Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapselle annetaan aina miehen sukunimi?

Vierailija
02.05.2019 |

Nainen kantaa lasta vatsassaan ja huolehtii tästä jatkossakin sillä välin kun mies juoksee pettämässä. Miksi lapselle sitten oletusarvona annetaan miehen nimi? Jotta miehen suku saa vain jatkua, vaikka hän ei täytä velvollisuuksiaan? Naisten täytyy lopettaa alistuminen! Tarvitaan lakimuutos, jossa lapselle tulee aina äidin nimi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon tavannu jälkeni korjata ja huolehtia niistä. Paremmin muistan, kun niillä on mun nimeni! Äitejänsä en niinkään muista eikä aina tarttekaan.

Vierailija
22/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ilmeisesti se sama ulisija, joka ulisee tyttölasten abortoinnista Intiassa ja naisten biologian halventamisesta. Kerrohan, onko Suomessa laitonta antaa naisena lapselle oma sukunimi. Minulla on kyllä äidin sukunimi, johon vaihdoin sen vanhempieni erotessa. Kolmella serkullani oli syntymästä lähtien äidin sukunimi, mutta vaihtoivat sen isän sukunimeksi myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että minun kummilla on edelleen oma sukunimi ja samoin heidän kolmella lapsella. Käsittääkseni mies eli kummisetäni oli ottanut samaisen sukunimen. Kummini on edelleen elossa, vaikka on säilyttänyt oman sukunimensä eikä kummisetääni siitä vainota, että otti vaimonsa sukunimen.

Vierailija
24/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anneta, vain äiti on tiedetään varmuudella

Vierailija
25/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko SNH:lla joku huono kokemus miehistä vai mikä saa jankuttamaan samaa asiaa aina ja ikuisesti?

Sukunimihullu on lesbo. Miehiä ei tarvita maailmassa mihinkään hänen mielestään. Paitsi tietysti armeijaan sotimaan naisten puolesta.

Plus tietenkin maksamaan verokertymä, josta kustannetaan tuet hänelle.

Vierailija
26/26 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ainakin niin vanhanaikainen, että lapselle tulisi isän sukunimi. Miehelläni on äitinsä sukunimi, vaikka mieheni vamhemmat ovatkin yhdessä edelleen, ilmeisesti anoppi halusi olla moderni aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi