Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarit eivät tarjoa Robinille yhtään mitään

Vierailija
02.05.2019 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan pildeä tarvitse baarista hakea, kun sitä on muutenkin tyrkyllä joka taholta.

Vierailija
2/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nuori mies, ei voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan pildeä tarvitse baarista hakea, kun sitä on muutenkin tyrkyllä joka taholta.

Lähde?

Vierailija
4/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan voi tulkita monella tapaa. 

Toisaalta näyttää 'esimerkkiä' ja toisaalta on vieraantunut tavallisten nuorten (miesten) todellisuudesta, mikä näkyy ylimielisenä suhtautumisena taviksen arkitodellisuuteen. 

Baareihin liittyy ikäviä lieveilmiöitä, mutta siellä on ihan tavallisia ihmisiä muiden muassa etsimässä onneaan, juhlimassa kaverin juhlia tai jostain muusta syystä. 

Vierailija
5/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se tyrkytys juuri pelottaakin.

Vierailija
6/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua ei kiinnosta katsella, kun ihmiset ryyppäävät päät täyteen. Baarit eivät tarjoa minulle yhtään mitään, ja niissä lähestymisetkin ovat usein epäkohteliaita"

----

"Käytän aikani mieluummin hyvää tekeviin asioihin, kuten nukkumiseen ja musan tekemiseen kuin siihen, että haen humalassa kotimatkalla burgeria aamuneljältä"

Vierailija
7/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käy välillä jossain pyörähtämässä kavereidensa kanssa. Mutta ei oikein liiemmin viihdy itse. Ja ymmärtäähän sen, jos päihtyneiden huomio ahdistaa.

Vierailija
8/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä se on edes alkanut juoda alkoholia? Ennen on ollut täysin alkoholiton.

Vierailija
9/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin varmaan tarkoitti, että baarit ja ryyppääminen eivät tarjoa/anna hänelle mitään. Siis että hän ei saa alkoholista itselleen mitään.

Fiksu nuori mies.

Vierailija
10/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Toisaalta näyttää 'esimerkkiä' ja toisaalta on vieraantunut tavallisten nuorten (miesten) todellisuudesta, mikä näkyy ylimielisenä suhtautumisena taviksen arkitodellisuuteen. 

Baareihin liittyy ikäviä lieveilmiöitä, mutta siellä on ihan tavallisia ihmisiä muiden muassa etsimässä onneaan, juhlimassa kaverin juhlia tai jostain muusta syystä. 

Kyllä sen kaveriporukassa tuota harrastetaan, joten tuskin tuomitsee. Ei vaan itse jaksa sitä touhua ja huomiota jota kerää itse.

Vierailija
11/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu- ja yöelämä on Robinille työ. Sitä viihdetaiteilija tekee. Viihdyttää kansaa.

Ei yhtään ihme jos haluaa omaa vapaa-aikaansa käyttää johonkin ihan muuhun.

Vierailija
12/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä se on edes alkanut juoda alkoholia? Ennen on ollut täysin alkoholiton.

Ei hän mikään absolutisti ole sanonut kyllä koskaan olevansa. Baareissa käymisestä ei ole koskaan sanojensa mukaan ollut kiinnostunut itse. Enpä tiedä ryyppääkö ja rellestääkö sitten muulla miten, mutta vaikuttaisi ainakin, että käyttö on kohtalaisen hallussa.

Vierailija
13/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vielä aiemmin sanonut, että armeija-aikana oli lähteä lapasesta?

Vierailija
14/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kaveriporukassa tuota harrastetaan, joten tuskin tuomitsee. Ei vaan itse jaksa sitä touhua ja huomiota jota kerää itse.

No tuossahan hän näyttää rinnastavan itsensä tavalliseen baarikävijään ja tarjoaa muutenkin aika stereotyyppisen kuvan baareilusta. 

Tietenkin Robinin tai vastaavan asemassa on helppo hurskastella ja hyvesignaloida, mutta mielestäni absolutismin tms.ääriajattelun kannattaminen ei ole sekään hyvä, vaikka se on kai normaalia tietyssä iässä, että halutaan tuntea itsensä erilaiseksi ja erityiseksi tekemällä pesäeroa tuolla tavalla. 

Vasta oli vähän samankaltainen uutinen jostain nuoresta kiekkoilijasta, jolla oli myös jyrkkä suhtautuminen alkoholiin.

En itse käytä alkoholia kuin enintään 6 siideritölkkiä kuukaudessa, mutta ideologinen absolutismi on kuitenkin pelleilyä ellei taustalla ole vahva uskonnollinen vakaumus. Se ei ole kovin älykästä hyvesignalointia, koska kohtuullinen alkoholinkäyttö on harmitonta. Baarissakaan ei ole pakko juoda alkoholia. 

Vierailija
15/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan hän näyttää rinnastavan itsensä tavalliseen baarikävijään ja tarjoaa muutenkin aika stereotyyppisen kuvan baareilusta. 

Tietenkin Robinin tai vastaavan asemassa on helppo hurskastella ja hyvesignaloida, mutta mielestäni absolutismin tms.ääriajattelun kannattaminen ei ole sekään hyvä, vaikka se on kai normaalia tietyssä iässä, että halutaan tuntea itsensä erilaiseksi ja erityiseksi tekemällä pesäeroa tuolla tavalla. 

Vasta oli vähän samankaltainen uutinen jostain nuoresta kiekkoilijasta, jolla oli myös jyrkkä suhtautuminen alkoholiin.

En itse käytä alkoholia kuin enintään 6 siideritölkkiä kuukaudessa, mutta ideologinen absolutismi on kuitenkin pelleilyä ellei taustalla ole vahva uskonnollinen vakaumus. Se ei ole kovin älykästä hyvesignalointia, koska kohtuullinen alkoholinkäyttö on harmitonta. Baarissakaan ei ole pakko juoda alkoholia. 

Robin ei ole absolutisti ja käy kyllä ulkona joskus, koska ei täysin halua olla kaveriporukastaan ulkopuolinen. Täysi oikeus hänellä on silti olla itse pitämättä baarielämää nautinnollisena. Onhan hänellä varmasti oman asemansa takia hieman kapea näköala ehkä asiaan, mutta toinen ääripää voisi olla, että se kaikki huomio yöelämässä nousisi hattuuun. Senkin polun on moni julkkis kulkenut.

Vierailija
16/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vielä aiemmin sanonut, että armeija-aikana oli lähteä lapasesta?

Katsopa Vapun ja Marjan talk show, siinä taisi kertoa, että otsikko oli ihan virheellinen

Vierailija
17/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laatunuori ole kiinnostunut baareista. Kun tietää paremmasta, baarit eivät voisi vähempää kiinnostaa. Ja mikään ei ole nolompaa kuin hakea seuraa baarista.

Vierailija
18/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ikinä nähnyt tai kuullut Robinin olleen yöelämässä? Ei varmaan voi hirveästi pöydästä poistua tuttavien lähettyviltä ilman, että kerää heti huomiota.

Vierailija
19/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laatunuori ole kiinnostunut baareista. Kun tietää paremmasta, baarit eivät voisi vähempää kiinnostaa. Ja mikään ei ole nolompaa kuin hakea seuraa baarista.

Vielä nolompaa on käyttää autistien deittiappseja.

Vierailija
20/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan käy poikaa sääliksi.

Joo, on saanut paljon muuta, mutta tavallista nuoruutta ei voi koskaan saada.

Eikä baarissa käynti tietenkään ole mikään tavallisen nuoruuden kriteeri, mutta se että voisi joskus olla vaan ihan tavallinen kundi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi