Nainen, seurustelisitko ja/tai perustaisitko perheen biseksuaalin miehen kanssa?
Voisitko? Jos voisit niin miksi? Mikäli et niin miksi? Kokisitko muut miehet uhaksi, ehkä jopa pahemmaksi kuin muut naiset?
Kommentit (29)
En voisi. Olisi tunne etten voi mitenkään täyttää kaikkia toiveita seksin osalta. Ja onhan näitä aloituksia nähty missä parisuhteessa oleva bi haikailee seksiä juuri toista sukupuolta olevalta kuin nykyinen puoliso on.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Olisi tunne etten voi mitenkään täyttää kaikkia toiveita seksin osalta. Ja onhan näitä aloituksia nähty missä parisuhteessa oleva bi haikailee seksiä juuri toista sukupuolta olevalta kuin nykyinen puoliso on.
Ne on tainnut olla niitä kaapisssolevia ukkomiehiä. Himot hyrrää herkemmin heillä kun pelkkä halukin mieheen kohdistuessaan tuntuu heistä kielletyltä hedelmältä.
Voisin, mutta hänen näkemyksensä biseksuaalisuudesta pitäisi olla sama kuin itselläni (olen aiemmin ollut vuosia naisen kanssa ja nyt heteromiehen), eli se että romanttisen kiinnostuksen kannalta on ihan sama kummat vehkeet toisella on ja vain yksi partneri kerrallaan kiinnostaa.
Sellaisen kanssa en lähtisi suhteeseen, joka haluaisi suhteen olevan millään tavalla avoin, oli sitten sukupuoleltaan ja suuntautumiseltaan mikä vaan. Olisi ihan hauskaa vaikka arvioida leffamiesten "kuumuutta" oman partnerin kanssa, kun luottamus kunnossa :)
Lapsia en halua, jos haluaisin niin voisin perustaa perheen bi-miehen kanssa ihan hyvin.
Mitä väliä seksuaalisuudella on?
Mä oon bi ja rakastan miestäni ylikaiken enkä ihastu muihin koska rakastan miestäni.
Mikä hiton kysymys tuo on?
Ei sillä tavallaan ole väliä, mikä on. Valinta kumppanista tehdään silloin kuin sanotaan Tahdon, enkä näe muutenkaan ketään uhkana. Aika huono pohja suhteella, jos ei luottoa löydy vaan pitää pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes varma, että 99 % meistä on enemmän tai vähemmän biseksuaaleja.
Tämä, kaikilla ihmisillä on mahdollisuudet olla biseksuaaleja. Jos homostelua ei yhteiskunnassa leimattaisi niin pahasti, olisi biseksuaaleja aivan varmasti nykyistä enemmän.
Ja kyllä, pystyisin seurustelemaan ja perustamaan perheen biseksuaalin miehen kanssa. En ymmärrä miksi en voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon mikä tykkää. Itsensä etsijä voi rauhassa rassailla tapit ja reiät. Mut kantsii jättää sovussa rauhaan.
Mulle on se yksi. Jossain. Oikeilla tunteilla varustettu homo sapiens.
Jotenkin rikkinäistä touhua.
Ja addiktoivaa... u know
Täh? Ei kai se biseksuaalisuus nyt automaattisesti tarkoita mitään ympäriinsä paneskelua. Puhut nyt kahdesta ihan eri asiasta.
Tiedän itse mistä puhun. On näissä aktiiveissa ja kokeilijoissa joka lähtöön.
Mulle merkkaa jokin muu. En mä sekaannu jos ei siltä tunnu. Oon jo nähny tarpeexi joten sillee "silmää" feikeille.
Kai sitä nyt itse elämästään ottaa vastuun.
Joten, ei kiitos. Itsensä etsijä nyt vaan monesti löytää itsensä... tilanteesta...
Ei sarjahurmaajia, satyriaaseja, addikteja, varattuja, varauksellisia, semivapaita, asenneallergikkoja, tylsiä... omg...
Noh, enpä kauheesti edes etsi. Sillee hiljasesti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon mikä tykkää. Itsensä etsijä voi rauhassa rassailla tapit ja reiät. Mut kantsii jättää sovussa rauhaan.
Mulle on se yksi. Jossain. Oikeilla tunteilla varustettu homo sapiens.
Jotenkin rikkinäistä touhua.
Ja addiktoivaa... u know
Täh? Ei kai se biseksuaalisuus nyt automaattisesti tarkoita mitään ympäriinsä paneskelua. Puhut nyt kahdesta ihan eri asiasta.
Tiedän itse mistä puhun. On näissä aktiiveissa ja kokeilijoissa joka lähtöön.
Mulle merkkaa jokin muu. En mä sekaannu jos ei siltä tunnu. Oon jo nähny tarpeexi joten sillee "silmää" feikeille.
Kai sitä nyt itse elämästään ottaa vastuun.
Joten, ei kiitos. Itsensä etsijä nyt vaan monesti löytää itsensä... tilanteesta...
Ei sarjahurmaajia, satyriaaseja, addikteja, varattuja, varauksellisia, semivapaita, asenneallergikkoja, tylsiä... omg...
Noh, enpä kauheesti edes etsi. Sillee hiljasesti vaan.
Et tosiaan tunnu tietävän. Tekstisi on täynnä tyypillisiä ennakkoluuloja. Millään mainitsemistasi ei ole mitään tekemistä biseksualisuuden kanssa.
Mutta tottakai saat itse valita kenen kanssa olet, toivoisin että olisit vain edes rehellinen.
Voisin. Mulle on se ja sama kohdistuuko miehen kiinnostus miehiin ja naisiin vai vain naisiin. Kaappihomo jota naiset ei kiinnosta ois se huonoin vaihtoehto.
Uskollisuutta ja luotettavuutta pidän tärkeinä. Siihen ei mun mielestä vaikuta se, onko bi tai hetero.