Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kai kukaan oikeasti luule, että Tinderistä löytää jotain vakavampaa suhdetta!

Vierailija
05.12.2022 |

Sehän on sexiä varten.

Mies tarjoaa ruoan ja nainen jälkiruoaksi piirakkaa.

Älkää nyt järkevät lähtekö tuohon hömppään mukaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta olen ollut naimisissa tässä sellaisen Tinder-miehen kanssa. Eli kyllä sieltä voi löytää vakaviakin suhteita.

Vierailija
2/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy. Kolme vuotta oltu yksissä.

Vierailija
4/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...MGTOW...

Vierailija
5/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexiwau

Vierailija
6/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siellä ollut. Olen sitä mieltä jotta vakavan suhteen voi löytää mistä tahansa. Jos haluaa ja on utelias.

Vierailija
7/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos useampi tietämätön niin luulee, hehän voivat löytää sieltä toisensa. Ja jotain pitää kokeilla, jos ei livenä löydä.

Vierailija
8/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime kesänä olin häissä, jossa pariskunta oli tavannut toisensa Tinderissä.

Vierailija
9/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä mutta en ymmärrä miksei senkin kautta joku voisi löytää itselleen kumppanin. Miksi ei voisi? - Toinen juttu on se, että joidenkin mielikuvissa Tinder on lähinnä "seksitutka" tai "panon haku sovellus" mutta nämä ovat vain mielikuvia. Mistä sitten vosii oikeasti ajatella, että tuo tai tämä paikka on sellainen, että sieltä varmasti ja ehdottomasti löytää ja saa itstelleen "vakavamman suhteen" , jos siis sellaisen haluaisi.

Vierailija
10/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, moni elättelee toiveita elämänsä rakkauden löytymisestä tinderistä. Onhan se toki mahdollista kuten lottovoittokin, mutta ei ehkä liikaa kannata ladata odotuksia sen toteutumiseen.

Vierailija
11/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta olen ollut naimisissa tässä sellaisen Tinder-miehen kanssa. Eli kyllä sieltä voi löytää vakaviakin suhteita.

Aina näitä tsemppauskommentteja! Näitä lisää, tulee niin hyvälle mielelle, että tekee mieli ladata tuo seksisovellus.

Vierailija
12/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on ollut yhdessä nyt kahdeksan vuotta Tinder-miehensä kanssa. On laitettu yhdessä omakotitalo ja toinen lapsi syntyy kevättalvella.

Vierailija
13/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi löytää ei ja sexikin menee 0.00000002% miehistä eli HEKTO-CHADWICKEILLE.

Vierailija
14/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset etsivät parisuhdetta ja toiset pelkkää seksiä. Se kohtaavatko parisuhdetta etsivät vai kyllästyvätkö vain seksiä hakeviin ja poistavat tinderin on oma juttunsa.

Vierailija
15/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli enkö olekaan ollut viimeisintä kahta vuotta kihloissa? Yhteinen asuntolaina on ollutkin unta?

Vierailija
16/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v naimisissa puhu omasta puolestasi. Seksiä ei harrastettu edes ennen naimisiin menoa.

Vierailija
17/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä tsemppauskommentteja! Näitä lisää, tulee niin hyvälle mielelle, että tekee mieli ladata tuo seksisovellus.

Niin minullakin mutta vähäinen jäkeni muistuttaa,, että se on kuitenkin sovellus jonka etu ei ole niinkään edistää kumppanin löytämistä vaan koukuttaa käyttäjänsä Tinderin käyttäjäksi. Voi miksi one näin kyyninen. Onko tämä sitä, että on liian kauan ollut sinkku, eikä pian usko koskaan löytävänsä itselleen yhtään mistään kumppania...

Vierailija
18/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin sielunkumppanini tinderistä jo vuonna 2014. Olemme olleet naimisissa jo useita vuosia sekä saatu 2 yhteistä lasta. En olisi uskonut että näin hyvä tuuri minulle sattuu, kun niin moni on tuosta sovelluksesta pahaa puhunut. Tsemppiä kaikille tinderöijille! Älkää luovuttako heti sen kanssa.

Vierailija
19/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä löysin (toki monen huonon yrityksen jälkeen). Rakastuttiin ensitreffeillä ja ollaan oltu melkein neljä vuotta jo yhdessä

Vierailija
20/20 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä naisena varsinkin löytää vakavaa kun jättää ne kaikkien tykkäämät kikolomiehet väliin.