Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varattu ja ihastunut toiseen

Vierailija
02.05.2019 |

Minulla on hyvä mies, ei mitään ongelmia suhteessa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen ihastunut henkilöön, jonka kanssa olen joutunut tässä asioimaan työn merkeissä 2-3 x kuukaudessa pian vuoden ajan. Lisäksi joudumme asioita hoitamaan sähköpostilla & soittamalla.
Tämä mies on varattu, jokin aikaa sitten eronnut ja nyt uudessa suhteessa.
Itse olen naimisissa, pian 15v ollut.

Tapaamisemme tämän henkilön kanssa ovat täynnä hyvää kemiaa ja sähköä. Mitään ei ole tapahtunut eikä varmasti tapahdukaan, olemme molemmat siihen liian ”moraalinvartijoita”.

Tilanne on kamala, sydän pakahtuu enkä voi kenellekään tietenkään puhua tästä. Huh. Kuitenkin hän pyörii mielessäni koko ajan ja vain odotan koska näen hänet jälleen. :/

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihastuksellesi piparia, niin pääset selville ovatko tunteesi todellisia.

Vierailija
22/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sellaista sattuu. Ihan tuosta vaan ei kannata kuitenkaan rikkoa parisuhteita ja perheitä - nauti siitä ihanasta ja kihelmöivästä tunteesta, se ei satuta ketään. Teot voivat satuttaa monia ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee. Ja sitten taas menee. Nauti tunteesta, mutta älä tee mitään mitä voisit katua. Jonkin ajan päästä ihmettelet, että mitä ihmettä oikein tapahtui?

Kuuluvat elämään.

Vierailija
24/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihastumisen saa menemään ohi?

Vierailija
25/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity kerhoon.

Vierailija
26/66 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/66 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja kaipaan minäkin, sama tilanne kuin ap:lla...

Vierailija
28/66 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ihastuukseeni yhteyttä ja asia selvitettiin. Mitään ei välillemme tule, kun molemmat olemme varattuja. Tilanne olisi toinen, jos oltaisiin vapaita. Eipä tarvitse enää jossitella.... Mukavat muistot jää.

Vierailija
29/66 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan: mies seurustellut jo yli vuoden tämän uuden kanssa.

Itse en tiedä mitä tekisin. En voi purkaa asiaa kenellekään, siksi täällä.

Tuleva kesä ahdistaa: lomien vuosi emme näe tietenkään. Voi myös olla, että syksyllä työkuviot muuttuvat taas niin ettemme enää juuri tapaa.

Ap

Seurustellut vuoden eli rakkaus roihuaa kuumimmillaan? Uskon että olet kuvitellut kaiken miehen puolelta.

Vierailija
30/66 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiedät että on kemiaa ja sähköä? Onko mies sanonut näin? Naisilla valitettavan usein on näissä tilanteissa turhan vilkas mielikuvitus.

Vierailija
31/66 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/66 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Tilanne on kehittynyt siten, että tarvitsin tukea yhteen työhommaan. Tämä mies sitten lupasi jeesata ja olla tavoitettavissa, ”pidän vaikka kädestä että saadaan tehtyä presentaatio”.

Tämän siis kirjoitti viestiin, johon vastasin että ”kaikki apu terveyullutta, :) ”

Sitten meni muutama päivä ja olimme taas työasioista yhteyksissä. Mies ei vastannut viestiini joka kyllä oli neutraali toteamus eräästä työasiasta (ei siis välttämättä vaatinut vastausta tuo viestini, mutta halutessaan olisi voinut vastata...ns.tikusta asiaa...).

Ihmettelin hieman.

Nyt tapasimme eräässä meetingissä. Hän oli jotenkin etäinen ja professionaali, toki mukava ja ystävällinen, mutta aistin etäisyyden ottoa...

Hmmm. Mitäs nyt?!

Ap

Vierailija
33/66 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä liitossa, hyvässä sellaisessa. Ja niin vain ihastuin mieheen, jonka tunsin 10 vuoden takaa. Kun en tehnyt asialle mitään ja tunteen laimennettua mietin asiaa järjellä, niin ohihan se ihastus meni. Yksi kohtaaminen aiheutti hetken huuman, joka meni ohi muutamassa päivässä. Tilannetta tietysti helpottaae ettemme kohtaa töissä emmekä edes asu samalla paikkakunnalla.

Vierailija
34/66 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap sotke elämääsi. Unohda ihastus.

Vierailija
35/66 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se johtuu, että varattuna ihastuu herkemmin kuin vapaana? Olen ollut sinkkuna muutamia vuosia, kohtaan kyllä miehiä sekä työssä että vapaa-ajalla, mutta en ole kehenkään kokenut mitään ihastumisen tunteita. Mutta kun olin varattu, saatoin ihastua herkästikin. Onkohan se siitä, että varattuna on "turvallista" heittäytyä ihastukseen, kun tietää että ei tarvitse tehdä mitään asialle.

Vierailija
36/66 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Näitä aloituksia on kolmetoista tusinassa, eikä tässä ole mitään uutta twistiä.

Vierailija
37/66 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin jo panohommissa.

Vierailija
38/66 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Miten selvisitte?

”Antauduitteko” vai pysyittekö asialinjalla?

Kannattaako tätä edes ottaa puheeksi hänen kanssaan?

Oman miehen kanssa seksi hyvää ja sitä on usein, jos joku epäilee että elän näivettyneessä suhteessa...

Ap

Kyllä, eikä se ihastuminen vaan mennyt ohi vaikka kaikki niin väittävät. Pitkään kärvistelin jo ennen, ehkä vuosi sitten antauduin siihen, että eksyimme miehen kanssa suutelemaan. Se tieto ei helpottanut että ihastus on molemminpuoleinen. Silti tästä meni vielä vuosi ennen kuin lopulta päädyimme sänkyyn asti. Tiedän olevani ihan kamala ihminen, mutta oli se vaan ihanaakin. Mitä nyt - en tiedä. En todellakaan ole selvinnyt.

Vierailija
39/66 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Miten selvisitte?

”Antauduitteko” vai pysyittekö asialinjalla?

Kannattaako tätä edes ottaa puheeksi hänen kanssaan?

Oman miehen kanssa seksi hyvää ja sitä on usein, jos joku epäilee että elän näivettyneessä suhteessa...

Ap

Kyllä, eikä se ihastuminen vaan mennyt ohi vaikka kaikki niin väittävät. Pitkään kärvistelin jo ennen, ehkä vuosi sitten antauduin siihen, että eksyimme miehen kanssa suutelemaan. Se tieto ei helpottanut että ihastus on molemminpuoleinen. Silti tästä meni vielä vuosi ennen kuin lopulta päädyimme sänkyyn asti. Tiedän olevani ihan kamala ihminen, mutta oli se vaan ihanaakin. Mitä nyt - en tiedä. En todellakaan ole selvinnyt.

Kerroitko koskaan miehellesi vai oletko pystynyt pitämään itselläsi?

Vierailija
40/66 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sikiää? Tunteenhallintaan on keinoja. Jos ei opi niitä, kannattaa katkaista tunteet alkuun. Miksi puhutaan ihastuksrsta, kun se loppupeleissä on varatuille h .elvettiä.