Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää miljonääriltä raha-asioita

S Gren
01.05.2019 |

Minä olen miljonääri, ja haluan auttaa ihmisiä raha-asioissa!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen yrityksen aloittaminen kannattaa??? Millä aloilla?

Vierailija
42/58 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi aloittaa asuntovuokrauksen, niin että siitä saisi itse tuloja?

Minulla on asumisoikeusasunto. Pitäisikö minun muuttaa jonnekkin ja vuokrata tätä, ja mihin muuttaisin edullisesti kun tämä on jo edullinen? Vai pitäisikö minun ostaa oma asunto ja vuokrata sitä ja maksaa samalla lainaa? En halua satojen tuhansien lainoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yrityksen alalla ei ole niinkään väliä. Aloita yritys, joka voi tehdä jonkun asian paremmin, kuin muut yritykset. Aloittaisin yrityksen joka ei vaadi valtavasti pääomaa.

Vierailija
44/58 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi aloittaa asuntovuokrauksen, niin että siitä saisi itse tuloja?

Minulla on asumisoikeusasunto. Pitäisikö minun muuttaa jonnekkin ja vuokrata tätä, ja mihin muuttaisin edullisesti kun tämä on jo edullinen? Vai pitäisikö minun ostaa oma asunto ja vuokrata sitä ja maksaa samalla lainaa? En halua satojen tuhansien lainoja.

Asuminen on halvempaa alueilla, jossa kysyntää on vähän. Osta itsellesi halpa asunto, ja ala vuokraamaan kalliimpaa asuntoasi. Suosittelen velkavivun käyttöä, jos sinulla on vakaa tulonlähde. Voit myös myydä asuntosi ja ostaa kaksion, josta vuokraat toisen osan ja asut toisessa!!!

Vierailija
45/58 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen on halvempaa alueilla, jossa kysyntää on vähän. Osta itsellesi halpa asunto, ja ala vuokraamaan kalliimpaa asuntoasi. Suosittelen velkavivun käyttöä, jos sinulla on vakaa tulonlähde. Voit myös myydä asuntosi ja ostaa kaksion, josta vuokraat toisen osan ja asut toisessa!!!

-en halua muuttaa alueelle minne en halua muuttaa. :D En halua ostaa asuntoa, minulla ei ole siihen varaa.

En voi tällä rahalla ostaa kaksiota. En halua asua kenenkään tuntemattoman kanssa.

Vierailija
46/58 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkopuolisena seuraajana yksi huomio. Ap:ltä kysytään neuvoja rahan käyttöön. Ap neuvoo. Vastauksiksi neuvoihin tulee "en halua" sitä enkä halua tota. Sitten pitää myös hyväksyä se, että rahaa ei tule lisää / kulut eivät vähene. Ei rahan voi olettaa tippuvan taivaasta, vaan useimmiten sen eteen täytyy nimenomaan tehdä jotain epämukavaa.

Vierailija
47/58 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittava yrittäjä rakentaa jälleenmyyntisuhteita?

Vierailija
48/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ulkopuolisena seuraajana yksi huomio. Ap:ltä kysytään neuvoja rahan käyttöön. Ap neuvoo. Vastauksiksi neuvoihin tulee "en halua" sitä enkä halua tota. Sitten pitää myös hyväksyä se, että rahaa ei tule lisää / kulut eivät vähene. Ei rahan voi olettaa tippuvan taivaasta, vaan useimmiten sen eteen täytyy nimenomaan tehdä jotain epämukavaa.

Juuri niin onneksi jotkut ymmärtävät, että raha ei kasva puissa.

Vierailija
49/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aloittava yrittäjä rakentaa jälleenmyyntisuhteita?

Pitää olla oma-aloitteinen, ja soittaa jokaiselle, jonka tuntee. 

Vierailija
50/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S Gren kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinusta tuli miljonääri.

Sijoittamalla!!!!!!!

Sijoitin itseeni, yritykseeni, osakkeisiin ja kiinteistöihin.

Avaa enemmän, miten sijoitit itseesi? Miten aloitit yrityksesi?

Vierailija
51/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S Gren kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrityksen alalla ei ole niinkään väliä. Aloita yritys, joka voi tehdä jonkun asian paremmin, kuin muut yritykset. Aloittaisin yrityksen joka ei vaadi valtavasti pääomaa.

Anna jotain esimerkkejä, millainen yritys ei vaadi valtavasti pääomaa?

Vierailija
52/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö rahasäiliölle hakea rakennuslupa? Saako niitä pinkkinä? Kuinka suuren tykin voi asentaa sisäänkäynnille ja saako niitä pinkkinä?

Vierailija
53/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S Gren kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinusta tuli miljonääri.

Sijoittamalla!!!!!!!

Sijoitin itseeni, yritykseeni, osakkeisiin ja kiinteistöihin.

Avaa enemmän, miten sijoitit itseesi? Miten aloitit yrityksesi?

Sijoittaminen itseensä tarkoittaa itsensä parantamista, esimerkiksi lukemall, ja oppimalla uusia asioita. Aloitin yritykseni noin 25 ikäisenä. Sinä vaikutat fiksulta, voisin olla mentorisi, jos haluat.

Vierailija
54/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö nauttimaan tilanteestasi vai koetko kateutta heille joilla menee vielä paremmin? (Rikkaat vs superrikkaat)

Vierailija
55/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S Gren kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna jotain esimerkkejä, millainen yritys ei vaadi valtavasti pääomaa?

Esim. pelifirma, nettilehti, jälleenmyyjä ja fba myyjä

Vierailija
56/58 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö nauttimaan tilanteestasi vai koetko kateutta heille joilla menee vielä paremmin? (Rikkaat vs superrikkaat)

Pystyn nauttimaan tilanteestani. Minullakin on niin paljon rahaa, että en kerkeä edes käyttää kaikkia loppuelämäni aikana. Superrikkaan ja rikkaan elämäntyylin ero on minimaalinen.

Vierailija
57/58 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko, joku vielä apua raha-asioissa. Voin antaa viisaimmille ihmisille neuvoa ilmaiseksi instagramin puolella.

Vierailija
58/58 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikki. Pääsin taas lomalle, joten voin vastata taas teidän kysymyksiinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi