Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies olisi halunnut ratsata mun puhelimen

Vierailija
01.05.2019 |

En tiedä, mistä epäili, ei osannut sanoa. Mutta kaiketi jostain pettämisestä. En ole pettänyt, en pettäisi. Ei ole ollut mitään ajatustakaan siihen suuntaan. Olen jotenkin tosi loukkaantunut. Koen, että luottamusta ei kyllä ole. Yhtään. Plääh. Voiko tästä vielä toipua?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saanut katsoa kaikkea?

Tuntematon mies lähettää viestin, niin kyllä sitä epäilee pahinta.

En ole ap, mutta en kyllä näyttäisi puhelinta ystävien ja kavereitten viestien takia, jotka ovat osoitettu vain minulle eikä kumppanille. 

Jos ei pysty luottamaan ilman puhelimen ratsausta, niin ei siinä suhteessa olisi enää luottamusta. Omalta osaltani suhde lopahtaisi tuohon. 

Vierailija
22/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä toivu parhaiten keskustelemalla oman kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 loppuun kaluttu aihe

Vierailija
24/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kumpikin tietää toisen koodin puhelimeen. Saa ratsata tai käyttää vapaasti. Tosin kummallakin niin iso luottamus että vain käytetään toisten puhelimia tarvittaessa (haen jonkun tiedon miehen viesteistä yhteiseen yritykseen liittyen tai mies käyttää minun puhelimesta jotain sovellusta joka ei toimi miehen pihelimessa jne.

Panopuhelin on tietenkin erikseen. Ei tuossa ole kyse mistään isosta luottamuksesta.

Vierailija
25/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesystäväni olisi niin epäluuloinen (=sairaalloisen mustasukkainen), että vaatisi minua näyttämään hänelle puhelimeni sisällön, niin suhde loppuisi siihen. Yhden kerran olen erehtynyt haksahtamaan päästään sekaisin olevaan mustasukkaiseen tyyppiin, mutta toista kertaa en samaa virhettä tee.

Vierailija
26/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/7

Vierailija
27/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi näyttää jos ei ole mitään salattavaa? Siis jos mies ei muuten ole mustasukkainen kyttääjä, nyt tuli vaan epävarma olo, eikä toi ole mikään toistuva juttu. Sen jälkeen asiasta pitäisi keskustella, eli voisit kertoa että sinua surettaa ja loukkaa ettei mies luota. Ja mies voi avata omat ajatuksensa. Jos suhteessa ei ole mitään paskaa taustalla, niin se säilyy.

Itse ainakin haluaisin tietää, keitä on miehelleni viestejä lähettävät randomnaiset, jos mulle yhtäkkiä tulisi sellainen epäilys ja tieto. Salaaminen on hälytysmerkki. Jos mies näyttäisi mulle puhelinta ja kertoisi näistä ihmisistä, niin ei sen jälkeen häiritsisi.

Vierailija
28/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät itse epäilevät muita pettämisestä, kun luulevat toisten olevan yhtä alhaisia mitä itse.

Vierailija
29/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua näyttää puhelintaan miehelleen, se johtuu siitä, että mies ei luota häneen.

Jos mies ei halua näyttää puhelintaan naiselleen, se johtuu siitä, että mies pettää.

Eiks jeh?

Tehkää maailmalle palvelus, ja steriloikaa itsenne.

Vierailija
30/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustasukkaiselle vaikuta alkaa selittämään ja perustelemaan mitään! Mies keksii seuraavaksi, että ap on jo poistanut salarakkaan viestit tai ne tulee nimellä ”Jaana”. Mustasukkaista ei voi ikinä tyydyttää vastauksilla.

Vierailija
31/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi näyttää jos ei ole mitään salattavaa? Siis jos mies ei muuten ole mustasukkainen kyttääjä, nyt tuli vaan epävarma olo, eikä toi ole mikään toistuva juttu. Sen jälkeen asiasta pitäisi keskustella, eli voisit kertoa että sinua surettaa ja loukkaa ettei mies luota. Ja mies voi avata omat ajatuksensa. Jos suhteessa ei ole mitään paskaa taustalla, niin se säilyy.

Itse ainakin haluaisin tietää, keitä on miehelleni viestejä lähettävät randomnaiset, jos mulle yhtäkkiä tulisi sellainen epäilys ja tieto. Salaaminen on hälytysmerkki. Jos mies näyttäisi mulle puhelinta ja kertoisi näistä ihmisistä, niin ei sen jälkeen häiritsisi.

Tarviiko niitä viestejä näyttää? Mielelläni kyllä kerron kenen kanssa viestittelen, mutta en kyllä näyttäisi viestien sisältöä kolmannelle osapuolelle. Se ei olisi oikein.

Vierailija
32/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi toipua.

Mitä mies sanoi syyksi?

Mulle tuli viesti mieheltä, jonka nimeä hän ei entuudeltaan tiennyt, hän siis luki viestin (ja tämä viesti oli täysin viaton) ja vaati sen jälkeen puhelinta hänen tutkittavakseen.

Ap

Viatonko? Tämä tutkitaan Bletchley Parkissa.

Vierailija
33/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
34/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät itse epäilevät muita pettämisestä, kun luulevat toisten olevan yhtä alhaisia mitä itse.

Tai petetyt.

Nainen sai viestin, mies kysyi kuka tuo mies on, ja jotain APn vastauksessa ja käytöksessä pisti hälytyskellot soimaan.

Tottakai AP täällä on puhdas pulmunen joka ei koskaan ole tehnyt mitään väärin.

Vierailija
35/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko niitä viestejä näyttää? Mielelläni kyllä kerron kenen kanssa viestittelen, mutta en kyllä näyttäisi viestien sisältöä kolmannelle osapuolelle. Se ei olisi oikein.

Tismalleen. Se olisi luottamuksen rikkomista. On naurettavaa jos mustasukkainen puoliso vaatii rikkomaan luottamuksen esim ystävien tai työnantajan suhteen siksi että itse ei luota. Se on tuhoisa luottamuksen menetyksen kierre jossa ei ole hyviä puolia. Saattaa olla laitontakin.

Mustasukkaista tosiaan ei voi millään vakuutella. Todisteiden uupuminen on vain osoitus salailuun panostamisesta ja syy etsiä ja epäillä lisää. Asioista kertoninenkaan ei auta, koska epäilijä tulkitsee kaiken lähtökohtaisesti sepitteenä ja peitetarinana.

Olen itse tämän suon käynyt läpi. Jälkiviisaasti olisi ollut parempi sivuuttaa koko roska alkujaan typeryytenä. Ei lähteä mustiksen määrittämillä säännöillä siihen todistelun piirileikkiin joka lopulta vain tuhosi luottamuksen rippeetkin molemmin puolin. Olin hölmö ja halusin osoittaa rehellisyyteni kun kuvittelin että mustiksen uupuvan luottamuksen voisin omin toimin palauttaa.

Vierailija
36/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi keskustella siitä vähän syvällisemmin, että miksi hän ei luota sinuun. Toisaalta ymmärrän miestäsi ja toisaalta en.

Itse olen joskus exän puhelimen katsonut, kun käyttäytyi epäilyttävästi ja kyllä sieltä löytyi ties mitä...

Vierailija
37/37 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai petetyt.

Nainen sai viestin, mies kysyi kuka tuo mies on, ja jotain APn vastauksessa ja käytöksessä pisti hälytyskellot soimaan.

Tottakai AP täällä on puhdas pulmunen joka ei koskaan ole tehnyt mitään väärin.

Anonyymina nettipalstalla just haluaakin esiintyä puhtaana pulmusena ja nauraa, että hitto ne ei tiedä, että petän mun miestäni.

Joo eli en ole pettänyt miestäni, en ole aikonut pettää, mulla ei ole sutinaa enkä ole suunnitellut sutinaa muiden kanssa.

Kiitos muille kommenteista. En siis ole ihan outo, kun loukkaannuin.

Ap