Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohut penis on kirous, jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehellenikään

Vierailija
01.05.2019 |

Ahdistaa ja aiheuttaa ongelmia seksissä. Vituttaa ja masentaa masturboidessa. Saa itsetuhoisiin ajatuksiin peilistä itseään katsellessa.

Mitään muuta en toivoisi kuin paksun peniksen itselleni. Kaikki muut nykyiset heikkouteni saisivat jäädä, jos tuon vain saisin. Mutta kun en saa. Siksi tämän kanssa olisi opittava elämään, mutta en tiedä pystynkö siihen ikinä.

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilla??  Kai niitä naisia nyt muuallakin on. Kuljen jatkuvasti stadissa metrolla ja kattelen mielenkiinnosta kauniita naisia. Lähes kellään ei ole sormusta käsissä, joten ei ainakaan ole rengastettuja. Jos olisi vapaa kysyisin ilman muuta treffeille. Siellä kalun kokoa kukaan kysele.  Jos kemia natsaa niin hyvä, jos ei niin uutta pesään. Niin se on ennenkin tehty.

Vierailija
102/157 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka haluaa ison, voi sen kysyä. Tai treffipalstoilla laittaa, hyvinvarustettua haetaan. Kyllä isojakin löytyy, jos nyt ei jotain Shane Dieselin kokoluokkaa tarvitse olla. Itselläni on pieni, 13,5/3,5 ja sen yleensä myös kerron. No eipä se monelle riitä, mut joskus kuitenkin.

Joo jos voisi luottaa miesten vastauksiin. Yksikin, jonka nimimerkki oli joku Hyvinvarusteltumies, ei suostunut laittamaan mittoja. Sitten kun lopulta sai kuvan niin ihan perus.

Joku sanoo, ettei ole mitannut. Joo, ei varmaan.

Toinen sanoo, että tule sä mittaamaan. No tohon halpaan en mee toista kertaa! Ei olisi ollut paljoa mitattavaa.

Kolmas, että ei oo kukaan valittanut. Ei varmaan niin kun ei kehtaa, ei vain vastaa enää koskaan viesteihin.

Puhukaa totta koostanne! Jollekin se teidän kokonne on ihan ok. Miksi aiheuttaa kiusallisia tilanteita ja pettymyksiä väittämällä, että on iso ja paksu, kun ei ole?

Sitä paitsi yksi kertoi suoraan, ettei ole iso, ja laittoi kokonsa (itse asiassa juuri joku sama koko kuin lainaamassani viestissä), ja että tykkää, haluaa ja jaksaa nuolla vaikka kuinka kauan. Me tavataan parin viikon päästä. Eli se rehellisyys. Kyllä minäkin kerron rintojen koon ja millainen vulva löytyy. Jos ei toista miellytä niin siirtyy seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperirullan pahvinen hylsy on tässä hyvä väline. Normaali penis ei mahdu erektiossa hylsyyn sisään ja pituuden puolesta on hylsyä pidempi. Jos peniksesi mahtuu on se ohut. 

Nyt kaikki testaamaan!

Höpö höpö. Lidlin vessapaperihylsyn sisämitta on ymp. 13,8cm ja kotimaisten 14,5cm, eli sama kuin talouspaperirulla hylsyssä..  Noissa on vissi ero.  Keskikokoiset kalut mahtuu kaikki lidlin sisään.

Ei mulla ainakaan mahdu. Ja pidän tätä ihan normipaksuisena. Ei ole kukaan ainakaan koskaan kehunut isoksi.

Vierailija
104/157 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää naisten kommentit näitä Älä huoli kyllä sinä hyvin kelpaat, jollekin toiselle?

Muista en tiedä mutta omasta puolestani voin vastata että ei. Siihen, kelpaako mies minulle vai ei, ei koko vaikuta.

Vierailija
105/157 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi kun ymmärtäisit, ettei sinulta puutu yhtäkään senttiä - olet sopivan kokoinen juuri sellaisena kuin olet."

Kunpa tuo kommentoija ei pitäisi meitä niin tyhminä. Onko tämä olevinaan joku voimaantumisjuttu miehille? Aivan 100 % varmasti on peniksiä, joista puuttuu senttejä, ja jotka eivät todellakaan ole sopivan kokoisia juuri sellaisina kuin ovat. Surkea lohdutusyritys. Etkö itse tykkää panemisesta? Haluatko itse mieluummin dildoa kuin aitoa, jos haluat tuntea venymistä ja täyteyden tunnetta? Sanoisit vain että se on pakko hyväksyä minkä luoja antoi, muuttaakaan sitä ei voi, etkä että se on juuri hyvä noin.

Olen sitä mieltä, että se mikä miehellä luonnostaan on, on juuri hänelle oikeanlainen ja sopiva. Hän on sen syntymässään saanut joten se on hänelle myös tarkoitettu.

Ai myös jos se on mikropenis? Tai syntyy hermafrodiittina? Ilman penistä lainkaan? Epämuodostuneena?

Entä jos syntyy valtavilla hörökorvilla tai kitalakihalkiolla, onko sekin juuri oikeanlainen ja sopiva, hänelle tarkoitttu?  Ymmärrät varmaan itsekin, että puhut pötyä.

Hupaisaa, ettet halua sanoa omista mieltymyksistäsi mitään - se on juuri tämä "no en minä tykkää, mutta joku muu nainen varmasti"-ilmiö.

Vierailija
106/157 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi kun ymmärtäisit, ettei sinulta puutu yhtäkään senttiä - olet sopivan kokoinen juuri sellaisena kuin olet."

Kunpa tuo kommentoija ei pitäisi meitä niin tyhminä. Onko tämä olevinaan joku voimaantumisjuttu miehille? Aivan 100 % varmasti on peniksiä, joista puuttuu senttejä, ja jotka eivät todellakaan ole sopivan kokoisia juuri sellaisina kuin ovat. Surkea lohdutusyritys. Etkö itse tykkää panemisesta? Haluatko itse mieluummin dildoa kuin aitoa, jos haluat tuntea venymistä ja täyteyden tunnetta? Sanoisit vain että se on pakko hyväksyä minkä luoja antoi, muuttaakaan sitä ei voi, etkä että se on juuri hyvä noin.

Olen sitä mieltä, että se mikä miehellä luonnostaan on, on juuri hänelle oikeanlainen ja sopiva. Hän on sen syntymässään saanut joten se on hänelle myös tarkoitettu.

Ai myös jos se on mikropenis? Tai syntyy hermafrodiittina? Ilman penistä lainkaan? Epämuodostuneena?

Entä jos syntyy valtavilla hörökorvilla tai kitalakihalkiolla, onko sekin juuri oikeanlainen ja sopiva, hänelle tarkoitttu?  Ymmärrät varmaan itsekin, että puhut pötyä.

Hupaisaa, ettet halua sanoa omista mieltymyksistäsi mitään - se on juuri tämä "no en minä tykkää, mutta joku muu nainen varmasti"-ilmiö.

Tässä keskustelussa oli aiheena peniksen koko. Mutta kyllä, suhtautumiseni on periaatteessa sama - en luokittele vääränlaiseksi ketään, jolla jonkinlainen poikkeavuus on. Terveydelle epäedulliset poikkeavuudet vaatisivat ehkä enemmän selittämistä mutta siihen en nyt tässä kohtaa ryhdy.

Mieltymyksistäni lyhyesti: Jos pidän miehestä, ei hänen peniksen koolla ole mitään merkitystä. Ei siis yhtään mitään. Fyysinen läheisyys voi olla tyydyttävää myös ilman "venymisen ja täyttymisen tunnetta". Mitkään dildot eivät kiinnosta minua. Ehkä tämä valaisi jotain tai sitten ei.

Vierailija
107/157 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on kahdenlaisia, penis keskeisiä ja ei keskeisiä. Sitten on vielä näissä keskeisissä, eri mieltymyksiä. Esimerkiksi lesboilla on yleensä hyvä seksielämä, vaikkei penistä ole olemassakaan. Sitten taas joku nainen haluaa isoa kankea, joku normaalia, jollekin ei väliä.

Vierailija
108/157 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin naisena pakko tulla kertomaan omat kokemukset.

Elämässäni ehti olla 8 lyhyempää tai pidempää seurustelusuhdetta jotka sisälsivät seksiä, kunnes sitten  nykyiseni kanssa menin naimisiin ja sain lapsia, eli nykyinen mieheni on yhdeksäs kumppanini.

Kenenkään eksieni tarkkoja senttimittoja en tiedä, en mittaillut enkä kysynyt.

Kaksi noista miehistä oli mielestäni todella isolla varustuksella siunattuja, pitkä ja paksu varustus. Ikävä kyllä toisella heistä ei tahtonut kunnolla seisoa, ja vaikka seisoikin niin seksi oli huonoa. Toinen ei tahtonut laueta millään. Kummallakin miehellä oli siis jotain lieviä erikoisia itsetunto-ongelmia, vaikka ulkonäössä ei ollut mitään vikaa ja varustus oli kuin hevosella. Kumpaakaan noista isoista kaluista ei tahtonut saada edes sisään, ja en pystynyt heidän kanssaan kovin pitkiin sessioihin koska se alkoi sattua ennenpitkää. Ei hyvä.

Kahdella noista miehistä oli selvästi pienempi varustus kuin muilla. Veikkaisin ympärysmitaksi juurikin jotain 11cm, kun nyt mittanauhaa katselen. Seksi toisen heistä kanssa oli ihan ok ja mukavaa, seurustelu tosin loppui muista syistä aika lyhyeen, joten kovin monesti ei ehditty "harjoitella". Toisen kanssa seksi oli parasta mitä olen ikinä saanut. Myös laukesin usein hänen kanssaan, hän itseasiassa oli ainoa seksikumppani jonka kanssa olen suht helposti lauennut seksin aikana. Sekstailtiin aina ja kaikkialla.

Loput miehet ovat olleet mielestäni niitä "ihan normaaleja ja keskivertoja" varustukseltaan, ja seksi toimi aivan hyvin. Nykyisellä miehelläni on varmaan siellä normaalin tai hieman keskivertoa suuremman tienoilla varustus.

Silti rehellisesti voin sanoa, että elämäni parasta seksiä sain silloin kun olin tuon toisen pienehkön varustuksen omaavan miehen kanssa. Eli ei se koko, vaan se miten sitä käyttää, ja se muu kemia/intohimo!!

Vierailija
109/157 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut on hyvä, se mahtuu joka paikkaan :) Etukäteen en tietenkään mainosta, se vähentäisi saantia. 

Vierailija
110/157 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohut on hyvä, se mahtuu joka paikkaan :) Etukäteen en tietenkään mainosta, se vähentäisi saantia. 

Olen täysin eri mieltä. Jos olisi sosiaalisesti hyväksyttävää kantaa rintapielessä lappua jossa lukee: omistan ohuen peniksen, niin tekisin näin välittömästi. Se kertoisi kaikille mitä mulla on ja karsisi pois ne, jotka eivät tällaista halua kokea. Ei tulisi enää pettyneitä ilmeitä, kun otan housuni pois eikä niitä ikäviä hetkiä, kun seksi tuntuu pakkopullalta, koska nainen selvästi vain odottaa, koska se on ohi.

Vierailija
111/157 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä ketju oli pinnalla mittasin ja kahden sormeni ympärysmitta on noin 10 cm. En usko, että niin pieniä peniksiä on edes olemassa. Jos on niin miten niillä seksiä edes kehtaa harrastaa?

Vierailija
112/157 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaatte, ja kyllähän te kehtaatte.

Vierailija
113/157 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa pieniä. Enkä harrasta seksiä. Luultavasti se johtuu pienestä kalustani. Nimittäin en enää oikein edes halua seksiä. On niin noloa näyttää naiselle pikkuista vehjettään, että mieluummin olen ilman seksiä... Suutari pysyköön lestissään. Ei pieni ja hento mies mene vahvamies kisoihinkaan. Ei tuu tulosta ja nauraa naurismaan aidatkin😆

Vierailija
114/157 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä ketju oli pinnalla mittasin ja kahden sormeni ympärysmitta on noin 10 cm. En usko, että niin pieniä peniksiä on edes olemassa. Jos on niin miten niillä seksiä edes kehtaa harrastaa?

Tietysti on olemassa ja pienempiäkin. Toivottavasti kukaan ei häpeä kokoa niin paljon, että jättää sen takia harrastamatta seksiä. Toistan samaa mitä tässä ketjussa on jo sanottu, mutta joillekin naisille pieni kelpaa oikein hyvin. Joillekin se voi olla ihanne.

Vierailija
115/157 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi tietää miten nainen siihen suhtautuu. Kun eivät missään nimessä halua esim peniskuvia. Kuvia ei haluta, sika joka ehdottaa tai puhuu siitä. Mut iso ois kyl kiva, mut. Sitten valitetaan, että pieni muna sillä olikin, hohhoijaa. Naisen logiikka.

Vierailija
116/157 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei voi tietää miten nainen siihen suhtautuu. Kun eivät missään nimessä halua esim peniskuvia. Kuvia ei haluta, sika joka ehdottaa tai puhuu siitä. Mut iso ois kyl kiva, mut. Sitten valitetaan, että pieni muna sillä olikin, hohhoijaa. Naisen logiikka.

Minusta olisi naiselta ihan korrektia kysyä koosta ennakkoon, jos tietää sen olevan hänelle olennainen asia. Itse kysyisin, jos asialla olisi minulle minkäänlaista merkitystä.

Vierailija
117/157 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperirullan pahvinen hylsy on tässä hyvä väline. Normaali penis ei mahdu erektiossa hylsyyn sisään ja pituuden puolesta on hylsyä pidempi. Jos peniksesi mahtuu on se ohut. 

Nyt kaikki testaamaan!

Höpö höpö. Lidlin vessapaperihylsyn sisämitta on ymp. 13,8cm ja kotimaisten 14,5cm, eli sama kuin talouspaperirulla hylsyssä..  Noissa on vissi ero.  Keskikokoiset kalut mahtuu kaikki lidlin sisään.

Juu. Hyvin mahtuu tämmöinen 12/3,5. Ei ole turhan ahdas.

M45

Vierailija
118/157 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joiltain miehiltä halutaan kuvia. Jos on molemmin puolin kiinnostusta niin voidaan vaihdella. Yllättäen ja pyytämättä EI.

Mikä sinulla sitten on vialla, etkö omista mittanauhaa? Ei maksa kuin pari euroa. Mikä pakko sitä dickpiciä on heti toiselle läväyttää? Voi olla, että jotkut naiset ei halua niitä koskaan, edes kun on kuumat jutut menossa. En tiedä.

Itse kysyn kyllä mitat. Ei tule yllätyksiä. Jos olen seksuaalisesti kiinnostunut, haluan myös kuvia ja videoita. Näin me ollaan erilaisia katsos.

Vierailija
119/157 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mitannut paksuutta, mutta välillä on tilanteita jolloin toivoisi ”tupla” paksuuden. Nainen on välillä niin märkä ettei perus paneminen tunnu kummastakaan oikein miltään. Liian liukasta. Silloin menisi helposti mukaan pari sormeakin. Niin tein joskus nuorena mutta nykyään naista ei kiinnosta.

Toisaalta tulee myös päiviä jolloin on aika ahdasta. Silloin ei tuplasti-paksumpi menisi sisään laisinkaan.

Nainen saa kyllä orgasmin lähes joka kerta, mutta tiedän että välillä nainen kaipaisi paksumpaa.

Vierailija
120/157 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on pieniä. Ison omistavat saavat eniten ja siksi naiset luulee ison normaaliksi. Oma on paksumpi kuin naisen lelut jotka sillä oli jo ennen mua. Silti mua riivaa koon riittävyys. Pitäs ostaa mauseri että saisi tarkat mitat. Kuitenkin halkaisija on vähintään 4,5 cm. Varmaan vähän enemmän mutta säälittävän pieni tuo minusta on. 

Salaa vertasin leluihin ja jos olisi mennyt toisin niin olisin häipynyt hiljaa pois. Silläkin on niin monta entistä että varmasti on saanut isompaa. Tulee usein tunne että kanssani joutuu tyytymään jämäpalaseen. Viisainta olisi tyytyä sooloseksiin kun ei ole sellainen kunnon mela.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän