Olen varattu ja ihastunut toiseen
Minulla on hyvä mies, ei mitään ongelmia suhteessa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen ihastunut henkilöön, jonka kanssa olen joutunut tässä asioimaan työn merkeissä 2-3 x kuukaudessa pian vuoden ajan. Lisäksi joudumme asioita hoitamaan sähköpostilla & soittamalla.
Tämä mies on varattu, jokin aikaa sitten eronnut ja nyt uudessa suhteessa.
Itse olen naimisissa, pian 15v ollut.
Tapaamisemme tämän henkilön kanssa ovat täynnä hyvää kemiaa ja sähköä. Mitään ei ole tapahtunut eikä varmasti tapahdukaan, olemme molemmat siihen liian ”moraalinvartijoita”.
Tilanne on kamala, sydän pakahtuu enkä voi kenellekään tietenkään puhua tästä. Huh. Kuitenkin hän pyörii mielessäni koko ajan ja vain odotan koska näen hänet jälleen. :/
Kommentit (76)
Neuvoja / vinkkejä miten tästä eteenpäin
ehdota avointa suhdetta tai parinvaihtoa. Myös kolmaspyörä / cuckold voisi mennä läpi.
Ap tässä, neuvoja kaipaan edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkässä liitossa, hyvässä sellaisessa. Ja niin vain ihastuin mieheen, jonka tunsin 10 vuoden takaa. Kun en tehnyt asialle mitään ja tunteen laimennettua mietin asiaa järjellä, niin ohihan se ihastus meni. Yksi kohtaaminen aiheutti hetken huuman, joka meni ohi muutamassa päivässä. Tilannetta tietysti helpottaae ettemme kohtaa töissä emmekä edes asu samalla paikkakunnalla.
Nyt pitäisi osata erottaa tilanteet, jossa yksittäinen kohtaaminen nostattaa hetkellisen ihastuksen, ja tilanteet, jossa henkilöt ovat pitkään olleet tekemisissä keskenään ja ihastus jatkuu kuukausia tai vuosia. Ne ovat ihan eri tilanteita.
Kyllä minäkin joskus tykästyn ravintolakäynnin yhteydessä söpöön ja iloiseen tarjoilijaan, mutta sitten seuraavana päivänä unohdan koko tarjoilijan olevan edes olemassa. Vastaavasti taas olen ollut ihastunut naiseen ja ihastus on jatkunut vuosia, vaikka en enää ole tavannut häntä.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Näitä aloituksia on kolmetoista tusinassa, eikä tässä ole mitään uutta twistiä.
Ihastuminen on useimmille ihmisille luontainen reaktio. Ei ole mitenkään eriskummallista, että useat ihmiset ihastuvat samantyyppisissä tilanteissa ja kuvailevat tunteitaan samankaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, lisään: tuo ihastukseni kohde on minua 15v vanhempi. Mutta aivan ihana. Jotenkin salaa haaveilen että meille tulisi jotain, kunnon romanssi tai jotain, mutta tiedän etten antaisi sen tapahtua sillä en ole koskaan pettänyt enkä usko että pystyisin siihen.
Haluaisin tietää mitä tuo mies ajattelee ja haluaa, mutta tilanne on liian arka kysymiseen.
Ap
Älä nut lähde pilaamaan kaikkea jonkun vanhuksen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia tunteita ei voi hallita. Jokainen tekee parhaansa tässä maailmassa, jokainen kaipaa läheisyyttä ja rakkautta. Itse en tuomitse ketään, nämä ovat vaikeita asioita.
Jos puolisosi salasuhteilisi selkäsi takana, ottaisit sen ihan ymmärtäväisesti, koska jokainen tekee parhaansa tässä maailmassa, kaipaa läheisyyttä ja rakkautta. Näitähän ei voi hallita ja ovat vaikeita asioita, vaikeampia kuin rehellinen ero ennen uutta suhdetta. Eikö niin? Itse kyllä tuomitsen kovastikin vain itselleen tietyt asiat sallivat ihmiset. Sitä kutsutaan kaksinaismoralismiksi.
Sieltä löytyi synnitön ihminen. Tässä sinulle kivi, ole hyvä.
Miten kävi, ap? Vuodesta 2019 on jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja / vinkkejä miten tästä eteenpäin
Unohda ja elä omaa elämää,
ihastus menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä pitkästä aikaa. Eilen näin tuon työkaverini, viimeksi näin viime viikon lopulla, viikonloppuna vaihdoimme muutaman työhön liittyvän viestin. Hän tervehti minua heittämällä Moi, täällähän on tuttuja, kukas se siinä, oliko sulla mikä hätänä vai tuliko vaan ikävä?
Eikö toi nyt ole jo selvää flirttiä?
Ap
Meidän on ihan mahdotonta sanoa. Se mitä sanoo, ei ole kovin merkityksellistä. Se miten sen sanoo, on oleellisempaa. Tuon voi sanoa joko kaverilliseen sävyyn tai flirttailevaan sävyyn.
Sinä olet ainoa meistä, joka oli tuossa tilanteessa. Vain sinä pystyt tulkitsemaan tilanteen tunnelman, miehen ilmeet ja eleet sekä nyanssit äänenpainossa.
hetken huumaa se vain on, kohta olet alkuasetelmissa.
Skarppaa ny jonku verran, minähhi olen joutunnu olemaan hetero neitsyt jo 42 vuotta. Eikö se merkihhe sulle mitääm?
Up