Ilman kondomia irtosuhteessa?
Rehellisiä vastauksia toivoisin kysymykseen. Olen nyt ollut parisen vuotta sinkkuna ja tapaillut naisia mukavan yhdessä olon merkeissä.
Kuinka yleistä oikeesti on kondomin käyttö irtosuhteissa kolme-nelikymppisillä?
Itse olen päätynyt reilun kymmenen naisen kanssa sänkyyn ja vain yksi ehdotti kumia. Tosin hänkin lopuksi halusi ilman.
Kommentit (3)
Kumilla ehdottomasti. Ärsyttää jos joutuu miettimään tautiriskejä. Ja saattaa itse levittää tietämättään jotain oireetonta, joka ei ole reilua kumppania kohtaan.
Itsellä ollut pian 10 vuotta fwb, joka 10+ vuotta vanhempi kuin minä, urheillut koko ikänsä, ja edelleen. Hänellä on leikattu esinahka sen kireyden vuoksi aikoinaan iso kalu. Kemiat toimivat erittäin hyvin, ja seksi upeaa. Kumia käytettiin vuosia, koska en käyttänyt muuta ehkäisyä, mitä nyt joskus hän painoi paljaalla yhteisellä päätöksellä.
Jokunen vuosi sitten gynekologi laittoi minulle hormonikierukan, joten olemme saaneet nauttia paljaalla jo pitkään, mikä itselle erittäin tärkeää ja tyydyttävämpää, koska rakastan spermaa - kaikkialla - pillussani, pepussani, nielussani, rinnoillani...
Vaikea uskoa, että niin moni olisi ilman.
Itse en olisi, en todellakaan, vaikka ikää on jo enemmän. Ei ole ollut tauteja koskaan.
Se on kumi tai ei seksiä lainkaan. Eri asia kun tosissaan ollaan yhdessä, molemmat käy testeissä ja jätetään kumit pois. Näin teimme rakastajani kanssa.
Minun kokemukseni taas on, että kumi on miehille kauhea ongelma. Olen tehnyt jo etukäteen selväksi, että se on kumilla tai ei lainkaan. Vaikka se olisi siinä kohtaa ok, niin usein kuitenkin itse tilanteessa alkoi suorastaan painostus. Ei voinut tykätä!
Mitä jos nainen, jonka kanssa olet, raskautuu, ja saat maksaa elatusmaksuja? No, itse tiedät, kannattaako.