Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettituotteen ja rahojen palautus Gigantissa

Pettynyt asiakas
02.05.2019 |

Jooh elikkäs, tilasin 12.3 Gigantin nettikaupasta MacBook Pro 13”:n ja kokeilin muutaman viikon ja tulin siihen tulokseen, että haluan palauttaa läppärin. Menin 18.4 lähimpään Giganttiin tuotetta palauttamaan. Odottelin myymälässä myyjää palautuspisteelle noin puolituntia, vaikka kaupassa oli minun lisäksi vain kolme muuta asiakasta ja hekin katselivat vain puhelimia eikä myyjiä näyllä halveillakaan..Kun pääsin palautustiskille ja myyjä alkoi tarkastella läppärin kuntoa. Lähes uuden veroisessa kunnossa oli, kaikki johdot yms. tallella ja olin palauttanut MacBookin tehdasasetuksiin. Sanoin myyjälle, että olin keskustellut Gigantin nettichatissä, että minulla on 50 pv palautusoikeus ja rahojen pitäisi tulla 1-2 päivässä tililleni. Myyjä ei tokaissut tähän mitään, vaan kyseli oliko minulla rekistöröityä asiakastiliä heillä, jotta saisi tulostettua kuitin.
Sain osto- ja palautuskuitin käteeni ja se oli siinä.
Nyt on menny jo melkein pari viikkoa palautuksesta enkä ole vieläkään saanut rahojani takaisin. Onko muilla kokemusta Gigantin tuotteiden palautuksesta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla