Minusta tuo "miehet tykkäävät 46%:sta naisista, naiset 14%:sta miehistä Tinderissä" kuulostaa vain siltä, että...
Naiset oikeasti jopa miettivät yhteensopivuutta, miehet vain tykkäilevät kunhan on haetut sukupuolielimet ja siedettävä naama.
Kommentit (30)
En ole mitenkään hyvännäköinen nainen ja laitan sydäntä näin vähemmän nätisti sanottuna ulkonäöltään samantasoisille miehille. Kuitenkin saan tykkäyksiä itse ihan mielettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensopivuutta parin kuvan ja lyhyen esittelytekstin perusteella? Juuh elikkäs ei
Jos siellä lukee, että harrastaa salia, koiran kanssa lenkkeilyä, kalastusreissuja kavereiden kanssa ja "hyviä oluita",
niin eihän silloin esim. kotona kirjan ääressä viihtyvän, täysraittiin, elämäntapavegaanin teatteriharrastajan jolla on 3 kissaa kannata antaa sydäntä.Miksei kannattaisi? Voisin kirjoittaa tinderiin, että harrastan kehonrakennusta, tykkään reisitaskuhousuista ja Steven Seagalin elokuvista. Tai sitten voin kirjoittaa, että olen akateemisesti koulutettu nörttiduunissa oleva ja tykkään Star Trekista (viime vuosituhannen). Kumpikin pitää täysin paikkaansa, mutta kuinka moni nainen antaisi tykkäyksen molemmille kuvauksille
Miksi et kirjoittaisi molempia? Mielestäni kannattaa kertoa mahdollisimman paljon itsestään totuudenmukaisesti.
En halua kuin yhden puolison itselleni, yksi sopiva mätsi riittää <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensopivuutta parin kuvan ja lyhyen esittelytekstin perusteella? Juuh elikkäs ei
Jos siellä lukee, että harrastaa salia, koiran kanssa lenkkeilyä, kalastusreissuja kavereiden kanssa ja "hyviä oluita",
niin eihän silloin esim. kotona kirjan ääressä viihtyvän, täysraittiin, elämäntapavegaanin teatteriharrastajan jolla on 3 kissaa kannata antaa sydäntä.Miksei kannattaisi? Voisin kirjoittaa tinderiin, että harrastan kehonrakennusta, tykkään reisitaskuhousuista ja Steven Seagalin elokuvista. Tai sitten voin kirjoittaa, että olen akateemisesti koulutettu nörttiduunissa oleva ja tykkään Star Trekista (viime vuosituhannen). Kumpikin pitää täysin paikkaansa, mutta kuinka moni nainen antaisi tykkäyksen molemmille kuvauksille
Mä tykkään Star Warseista, Star Trekistä, Steven Seagalin hauskoista leffoista, maastokuosista, saleilusta ja oon it-alalla. Tykkään myös taiteesta, klasarista, ysäristä ja range-golfista. Mihinkäs genreen sitten...[/quote
Sinä olet SINÄ, ei ihmisiä tartte mihinkään genreen tunkeakaan!
Pieni osa miehistä pilaa tasolänkytyksellä ja naisvihan jauhannalla koko sukupuolensa maineen.
Tapailu on vanhastaan tunnetuista faktoista (osa miehistä raiskaa, osa pahoinpitelee, vainoaa, salakuvaa ja kiristää naisia) johtuen naiselle jopa vaarallista, joten käytöstavat ovat arvossaan.
Eikä nyt kannata vetää hernettä nenään, jos olet fiksu ja henkisesti terve. En tietenkään syytä sinua mistään. Osa miehistä ei vain näy tajuavan sitä, miten henki kurkussa nainen tuntemattoman kanssa tavatessaan on. Ensin pitää ansaita luottamus, näin se vain menee, äijät.
Olen aivan varma, että eilisen ja tämän päivän aikana lukemattomat ihmiset ovat kohdanneet toisensa. Osalla siitä on kehittynyt vain yhden yön juttu, osa jatkaa tutustumista edelleen ja heistä osa jopa sitoutuu parisuhteeseen.
Mutta jos istuu koko vapun kotona, sitä ei taatusti tule tapahtumaan.
Nöf nöf, olen mies. Tämän palstan kovin karju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kirjoittaisi molempia? Mielestäni kannattaa kertoa mahdollisimman paljon itsestään totuudenmukaisesti.
En halua kuin yhden puolison itselleni, yksi sopiva mätsi riittää <3
Sehän olisi ideaalitilanne, mutta miten pidempi teksti mahtaa toimia nykyaikana, kun pellehermannitkin ovat liian hidastempoisia
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että eilisen ja tämän päivän aikana lukemattomat ihmiset ovat kohdanneet toisensa. Osalla siitä on kehittynyt vain yhden yön juttu, osa jatkaa tutustumista edelleen ja heistä osa jopa sitoutuu parisuhteeseen.
No voi höpötiti pöpötiti sentään. En minä vain kohdannut ketään, en eilen enkä tänäänäkään. Ja kyllä, ihan mukiinmenevän ja kivan oloinen mies olen. Ilmeisesti naisilla on sitten vähän eri jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi höpötiti pöpötiti sentään. En minä vain kohdannut ketään, en eilen enkä tänäänäkään. Ja kyllä, ihan mukiinmenevän ja kivan oloinen mies olen. Ilmeisesti naisilla on sitten vähän eri jutut.
En väittänytkään, että jokainen joka lähtee vapunviettoon kohtaa siellä jonkun, mutta väitin ja väitän, että mahdollisuudet nousevat potenssiin tuhat jos ylipäänsä on mukana pitämässä hauskaa ihmisten kanssa. Ja jokainen uusi tuttavuus tuo mukanaan uudet verkostot, joissa on lisää potentiaalisia uusia tuttavuuksia, myös vastakkaisesta sukupuolesta.
Niinpä. Miehet voisivat miettiä miksi on hirveä pakko päästä panemaan jotakuta tai että kunhan on joku. Mies joka sanoo ei panoille eikä etsiskele niitä epätoivoisesti on kunnioitettava.