Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka, ja supistaa ihan kuin synnytys ois käynnistymässä, mistä vois olla kyse?

Vierailija
22.05.2006 |

Mulla on kierukka ollu jo 1,5v ja ekan vuoden oli kaikkia sivuoireita mutta nyt ollut puolisen vuotta ok ja aika huomaamattomat menkatkin.

tänään ja eilen on supistellut, siis todella ihan kuin supistellut (2 lapsen kokemuksella...) pitkin päivää. Edelliset menkat loppu perjantaina.

Onko muilla ollu tällaista? Mitä tää vois olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla et on lähteny pois paikaltaan?

Vierailija
2/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun synnytys on käynnistyny! ja jos sulla on vielä lapsiakin niin etköhän sä tiedä mitä ne supistukset on!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistuttaisin, onko paikoillaan. Itseltäni tipahtanut kuparikierukka supistusmaisten kipujen saattelemana.

Vierailija
4/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kierukka todella lähteä itsestään pois paikaltaan? Jos näin on, niin tuo kuulostaa mielestäni todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Voihan hitsi sentään...

ap

Vierailija
5/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on usein merkki siitä, että se on lähtenyt paikoiltaan. Eli suosittelen käyntiä gynellä.

Vierailija
6/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin makasin pitkälläni toissapäivän saman jutun takia! Aikamoiset supistukset. Nyt jo helpottaneet, mutta tilalle tuli omituinen (anteeksi vaan ällötysherkät) kirkas, sitkeä ja runsas limavuoto. En kyllä usko et ainakaan minulla olis se kierukka mihinkään lähtenyt. Kyllähän kai sen nyt huomais, eikö?