Miksi niin moni mies jättää profiilikentän tyhjäksi?
Miksi miehet eivät kirjoita mitään profiiliinsa? Siinä olisi mahdollisuus esitellä itsensä, hyviä puoliaan, luonnettaan, kiinnostuksen kohteita ja mitä etsii. Mutta ei - moni mies jättää tämän mahdollisuuden käyttämättä. Siksi joudun painamaan ruksia myös hyvännäköisten miesten kohdalla. Mutta jos mies on siedettävän näköinen, voi avoin teksti herättää kiinnostukseni.
Kommentit (9)
Kai ne hyvännäköiset kokee, että ulkonäkö riittää. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mies, josta ei saa mitään muuta tietoa irti kuin se minkä näköinen hän on. Tulee vähän sellainen laiska ja persoonaton vaikutelma. Taitaa kai useimmissa tapauksissa pitää paikkansa.
Jos mies kirjoittaa:
Olen Pentti
asun mikkelissä
harrastan juoksua ja minulla on kaksi lasta. Niin 99% naisista kysyy nuo asiat viestissään :D
Itse huomasin että sain sitä paremmin matcheja mitä vähemmän oli tekstiä. Naisethan siellä etsivät syytä pistää raksia, joten kaikkea mitä sinne kirjoittaa voidaan pitää syynä pistää mies vasemmalle. Näin siis jos haluan pysyä profiilissani rehellisenä.
Mulla lukee siinä juuri tuollaisia juttuja, mutta eipä tule matcheja
Kyllä munkin mielestä siihen profiiliin olis hyvä jotain infoa laittaa, mutta en ihmettele, ettei moni laita, koska se teksti oli ainakin itselleni tosi vaikea keksiä.
Minulla lukee siellä, että tykkään yksinhuoltajista ja olen valmis osallistumaan lastenhoitoon, mutta silti ei tule matcheja. :(
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin että sain sitä paremmin matcheja mitä vähemmän oli tekstiä. Naisethan siellä etsivät syytä pistää raksia, joten kaikkea mitä sinne kirjoittaa voidaan pitää syynä pistää mies vasemmalle. Näin siis jos haluan pysyä profiilissani rehellisenä.
Juuri näin. Saman huomasin minäkin.
Niinpä! Siinä tuhlaa vain molempien aikaa, jos jonkin aikaa kirjoiteltua huomaakin, että ei ole mitään yhteistä. Tai jos mies olikin vain seksin perässä eikä tosissaan.