Kuinka suuren lottovoiton jälkeen jäisit töistä lopullisesti pois?
Kerro myös ikäsi. Itse olen 50, naimisissa. Miehen kanssa laskettiin, että jäätäisiin töistä, jos saataisiin sellainen 300 00 euroa.
Kommentit (27)
En mistään hinnasta. Olen 34v ja unelmaduunissani :)
Nykyisen työni lopettaisin n. 50000 eurosta. Lopullisesti työt jättäisin miljoonasta.
Useita miljoonia pitäis olla lottovoittoa, et kannattais työt lopettaa. Ikää 30.
Kyllä pari milliä riittäisi. Tosin työni on tosi mukavaa ja antoisaa ja varmaan palaisin puolen vuoden kuluttua takaisin ;)
Olen 35 v ja todellisuudessa minulle räättisi varmaankin joku 2 miljoonaa euroa loppuelämäkseni. Mutta mieluummin ottaisin ainakin 4 miljoonaa euroa. Sen summan jälkeen en ikinä enää tekisi töitä.
Mulle riittäisi 600 000 euroa, olen 37- vuotias
Eivätkös kaikki ole lopettamassa työt, jos saisivat summan, josta riittää 800 euroa kuukaudeksi. Ainakin kokoomuksen puoluetoimistolla.
Ikää 43v. Olen laskenut että 2,5 miljoonalla eurolla voisin tarjota itselleni nykyistä hieman isomman ”kuukausipalkan” siihen asti että ikää on 95v. Tosiasiassa summan ei tietenkään tarvitsisi olla noin iso, sijoittaisin tietenkin osan rahoista odottamaan myöhempää tarvetta. Mutta tällä summalla ei tarvitsisi murehtia edes niiden sijoitusten tuottavuudesta.
En mistään hinnasta. Saan työstäni niin paljon iloa. Vähemmän tunteja tekisin kuitenkin ;)
Voisin pitää pari lyhyttä työpäivää viikossa, pysyisin jonkinlaisessa rytmissä.
Jos voittaisin miljoonia, niin tekisin kyllä maailmanympärimatkan tai vastaavan irtioton, mutta palaisin kuitenkin töihin, pari työvuoroa kuukaudessa ;)
Vierailija kirjoitti:
En mistään hinnasta. Saan työstäni niin paljon iloa. Vähemmän tunteja tekisin kuitenkin ;)
Voisin pitää pari lyhyttä työpäivää viikossa, pysyisin jonkinlaisessa rytmissä.Jos voittaisin miljoonia, niin tekisin kyllä maailmanympärimatkan tai vastaavan irtioton, mutta palaisin kuitenkin töihin, pari työvuoroa kuukaudessa ;)
Ja ikä 27v.
Muutama satatuhatta riittäisi että nykyisen työn lopettaisin. Mutta sen jälkeen tekisin töitä sillä alalla, missä olisin hyvä...
Ja miksikö en nyt ole siellä töissä? Palkkaus.
Itselleni riittäisi varmaan ~200 000 euroa. Eihän tuo loppujen lopuksi ole isossa kuvassa paljon mutta sillä rahalla voi hyvin laittaa käyntiin sijoitukset joilla voi elää loppuiän.
En lopettaisi, mutta vähentäisin vuoroja. ikää 33v.
Vierailija kirjoitti:
Muutama milli riittäisi.
Ikä unohtui, olen siis 39v,
Olemme joskus laskeneet, että summan pitäisi olla noin 3 miljoonaa euroa. Laskin siis niin, että vähintään 600 000 menisi kunnon kämppään Suomessa, 400 000 kämppään ulkomailla. Pari hyvää autoa noin 200 000. Loput jos sijoittaa, osinkoja voi odottaa noin 4000 käteen kuussa, mikä on hieman alle nykytulotason, mutta tarpeeksi loppuelämäksi. Ja ikää 40, 1 lapsi.
Pari miljoonaa, niin voisi jäädä pois heti. Puoliso varmaan haluaisi jatkaa vähän aikaa hommia, jotka on juuri aloittanut. Ja voisi ostaa tämän nykyisen asunnon omaksi.
Ikää 43v.
77 miljoonaa ja töitä riittäisi kun olisi vara niitä tehdä. Minulla on paljon ideoita ja suunnitelmia mitä töitä tekisin jos voittaisin tarpeeksi lotossa :)
41v ja mietitty miehen kanssa että n.miljoona.