Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies jättää profiilikentän tyhjäksi?

Vierailija
01.05.2019 |

Miksi miehet eivät kirjoita mitään profiiliinsa? Siinä olisi mahdollisuus esitellä itsensä, hyviä puoliaan, luonnettaan, kiinnostuksen kohteita ja mitä etsii. Mutta ei - moni mies jättää tämän mahdollisuuden käyttämättä. Siksi joudun painamaan ruksia myös hyvännäköisten miesten kohdalla. Mutta jos mies on siedettävän näköinen, voi avoin teksti herättää kiinnostukseni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Siinä tuhlaa vain molempien aikaa, jos jonkin aikaa kirjoiteltua huomaakin, että ei ole mitään yhteistä. Tai jos mies olikin vain seksin perässä eikä tosissaan. 

Vierailija
2/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli siis puhe tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne hyvännäköiset kokee, että ulkonäkö riittää. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mies, josta ei saa mitään muuta tietoa irti kuin se minkä näköinen hän on. Tulee vähän sellainen laiska ja persoonaton vaikutelma. Taitaa kai useimmissa tapauksissa pitää paikkansa.

Vierailija
4/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kirjoittaa: 

Olen Pentti 

asun mikkelissä 

harrastan juoksua ja minulla on kaksi lasta. Niin 99%  naisista kysyy  nuo asiat viestissään :D

Vierailija
5/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin että sain sitä paremmin matcheja mitä vähemmän oli tekstiä. Naisethan siellä etsivät syytä pistää raksia, joten kaikkea mitä sinne kirjoittaa voidaan pitää syynä pistää mies vasemmalle. Näin siis jos haluan pysyä profiilissani rehellisenä.

Vierailija
6/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee siinä juuri tuollaisia juttuja, mutta eipä tule matcheja

Vierailija
7/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mielestä siihen profiiliin olis hyvä jotain infoa laittaa, mutta en ihmettele, ettei moni laita, koska se teksti oli ainakin itselleni tosi vaikea keksiä.

Vierailija
8/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee siellä, että tykkään yksinhuoltajista ja olen valmis osallistumaan lastenhoitoon, mutta silti ei tule matcheja. :(

Vierailija
9/9 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin että sain sitä paremmin matcheja mitä vähemmän oli tekstiä. Naisethan siellä etsivät syytä pistää raksia, joten kaikkea mitä sinne kirjoittaa voidaan pitää syynä pistää mies vasemmalle. Näin siis jos haluan pysyä profiilissani rehellisenä.

Juuri näin. Saman huomasin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän