Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se haittaa jos miehet tahtovat naisilta vain seksiä?

Vierailija
02.05.2019 |

Toisinaan naiset valittavat että miehet tahtovat naisilta vain yhtä asiaa, miehet lähestyvät naisia vain seksi mielessä.
Minä olen mies. Minua ihmiset ovat lähestyneet vain koska he ovat tahtoneet minulta rahaa, lisää rahaa, palveluksia, lisää palveluksia, muuttoapua, kaupassakäyntiapua, lastenvahtimisapua, siivousapua, koiranulkoilutusapua, lumenluomisapua, pihatyöapua, autokyytejä, jne.
Koskaan ikinä kukaan ei ole lähestynyt minua ihan vain koska pitäisi minusta tai tykkäisi viettää hetken seurassani. Ihmiset ovat lähestyneet minua vain koska ovat halunneet minulta jotain, siis jotain hyötyä itselleen. Ihmiset ovat halunneet minulta useita eri asioita.
Mitä ihmeen väliä sillä on jos naisilta halutaan vain YHTÄ asiaa? Eihän se ole yhtään sen pahempi kuin jos ihmiseltä halutaan useita asioita? Miksi naiset valittavat vaikka miesten tilanne on ihan yhtä huono? Ketä tässä maailmassa muka lähestytään ilman että vain halutaan itselle jotain?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet lumitöitä naiselle. Kumpi tekee väärin?

Nainen puhuu sulle vain saadakseen lumet pois pihastaan.

Sinä luot ne lumet vain saadaksesi seksiä.

No, en tiedä kumpi tekee väärin, mutta voittaja on nainen koska se saa mitä haluaa.

Vierailija
2/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta ihmettelen vain aloituksen saamia alapeukkuja. Niiden informaatioarvo on pyöreä nolla :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% ihmisistä ei kykene mihinkään muuhun kuin itsekkyyteen ja omien himojensa tyydyttämiseen.

Vierailija
4/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps! Eivät miehet pelkkää seksiä halua. Vaikka seksi loppuisi, niin eihän miehestä tahdo millään päästä eroon. Ja täällä palstallakin ne suhteisiin pyrkivät miehet vinkuvat, kun naiset haluavat seksiä. Kyllä miehet jotain muutakin haluavat.

Vierailija
5/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua haittaakaan. Seksi on kivaa, parisuhde ei.

Vierailija
6/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en tiedä kumpi tekee väärin, mutta voittaja on nainen koska se saa mitä haluaa.

Monet naiset eivät edes tajua tätä vaan antavat sitä tosta noin vaan.

Vierailija
7/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aprikoija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta ihmettelen vain aloituksen saamia alapeukkuja. Niiden informaatioarvo on pyöreä nolla :o

Ehkä alapeukuttavat jos pahastuvat jos tulkitsevat tämän aloituksen kritisoivan naisia, vaikka se ei tämän aloituksen pointti selvästikään ole. Väärintulkitsijat pahastuvat aina kaikesta ja alapeukuttavat kaikkea.

Vierailija
8/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa kunhan kerrot sen heti alussa.

Vierailija
9/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä sinällään ole, mutta harmittaa kun haluaa muutakin niin sitten jos miestä ei kiinnosta muu kuin se seksi.

Itse haluan seksiä vain sellaisen miehen kanssa joka haluaa kunnolla sitoutua minuun ja olla kanssani. Joten sellainen mies joka käyttäisi minua vaan seksin takia olisi iso nou nou.

Vierailija
10/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se, mitä mä haluan on seksi. Miten mun pitäisi saada seksiä antamatta sitä itse?

Vierailija
11/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se, mitä mä haluan on seksi. Miten mun pitäisi saada seksiä antamatta sitä itse?

Puhuin niistä jotka antavat ja sitten ihmettelevät kun eivät itse saaneet mitään vastineeksi esim.

parisuhdetta tms.

Vierailija
12/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät suinkaan halua naisilta pelkkää seksiä. Eikä siinä mitään, jos joku haluaakin, mutta ei kannata sitten ulista, jos ei kelpaa kenellekään naiselle.

Vierailija
13/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ihmisluonto toimii. Lähes kaikki perustuu siihen että saa jotain hyötyä itselleen. Rakkauskin perustuu siihen että halutaan läheisyyttä ja vähentää omaa yksinäisyyttä. Ei kukaan tee mitään puhtaasti jonkun toisen vuoksi. Mitä "pahaa" siis tuossa on? No se, että sä sanot sen suoraan että haluat yhtä asiaa.

Vierailija
14/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se ihmisluonto toimii. Lähes kaikki perustuu siihen että saa jotain hyötyä itselleen. Rakkauskin perustuu siihen että halutaan läheisyyttä ja vähentää omaa yksinäisyyttä. Ei kukaan tee mitään puhtaasti jonkun toisen vuoksi. Mitä "pahaa" siis tuossa on? No se, että sä sanot sen suoraan että haluat yhtä asiaa.

Öö mitä pahaa siinä on että sanoo suoraan? Ainakin on rehellinen.

Vierailija
15/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno filosofinen avaus; onko ihminen pohjimmiltaan egoisti vai altruisti?

Itse ajattelen että me ihmiset olemme laumaeläimiä, joten lähtökohtaisesti itsekkäisiin pyrkimyksiin liittyy kuitenkin vastavuoroisen / pyyteettömän auttamisen kudelma. Jos toimin itsekeskeisesti, asetan itseni vaaraan jäädä ilman lauman tukea jos joudun pulaan.

Ja vaikka olisinkin varustettu sellaisella määrällä resursseja, etten tarvitse lauman tukea (ts. voin käyttäytyä avoimen itsekeskeisesti ja käyttää muita ihmisiä avoimesti hyödykkeinä - esim. rikastua toisten kustannuksella) minkä hinnan siitä lopulta maksan...?

Sen, että alan nähdä muut ihmiset vain tarpeitteni tyydyttäjinä ja suhtaudun lähelleni pyrkiviin ihmisiin samoin. Ripaus varovaisuutta on aina tarpeen, mutta kyyninen en haluaisi olla. Niinpä tahdon säilyttää käsityksen että minun seuraan on hakeuduttu, koska minusta pidetään. Olkoonkin joskus illuusio. Mieluummin väärässä kuin kyynikko.

Vierailija
16/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin niistä jotka antavat ja sitten ihmettelevät kun eivät itse saaneet mitään vastineeksi esim.

parisuhdetta tms.

Jos on niin tyhmä, että ”antaa seksiä” vaikka se on itselle vastenmielistä ja luulee ostavansa sillä jotain vastapalveluksia, niin kai sellaisen ihmisen kohtalona on hakata päätään seinään kunnes oppii kantapään kautta.

Minä (nainen) harrastan seksiä vain omasta halusta, ja koska pidän seksistä. En kuvittele ostavani sillä mitään, seksi on siinä hetkessä eikä velvoita mihinkään. Tietenkään.

Vierailija
17/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kunhan ilmaisee rehellisesti, mitä haluaa ja etsii naisen, joka haluaa samaa.

Vierailija
18/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

parisuhdetta tms.

Mäkin meen hämilleni niistä naisista jotka heti alkuun tahtoo kiskoa mut sänkyyn. Ihmettelen itsekseni että mikä kiire sillä seksillä on, eikö me voitaisi ensin tutustua. Mutta ehkä sitten päätän että noh, mikäs siinä, kai tämä sitten voi tämän naisen kanssa vain olla tällästä pinnallista ilonpitoa ilman sen kummempaa suhdetta, kai tämä nyt vain on pieni seikkailu kummallekin. Mutta sitten... joitain viikkoja myöhemmin se nainen tahtookin olla mun kanssa vakavassa suhteessa. Öh, tosi outoa. Jos alku on pelkkää hölmöily-seikkailu-seksiä niin miten ihmeessä sen jälkeen voitaisiin yhtäkkiä olla vakavassa suhteessa? Ihan nurinkurinen suhteen etenemislogiikka, turha miehiä syyttää siinä vaiheessa.

Vierailija
19/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mitä pahaa siinä on että sanoo suoraan? Ainakin on rehellinen.

Totta. On vaan hyvä , että kaikki osaa nämä seksinvonkaajat kiertää kaukaa.

Vierailija
20/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

parisuhdetta tms.

Jos on niin tyhmä, että ”antaa seksiä” vaikka se on itselle vastenmielistä ja luulee ostavansa sillä jotain vastapalveluksia, niin kai sellaisen ihmisen kohtalona on hakata päätään seinään kunnes oppii kantapään kautta.

Minä (nainen) harrastan seksiä vain omasta halusta, ja koska pidän seksistä. En kuvittele ostavani sillä mitään, seksi on siinä hetkessä eikä velvoita mihinkään. Tietenkään.

Tästä syystä minä en "anna" seksiä kenellekään ja kierrän kaikki miehet kaukaa. Ei vaan kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan