Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaistyöttömällä muka kolme akateemista tutkintoa...!

Vierailija
02.05.2019 |

Mietin vaan sitä että miten aikuiset ihmiset viitsivät feikata facebookissa niin paljon. Esim. tuttavapiirissäni 50+ nainen pitkäaikaistyötön, ollut työttömänä ainakin viimeiset 15 v jonka ajan olen hänet etäisesti tuntenut. Pyysin facebook-kaveriksi ja huomasin että oli ilmoittanut peräti kolmen eri tiedekunnan loppututkinnot suorittaneeksi (maisteri). Jotenkin suututtaa tuommoinen koska oma poikani opiskelee yliopistossa toista vuottaan ja ei ole mikään leikin asia vaan ihan rankkaa työtä. Sanokaa mulle, että ei ole mahdollista!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös 2 yliopistollista loppututkintoa ja nyt suoritan kolmatta te-toimiston pienoisesta painostuksesta, vaikka täytän tänä vuonna 60 vuotta. Pidän opiskelemisesta harrastuksena, mutta minua ei kiinnostaisi enää tässä vaiheessa lähteä suorittamaan tutkintoa. Toisena vaihtoehtona olisi ollut mennä kuntouttavaan työtoimintaan, ja sitä puolestaan kammoksun periaatteessa, koska en mielestäni ole kuntoutuksen tarpeessa vaan työn tarpeessa muutamaksi vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän