Kuinka suuren lottovoiton jälkeen jäisit töistä lopullisesti pois?
Kerro myös ikäsi. Itse olen 50, naimisissa. Miehen kanssa laskettiin, että jäätäisiin töistä, jos saataisiin sellainen 300 00 euroa.
Kommentit (27)
Kymppitonni riittäisi. Sillä rahoittaisin tulevat toimeni.
Ehkä miljoona. Maksaisin velat pois ja ostaisin pari kämppää tuottamaan ja muuttaisin itse jonnekin Aasiaan. Loput rahat sijoittaisin johonkin tuottavaan.
5 miljoonaa. Mieli tietty saattaa muuttua jos oikeesti voittas.
Milli riittäis, olen 50+ ja samoin mieheni.
Miljoona riittäisi koko perheen elättämiseen ilman töitä. Mies kuulemma haluaisi jatkaa töitä vaikka loytovoitto tulisikin.
Ikää 27v.
Ehkä joku 3-5 miljoonaa. Summalla haluaisin tietenkin ostaa itselleni ensin mm. unelma-asunnon ja unelma-auton. Niihin kuluisi rahaa, kuten moneen muuhunkin asiaan. Näitä olisivat mm. harrastukset ja matkustelu ympäri maailmaa. Sitten kaikkien hankintojen jälkeen sopiva osa summasta sijoituksiin niin, että sitä kautta tulisi säännöllisesti pääomatuloja. Tuollaisilla summilla ne pääomatulot olisivatkin luultavasti selvästi suurempia, kuin mitä normaalisti saa palkkaa työelämästä. Mutta töihin en palaisi enää tuollaisella summalla. On vain yksi elämä ja yksi terveys, käyttäisin se silloin elämiseen, enkä siihen, että työelämä vie terveyden, varsinkin vanhoilla vuosilla ja sitä kautta elämänilon. -29v.
Mun vuosikulutus on noin 30000 euroa verojen jälkeen, osa siitä menee säästöön, ja mulla on kaksi teiniä. Olen 49 v ja kämppä ja mökki on velaton.
Eläkettä alkaisin saada 65 veenä. 30×16 niin siitä tulee 480000 euroa. Eli jos yli puoli milliä tulisi, sillä jo hyvin pärjäisin, kun en alkaisi tuhlaamaan. Ainoa etten osaisi pyöritellä peukkuja, vaan menisin osa-aikaduuniin...