Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko hyödyllistä lukea avoimessa yliopistossa psykologiaa 25 opintoviikkoa?

Vierailija
01.05.2019 |

Ei ole mitään korkeampaa tutkintoa enkä ole ylioppilas. Ammattitutkintoja on useampikin. Olen pitkäaikaistyötön ja moni on suositellut että opiskelisin jotain, yksi ammattitutkinto kiinnosti mutta se maksaa 800€ jos ei ole oppisopimuspaikkaa, ja sitä en tähän hätään ole löytänyt, ja tuo avoin yliopisto maksaa 250€, sen rahan voisi joltain ehkä lainata.
Mahtaako olla mitenkä vaativaa hommaa tuota psykologiaa opiskella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto-opiskelu on melko vaativaa. Et kuitenkaan saa avoimesta mitään tutkintoa. Omaksi iloksi opiskelu kannattaa toki. Auttaisiko tämä sinua jotenkin työllistymään?

Vierailija
2/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suorittanut ne. Meni yhdessä kesässä töiden ohessa.

Osa tenttikirjoista on aika paksuja ja englanniksi, mutta esim. persoonallisuuspsykologiaan luin vain suomenkielisen (en saanut enkunkielistä käsiini) ja hyvin sujui. Neuropsykan asiat luin suomeksi jostain anatomian kirjasta, jossa kerrottiin samat aivoasiat kuin olisi ollut virallisessa kurssikirjassakin.

En nyt kuitenkaan maksaisi niistä, jos rahan joutuu lainaamaan, eikä ole mitään selkeä syytä lukea niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Psykologia kiinnostaa sinua ei sen opiskelusta ole yhtään mitään haittaa, varsinkin jos on aikaa. Mutta jos sinulla ei ole tuota 250€ heittää psykologian opintoihin niin ei oikein kannta. Tällä ei ole nyt suoranaisesti työllistävää vaikutusta.

Vierailija
4/4 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluat oppia uutta, niin silloin ok. Tähtää keskiarvoon 4 tai 5, kaikki sen alle olevat avoimessa on todella surkeita suorituksia. Psykologiassa et voi edetä pidemmälle, eikä aloituspaikkoja ohi valintakokeiden ole siten kuin muissa vastaavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan