Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, seurustelisitko ja/tai perustaisitko perheen biseksuaalin miehen kanssa?

Vierailija
01.05.2019 |

Voisitko? Jos voisit niin miksi? Mikäli et niin miksi? Kokisitko muut miehet uhaksi, ehkä jopa pahemmaksi kuin muut naiset?

Nainen, seurustelisitko ja/tai perustaisitko perheen biseksuaalin miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi muutenkin ihana tyyppi niin totta kai kelpaisi. Itse asiassa tuo olisi vain bonus - musta miestenvälinen seksi on tosi kiihottavaa, joten voitais ottaa kolmas pyöräkin miehelle joskus.

Ja joojoo, en mieti pelkän seksin kautta. Mutta ei siis ois mulle ongelma vaan päin vastoin.

Vierailija
2/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kävisi koska olen itsekin bi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta, mutta, mutta....

Vierailija
4/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on tyypin (bi)seksuaalisuudella, jos hän kuitenkin tykkää juuri minusta, ja myös fyysistä halukkuutta löytyy?

Vierailija
5/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole olemassa bi-miestä! Kaikki ne lopulta homoiksi paljastuu.

Vierailija
6/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes varma, että 99 % meistä on enemmän tai vähemmän biseksuaaleja. 

Vierailija
7/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ongelma.

Vierailija
8/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon mikä tykkää. Itsensä etsijä voi rauhassa rassailla tapit ja reiät. Mut kantsii jättää sovussa rauhaan.

Mulle on se yksi. Jossain. Oikeilla tunteilla varustettu homo sapiens.

Jotenkin rikkinäistä touhua.

Ja addiktoivaa... u know

Vierailija
9/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
10/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin bi, joten mitäs väliä sillä on, jos kumppanikin olisi.

Vierailija
11/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei sen miehen seksuaalisuudella ole väliä kun hän on MINUN kanssani. Vai heterotko sit juoksee kaikkien naisten perässä? Juu, ei.

Tuo on homofoobisten miesten ajattelua. Pelätään homoa koska iu se kuitenkin rakastuu minuun. Lol, et oo niin haluttava.

Vierailija
12/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin etten voisi seurustella. Yllätyin itsekin, sillä mielestäni biseksuaalisuus ei ole edes mikään "juttu" tänä päivänä. Kuitenkin toivoisin mieheni olevan selvästi naisiin suuntautunut. Tuntuisi muuten etten riittäisi välttämättä pelkkänä naisena hänelle...

Vierailija
13/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes varma, että 99 % meistä on enemmän tai vähemmän biseksuaaleja. 

Olet väärässä. Tuo on vain nykyajan propagandaa.

Vierailija
14/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Olen heteronainen ja tunnen vetoa heteromiehiin. Jos kiinnostavasta miehestä paljastuisi, että hän on bi, kiinnostukseni lakkaisi (ja on siis lakannut tosielämässä). En voi sille mitään.

Vierailija
15/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voisin ja minulla ei olisi mikään ongelma. Tosin en perustaisi perhettä, koska en halua lapsia muutenkaan.

Vierailija
16/29 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon mikä tykkää. Itsensä etsijä voi rauhassa rassailla tapit ja reiät. Mut kantsii jättää sovussa rauhaan.

Mulle on se yksi. Jossain. Oikeilla tunteilla varustettu homo sapiens.

Jotenkin rikkinäistä touhua.

Ja addiktoivaa... u know

Täh? Ei kai se biseksuaalisuus nyt automaattisesti tarkoita mitään ympäriinsä paneskelua. Puhut nyt kahdesta ihan eri asiasta.

Vierailija
17/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei sovi arvomaailmaan enkä kokis sellasta kunnon miehenä. Ajattelisin myös koko ajan että mitä jos se haluaakin yhtäkkiä miestä. Joten ei.

Vierailija
18/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin että bi voi olla ihan yhtä uskollinen tai uskoton parisuhteessa kuin hetero. Siltä osin en puolison biseksuaalisuutta pitäisi ongelmana.

Vierailija
19/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut bi-miehen kanssa eikä suhteen päättyminen liittynyt mitenkään hänen seksuaaliseen suuntautumiseensa.

Vierailija
20/29 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. En usko, että tuntisin edes mitään vetoa puolipikkurilliin. Kaveri voisin olla, mutta ei yhtään enempää.

Olen ollut täysin heteromieheni kanssa nyt yli 20 vuotta ja jos meille jotakin tulisi, niin mitään akkaa en huolisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan