Nainen, seurustelisitko ja/tai perustaisitko perheen biseksuaalin miehen kanssa?
Voisitko? Jos voisit niin miksi? Mikäli et niin miksi? Kokisitko muut miehet uhaksi, ehkä jopa pahemmaksi kuin muut naiset?
Kommentit (29)
Kumpikin kävisi koska olen itsekin bi.
Mitä väliä on tyypin (bi)seksuaalisuudella, jos hän kuitenkin tykkää juuri minusta, ja myös fyysistä halukkuutta löytyy?
Ei, ei ole olemassa bi-miestä! Kaikki ne lopulta homoiksi paljastuu.
Olen lähes varma, että 99 % meistä on enemmän tai vähemmän biseksuaaleja.
Olkoon mikä tykkää. Itsensä etsijä voi rauhassa rassailla tapit ja reiät. Mut kantsii jättää sovussa rauhaan.
Mulle on se yksi. Jossain. Oikeilla tunteilla varustettu homo sapiens.
Jotenkin rikkinäistä touhua.
Ja addiktoivaa... u know
Olen itsekin bi, joten mitäs väliä sillä on, jos kumppanikin olisi.
Ihan sama. Ei sen miehen seksuaalisuudella ole väliä kun hän on MINUN kanssani. Vai heterotko sit juoksee kaikkien naisten perässä? Juu, ei.
Tuo on homofoobisten miesten ajattelua. Pelätään homoa koska iu se kuitenkin rakastuu minuun. Lol, et oo niin haluttava.
Vastasin etten voisi seurustella. Yllätyin itsekin, sillä mielestäni biseksuaalisuus ei ole edes mikään "juttu" tänä päivänä. Kuitenkin toivoisin mieheni olevan selvästi naisiin suuntautunut. Tuntuisi muuten etten riittäisi välttämättä pelkkänä naisena hänelle...
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes varma, että 99 % meistä on enemmän tai vähemmän biseksuaaleja.
Olet väärässä. Tuo on vain nykyajan propagandaa.
En seurustelisi. Olen heteronainen ja tunnen vetoa heteromiehiin. Jos kiinnostavasta miehestä paljastuisi, että hän on bi, kiinnostukseni lakkaisi (ja on siis lakannut tosielämässä). En voi sille mitään.
Todellakin voisin ja minulla ei olisi mikään ongelma. Tosin en perustaisi perhettä, koska en halua lapsia muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon mikä tykkää. Itsensä etsijä voi rauhassa rassailla tapit ja reiät. Mut kantsii jättää sovussa rauhaan.
Mulle on se yksi. Jossain. Oikeilla tunteilla varustettu homo sapiens.
Jotenkin rikkinäistä touhua.
Ja addiktoivaa... u know
Täh? Ei kai se biseksuaalisuus nyt automaattisesti tarkoita mitään ympäriinsä paneskelua. Puhut nyt kahdesta ihan eri asiasta.
En, ei sovi arvomaailmaan enkä kokis sellasta kunnon miehenä. Ajattelisin myös koko ajan että mitä jos se haluaakin yhtäkkiä miestä. Joten ei.
Näkisin että bi voi olla ihan yhtä uskollinen tai uskoton parisuhteessa kuin hetero. Siltä osin en puolison biseksuaalisuutta pitäisi ongelmana.
Olen seurustellut bi-miehen kanssa eikä suhteen päättyminen liittynyt mitenkään hänen seksuaaliseen suuntautumiseensa.
Enpä usko. En usko, että tuntisin edes mitään vetoa puolipikkurilliin. Kaveri voisin olla, mutta ei yhtään enempää.
Olen ollut täysin heteromieheni kanssa nyt yli 20 vuotta ja jos meille jotakin tulisi, niin mitään akkaa en huolisi.
Jos olisi muutenkin ihana tyyppi niin totta kai kelpaisi. Itse asiassa tuo olisi vain bonus - musta miestenvälinen seksi on tosi kiihottavaa, joten voitais ottaa kolmas pyöräkin miehelle joskus.
Ja joojoo, en mieti pelkän seksin kautta. Mutta ei siis ois mulle ongelma vaan päin vastoin.