Mulla on tulossa neljäs lapsi ja kaikki eri miesten kanssa.
Musta vaan on hienoa kun saan tehtyä maailmaan mahdollisimman paljon eri geeniperimän omaavia lapsia. Ja lisää aion vielä tehdä.
Kommentit (35)
mutta onneksi minulla on silti sukulaisia jotka tietävät tilanteeni hyvin. Eli jos minulle jotain tapahtuu he huolehtivat lapsistani. Kun lapset ovat tarpeeksi isoja, kerron heille totuudenmukaisesti heidän alkuperänsä. He ovat terveellä itsetunnolla varustettuja ja aikanaan varmasti tulevat kestämään tämänkin tiedon. -ap
Joudut sairaalaan,kuolet vaikka liikenteessä. Lapset jää ihan orvoiksi kun isistä ei tietoakaan. Aiotko kertoa aikuisille lapsille,että ovat yhden illan jutuista syntyneet vaiko haikara tuonut?
Kertoisitko mistä tulosi muodostuu?
Mulla on yksi lapsi eikä miestä, lisääkin lapsia haluaisin mutta en vieläkään miestä. Pärjään varmasti paremmin yksin, ei tartte miettiä pettämisiä ja jättämisiä mitä tänkin palstan akat vähän väliä parkuu.
Älä välitä näistä idiooteista, ne on vaan kateellisia kun eivät pärjäisi yksin lasten kanssa!
yksinhuoltajakorotus lapsilisään ei ole kuin muutama hassu euro
Toki sen ajan koittaessa otan mahdollisimman paljon selkoa lasteni seurustelukumppanin taustoista.
Lapsillani on minun puoleltani oikein kirjava ja monipuolinen suku, joka välittää heistä paljon, taustoista huolimatta, joten he eivät kaipaa varmasti enää mitään lisää tltä saralta. Ja miten sellaista voi edes kaivata mitä ei ole koskaan ollutkaan. -ap
Kyllä minusta on väärin, ettei lapsilla ole edes mahdollisuutta olla yhteydessä isäänsä ja isän puolelta tuleviin isovanhempiin! Ja aivan samoin se on väärin isää ja näitä isovanhempia kohtaan. Jos miehet olisivat tietoisia isyydestään niin ok, mutta toi on kyllä jo törkeetä!
niin pärjäämme mainiosti. Älkää te siitä huolehtiko. Kuten jo sanoin, lapsilisät saan, muuten minulla on omaisuutta ja tuloja, joilla pärjäämme. -ap
Olen perinyt huomattavan summan rahaa, jotka olen sijoittanut järkevästi. Lisäksi minulla on itselläni pienyritys, jota äitiyslomallakin pystyn pyörittämään, lähinnä kotoa käsin. Koulutukseltani olen tradenomi.
Muuta en sitten viitsi itsestäni paljastaa. -ap
Etkö mieti koskaan, että näillä lastesi isilläkin olisi jotain oikeuksia vaikka he eivät edes tiedä lapsistaan? Minusta olisi ainakin kiva tietää, jos olisin jonkun lapsen siittänyt...
Tai miksi et käyttänyt spermapankkia?
Suojattua elämää eläneet tynnyreiden kasvatit vain täällä kauhistelevat. Olen itse perheestä, jossa minulla kaksi sisarusta ja meillä kaikilla eri isä. Rakastavampaa äitiä ei varmasti löydy, en koe jääneeni mitään paitsi. Meillä ei ole tarvinnut lasten kuunnella vanhempien riitoja, katsella alkoholisti-isiä tai perheväkivaltaa. Jokainen elää tyylillään.
mutta ei tulis mieleenkään " ylpeillä" sillä
Vierailija:
Musta vaan on hienoa kun saan tehtyä maailmaan mahdollisimman paljon eri geeniperimän omaavia lapsia. Ja lisää aion vielä tehdä.
vaikka velipuolille ois sisarukset tehnyt. Ei taida kovin tarkkaan miehiin tutustua ja heidän geenejään selvittää
Nykyajassa ei meinaa elää ollenkaan, vai? Maailma muuttuu eskoseni.