Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarit eivät tarjoa Robinille yhtään mitään

Vierailija
02.05.2019 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä sitten on polvista topatut housut jalassa jos sen ei ole tarkoitus olla konttauskunnossa?

Vierailija
22/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity nyt ihan aiheeseen, mutta tuohon alkuperäiseen Pirkan haastikseen kuitenkin. Siinä Robin sanoi, ettei ole kokenut edes murrosiän kapinaa ja vähän uumoili puoliksi vitsaillen meneekö sitten joskus vanhainkotiin kiukuttelemaan ikääntyneille vanhemmilleen. Toivottavasti tosiaan vaan pääsi helpolla murrosiästä eikä se iske sitten kunnon sekoiluvaiheena viivästyneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mainiosti miten surkeaa elämä suomessa on. Ilman kovaa känniä ei uskalleta edes tanssia kun monessa muussa maassa väki käy baareissa dokaamatta. Robin viihtyy kyllä muissa kulttuureissa koska on älykäs. Suomalainen örveltäminen ja hirveiden pelkotilojensa peittämiseksi pään täyteen aina juominen on todella säälittävää ja noloa. Nykyään on nuorten ja aikuisten määrä kasvanut jatkuvasti joille ei maistu, ei suomalaisessa baarissa kestä kukaan. 

Vierailija
24/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nuorilla on tällaisiakin esikuvia! Minun nuoruudessa oli itsestään selvää, että kaikki kävi baarissa. Muunlaista tapaamisen mallia ei edes tunnettu. Itse yritin luoda kahvilakulttuuria kaveripiiriin, ei ottanut tuulta alleen. Kahvilassa nähtiin vaan, että saatiin sovittua seuraava baarikeikka.

En edes viihtynyt baarissa. Siellä oli pohjattoman tylsää. Pointsit Robbarille joka uskaltaa sanoa sen ääneen. Itse pelkäsin liikaa, että minut heitetään kaveriporukasta pihalle.

Vierailija
25/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pullamössösukupolvi s**tana. Sillonku me oltiin parikymppisiä ja kesä koitti niin tehtiin kiljua ja jos ei oltu perk*le pellolla nii sit ryypättiin. Nykyään tehdään jotain "musiikkia" ja mennään ysiltä nukkumaan.

Vierailija
26/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa pitää selitellä päihteettömyyttä ja örvellyksen karttamista. Ei kai se ole edes kenenkään tuomitsemista, jos puhuu omasta puolestaan mitä fiiliksiä yöelämä herättää.

Vierailija
27/27 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin Robinia absolutistiksi epäillään niin kannattaisi huomata, että se ja baarien välttäminen ei ole sama asia. Ja vaikka Robin sanoo, ettei kiinnosta katsella toisten pään täyteen vetämistä niin alkoholia tosiaan voi nauttia silti itse kohtuudella. Sehän on ihan hyvä taito se kohtuuden hallitseminenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi