Mitä se haittaa jos miehet tahtovat naisilta vain seksiä?
Toisinaan naiset valittavat että miehet tahtovat naisilta vain yhtä asiaa, miehet lähestyvät naisia vain seksi mielessä.
Minä olen mies. Minua ihmiset ovat lähestyneet vain koska he ovat tahtoneet minulta rahaa, lisää rahaa, palveluksia, lisää palveluksia, muuttoapua, kaupassakäyntiapua, lastenvahtimisapua, siivousapua, koiranulkoilutusapua, lumenluomisapua, pihatyöapua, autokyytejä, jne.
Koskaan ikinä kukaan ei ole lähestynyt minua ihan vain koska pitäisi minusta tai tykkäisi viettää hetken seurassani. Ihmiset ovat lähestyneet minua vain koska ovat halunneet minulta jotain, siis jotain hyötyä itselleen. Ihmiset ovat halunneet minulta useita eri asioita.
Mitä ihmeen väliä sillä on jos naisilta halutaan vain YHTÄ asiaa? Eihän se ole yhtään sen pahempi kuin jos ihmiseltä halutaan useita asioita? Miksi naiset valittavat vaikka miesten tilanne on ihan yhtä huono? Ketä tässä maailmassa muka lähestytään ilman että vain halutaan itselle jotain?
Kommentit (29)
Ei se haittaa mitään, mutta kannattaa olla rehellinen. Sanot suoraan että haluat vain seksiä, tai vähemmän suoraan kuten "en etsi tällä hetkellä mitään vakavaa". Sitten peli on selvä eikä toinen odota muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä teet lumitöitä naiselle. Kumpi tekee väärin?
Nainen puhuu sulle vain saadakseen lumet pois pihastaan.
Sinä luot ne lumet vain saadaksesi seksiä.
No, en tiedä kumpi tekee väärin, mutta voittaja on nainen koska se saa mitä haluaa.
Monet naiset eivät edes tajua tätä vaan antavat sitä tosta noin vaan.
No kun se, mitä mä haluan on seksi. Miten mun pitäisi saada seksiä antamatta sitä itse?
Puhuin niistä jotka antavat ja sitten ihmettelevät kun eivät itse saaneet mitään vastineeksi esim.
parisuhdetta tms.Jos on niin tyhmä, että ”antaa seksiä” vaikka se on itselle vastenmielistä ja luulee ostavansa sillä jotain vastapalveluksia, niin kai sellaisen ihmisen kohtalona on hakata päätään seinään kunnes oppii kantapään kautta.
Minä (nainen) harrastan seksiä vain omasta halusta, ja koska pidän seksistä. En kuvittele ostavani sillä mitään, seksi on siinä hetkessä eikä velvoita mihinkään. Tietenkään.
Kyse ei ollut sinusta, miksi selittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se ihmisluonto toimii. Lähes kaikki perustuu siihen että saa jotain hyötyä itselleen. Rakkauskin perustuu siihen että halutaan läheisyyttä ja vähentää omaa yksinäisyyttä. Ei kukaan tee mitään puhtaasti jonkun toisen vuoksi. Mitä "pahaa" siis tuossa on? No se, että sä sanot sen suoraan että haluat yhtä asiaa.
Öö mitä pahaa siinä on että sanoo suoraan? Ainakin on rehellinen.
Mitä jos sanon suoraan jollekki että sä olet läski. Onko se sitten pahaa? Ainakin on rehellistä
Jos mielipidettä on kysytty niin ei. Jos taas pyytämättä kommentoi jotakuta niin tämä ei tod. näk. hyödytä ketään.
Se, että sanoo suoraan haluavansa vain seksiä ja jos toinen ei halua voi hän välttää koko tilanteen ja tulematta narutetuksi koska toinen oli rehellinen.
Kuka on väittänyt, että on huono asia, jos mies haluaa naiselta vain seksiä?
Sehän on hyvä juttu, kun vain on rehellinen ja sanoo, mitä hakee.
Olen minäkin halunnut miehiltä pelkkää seksiä. Kun molemmat tietää missä mennään niin toimii.
Toisaalta halveksin suuresti, jos mies teeskentelee tunteita tai halua parisuhteeseen saadakseen pillua. Siinä satuttaa toista. Itselleni ei ole noin käynyt, mutta koko ajan tuota kuulee.
En tiedä, mistä tällä palstalla muuten johtuu se yleinen käsitys, että miehet haluaisivat seksiä, naiset eivät. Sitä harhakäsitystähän tuo aloituskin kuvaa. Itsellä kun on todella kovat halut niin aika huvittavaa luettavaa.
Naisellinen, nauttivainen fwb hakusassa
varatulle?
juu kompataan ap tä
aina ollaan haluamassa vaatimassa ja kyselemässä erilaisia asioita, jos sitten vaivanpalkaksi pyytää suikkaria tms nopeeta panoa takaapäin ollaan sitten niin typertyneitä niin typertyneitä
luuleeko naiset että maailma pyörii niien ympärillä ilmaiseksi
kyllä vastapalveluksia kaivataan ihan vaikka pyytämättäkin
tyyliin huomenna tulee paljon lunta naapuri, voisitko luoda ne lumet jos imaisen kassit tyhjiksi illalla?
tuohon on vaikea vastata kieltävästi jos vielä kysyjä on hyvännäköinen naapurin yh
No huh huh. Katsos kun seksi ei ole kauppatavaraa, ei suhteessa eikä sen ulkopuolella. En myy itseäni, en osta sillä esim. lumenluontia. Jos tarvitsen lumenluojan, maksan rahalla.
Onpa siinä kammottava mieskommentoija.
Toisilta naisilta halutaan vain seksiä, toisilta muutakin!
Mitä jos sanon suoraan jollekki että sä olet läski. Onko se sitten pahaa? Ainakin on rehellistä