja heillä on kaunis, lämmin koti. Ja olen valmis/ tarpeeksi varakas kustantamaan heille parhaan mahdollisen koulutuksen. -ap

Vierailija
16/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskot olevasi yksin parempi kuin pariskunnat?

Vierailija
17/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helppo tulla siihen loppupäätelmään, että yksin on parempi kasvattaa lapset. Nykyajan parisuhteet ei ole oikein kestävällä pohjalla. Riitoja, alkoholismia, perheväkivaltaa ym. Ei ihme että tämä on parempi vaihtoehto. En ole ap.

Vierailija
18/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on väärin, ettei lapsilla ole edes mahdollisuutta olla yhteydessä isäänsä ja isän puolelta tuleviin isovanhempiin! Ja aivan samoin se on väärin isää ja näitä isovanhempia kohtaan. Jos miehet olisivat tietoisia isyydestään niin ok, mutta toi on kyllä jo törkeetä!

Vierailija
19/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut sairaalaan,kuolet vaikka liikenteessä. Lapset jää ihan orvoiksi kun isistä ei tietoakaan. Aiotko kertoa aikuisille lapsille,että ovat yhden illan jutuista syntyneet vaiko haikara tuonut?

Vierailija
20/35 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa ei ole mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän