Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varattu ja ihastunut toiseen

Vierailija
02.05.2019 |

Minulla on hyvä mies, ei mitään ongelmia suhteessa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen ihastunut henkilöön, jonka kanssa olen joutunut tässä asioimaan työn merkeissä 2-3 x kuukaudessa pian vuoden ajan. Lisäksi joudumme asioita hoitamaan sähköpostilla & soittamalla.
Tämä mies on varattu, jokin aikaa sitten eronnut ja nyt uudessa suhteessa.
Itse olen naimisissa, pian 15v ollut.

Tapaamisemme tämän henkilön kanssa ovat täynnä hyvää kemiaa ja sähköä. Mitään ei ole tapahtunut eikä varmasti tapahdukaan, olemme molemmat siihen liian ”moraalinvartijoita”.

Tilanne on kamala, sydän pakahtuu enkä voi kenellekään tietenkään puhua tästä. Huh. Kuitenkin hän pyörii mielessäni koko ajan ja vain odotan koska näen hänet jälleen. :/

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuppa miehelles.

Vierailija
2/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lisään: tuo ihastukseni kohde on minua 15v vanhempi. Mutta aivan ihana. Jotenkin salaa haaveilen että meille tulisi jotain, kunnon romanssi tai jotain, mutta tiedän etten antaisi sen tapahtua sillä en ole koskaan pettänyt enkä usko että pystyisin siihen.

Haluaisin tietää mitä tuo mies ajattelee ja haluaa, mutta tilanne on liian arka kysymiseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee pitkien suhteiden aikana melkeinpä väistämättä. Ja onhan se tunne ihana. On tärkeää, että tiedostat sen olevan ihastumista ja et "tottele" sitä. On ensin todella tärkeää miettiä, mitä sellasita tässä tyypissä on, mitä esim omassa miehessäsi ei ole. Mitä teidän välillä on, mitä sinun ja miehesi välillä ei ole. JOs vastaus on "jotain uutta" tai "kiellettyä" silloin mielestäni kyse on juurikin ihastumisesta, ei sen suuremmasta. Onko omassa suhteessasi asiat hyvin ? Ainakin sanoit niiden olevan. Hoidatteko suhdettanne tai pitäisikö sitä hoitaa ? Onko välillänne vielä kemiaa? 

En itse huolestuisi tuosta tunteesta. Ehkä nauttisin siitä miltä se tuntuu, mutta tiedostaisin, että ensin on katsottava peiliin ja mietittävä tunteen syitä. Älä stressaa liikaa. Hoida työasiat ja muuten varmaan paras antaa olla. Niinkuin jo sanoin, pitkissä suhteissa tällaisia tulee. Mielestäni se on hyvä hetki pohtia ja ehkä jopa kyseenalaistaa omaa toimintaa jo olemassa olevassa suhteessa. 

Tsemppiä !! :)

Vierailija
4/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on uudessa suhteessa tuskin ehtii kovin paljoa haikailla jonkun toisen rouvaihmisen perään. Sähkö ja kipinät ovat todennäköisesti puutuneessa suhteessa elävien korviesi välissä.

Vierailija
5/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on uudessa suhteessa tuskin ehtii kovin paljoa haikailla jonkun toisen rouvaihmisen perään. Sähkö ja kipinät ovat todennäköisesti puutuneessa suhteessa elävien korviesi välissä.

Mistä me tiedetään, onko ton miehen uusi suhde onnellinen...

Ap:n suhde ei ainakaan ole, kun toisen perään haikailee ja pettää miestään henkisesti.

Vierailija
6/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedetään, onko ton miehen uusi suhde onnellinen...

Kukaan ei pysy uudessa suhteessa jos se on onneton ja edes aloita sellaista jos ei ole kovasti ihastunut tai rakastunut. Todennäköisesti mies elää ihanaa suhteen alkuhuumaa, ap taas haluaa nähdä kyllästyneenä vanhaan elämäänsä jotain mitä ei ole ja kaipaa säpinää.

Vierailija
7/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan: mies seurustellut jo yli vuoden tämän uuden kanssa.

Itse en tiedä mitä tekisin. En voi purkaa asiaa kenellekään, siksi täällä.

Tuleva kesä ahdistaa: lomien vuosi emme näe tietenkään. Voi myös olla, että syksyllä työkuviot muuttuvat taas niin ettemme enää juuri tapaa.

Ap

Vierailija
8/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vaan hyvä että kesä ja lomat tulee, saat vähän etäisyyttä tyyppiin. Olisitko valmis uhraamaan avioliittosi (ja perheesi?) tämän epävarman suhteen vuoksi. Ihastuksia ja päiväunia voi olla, mutta toteuttamiseen en kannusta.

Vierailija
10/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suhde on 15 vuodessa hiukan väljähtynyt ja sitten löydetään tällainen mies, jonka kanssa ilmassa on "hyvää kemiaa ja sähköä". Eli pieni romanttinen seikkailu ei olisi pahitteeksi vai? Sorry, mutta OMG ja ei jatkoon.

Vierailija
11/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä taas heikot liikenteessä. Selkärangan kasvattaminen voisi olla hyvä alku, tai pysyttäytyä kokonaan parisuhteista pois.

Vierailija
12/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti kehitellyt nuo "kemiat ja sähköt" omassa mielikuvituksessasi.

Vierailija
13/66 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it kirjoitti:

Testaa viehätysvoimasi, saattaa vaikka onnistaa sillä liha on heikko(a) todistetusti.

Ja se on parasta kun molemmat ovat tahoillaan varattuja. Riski että toinen kilahtaa ja paljastaa kaiken puolisoille on vähäinen.

Vierailija
14/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Miten selvisitte?

”Antauduitteko” vai pysyittekö asialinjalla?

Kannattaako tätä edes ottaa puheeksi hänen kanssaan?

Oman miehen kanssa seksi hyvää ja sitä on usein, jos joku epäilee että elän näivettyneessä suhteessa...

Ap

Vierailija
16/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi ehdottaa seksiä tai salasuhdetta?

Vierailija
17/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vähän miehen tehtävä tehdä aloite...? Jos minulla on perhe (mies ja lapset), hänellä naisystävä eikä pieniä lapsia vaan hänen lapset jo aikuisia...

Siksi en ole ottanut asiaa millään tavalla puheeksi...ehkä toivon että hän tekee jotain: itse en uskalla. Pahimmassa tapauksessa työkuviot kusee pahemman kerran ja en tosiaan tiedä miten ne sitten hoidetaan; tällaisesta kun ei mielellään sitten esimiehelle selittele, :D

Enkä mä tiedä tekisinkö mitään, ehkä haluaisin vaan tietää että ”haluaako se mua oikeesti”?!

Ap

Vierailija
18/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vähän miehen tehtävä tehdä aloite...? Jos minulla on perhe (mies ja lapset), hänellä naisystävä eikä pieniä lapsia vaan hänen lapset jo aikuisia...

Siksi en ole ottanut asiaa millään tavalla puheeksi...ehkä toivon että hän tekee jotain: itse en uskalla. Pahimmassa tapauksessa työkuviot kusee pahemman kerran ja en tosiaan tiedä miten ne sitten hoidetaan; tällaisesta kun ei mielellään sitten esimiehelle selittele, :D

Enkä mä tiedä tekisinkö mitään, ehkä haluaisin vaan tietää että ”haluaako se mua oikeesti”?!

Ap

Herätys! Oletko valmis tuhoamaan perheesi? Jos olet, anna mennä vaan.

Vierailija
19/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Miten selvisitte?

”Antauduitteko” vai pysyittekö asialinjalla?

Kannattaako tätä edes ottaa puheeksi hänen kanssaan?

Oman miehen kanssa seksi hyvää ja sitä on usein, jos joku epäilee että elän näivettyneessä suhteessa...

Ap

Kyllä, annettiin mennä. Sitä kesti muutaman vuoden, mutta juttu pysyi silti salassa. Ihanaa oli ja kiihkeää. Lopulta mies "kyllästyi" tai ehkä viidenkympin villitys meni ohi. Minä lakkasin kiinnostamasta ja jäin yksinäni keräilemään omia palasiani. Kadun koko juttua.

Vierailija
20/66 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö näe hänestä haluaako? Taidat tietää vastauksen. Sillä tiedolla, että toinenkin haluaa saa ehkä hyvän mielen, mutta ehkäpä mielikuvitus voisi laukata vielä villimmin sen jälkeen?

Jos on hyvä suhde itselläsi, niin kannattaisiko vain unohtaa koko juttu... Tai otat riskin aikuisten kesken pienestä salaisesta piristysruiskeesta.