Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä viimeisin lapsenne on saanut alkunsa?

Vierailija
02.05.2019 |

Meillä sängyssä tai keittiössä, pantiin kokeeksi muutama kerta ilman ehkäisyä ja heti tärppäsi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on aina halunnut romantisoida, että ainoa lapsemme on siitetty veneretkellä Turun saaristossa. Yhtä hyvin se saattoi käydä kotona makkarissa.

Vierailija
2/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kolmesta on saanut alkunsa vanhan kodin makkarissa kun anoppi oli kylässä ja piti seuraa kahdelle vanhemmalle sisarukselle. Aloiteltiin kylpyammeessa, mutta siirryttiin makkarin puolelle. Tarkoituksena oli nimenomaan lapsensaanti, mutta kyllä se seksikin oli aivan mielettömän hyvää. Lähes yhtäaikaa saatiin orgasmi. Vaimo hetki ennen minua ja viimeistään siihen voihkseeseen laukesin sisään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin todennäköisesti munanjohtimessa

Vierailija
4/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydällä

Vierailija
5/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atlantin yllä. 10 kerhossa

Vierailija
6/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti nussimalla

Vierailija
7/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivf-klinikalla

Vierailija
8/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliiton klinikalla lääkärin avustamana.

Vierailija
9/14 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeputkessa....meillä on siis ihan oikea koeputkiaikuinen (Speden elokuva)

Vierailija
10/14 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sängyssä panemalla nuo molemmat on alkunsa saaneet. Kovin montaa kertaa ei tarvinnut ilman ehkäisyä yritellä, vaikkei enää nuoria oltu esikoisenkaan kohdalla.

M41

Vierailija
11/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeputkessa....meillä on siis ihan oikea koeputkiaikuinen (Speden elokuva)

Sama täällä, joten ei ollut vahingonlaukaus!

Vierailija
12/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Tukholmassa pikavisiitillä. 40v vaimon ei pitäänyt enää lekurin mukaan pystyä saaman lasta, 3 teini-ikäistä oli jo ennestään. Oltiin ainakin pari vuotta naitu ilman ehkäisyä.  Sitten iltatähti päätti vielä vain tulla maailmaan.  Maailman paras lahja vaimoille ja itselle.

Vierailija
13/14 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viimeistä sängyssä. Minä alla ja vaimo ratsastaa. Vaimo ollut joka kerta erityisen kiimoissaan. Vaimo sanonut käheästi: älä ota pois, älä vielä ja olen pinnistellut hieman pidemmälle. Lopulta ulos ei ehdi ja molemmat saa samalla hetkellä. Viimeisin oli vahinko ja olin tosi pettynyt heti rakastelun jälkeen. Meni aikaa sulatella asiaa. Sitten vielä varmistui, että lapsi tulossa. Vaimo oli onnensa kukkuloilla. Nyt lapsi 5 ja tosi paljon tykkään. Työmäärä monen lapsen kanssa vaan on öö paljon. Joka kerta olen tunnistanut vaimon kierron oikeaksi ja tiennyt että nyt napsahti. Ekasta ei ole ajankohdasta tietoa.

Vierailija
14/14 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa metsässä. Aktin jälkeen paljastui, että kusiaispesä oli vaimon pyllyn alla. Kylläpä oli pylly punainen ja kirvelevä.