Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta menen hukkaan tässä sohvalla

Vierailija
01.05.2019 |

Voisiko joku tulla poimimaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Vierailija
2/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos itse poimisit jonkun? Vai eikö perse nouse sohvalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta läski laiskat naiset

Vierailija
4/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos itse poimisit jonkun? Vai eikö perse nouse sohvalta?

Ei nouse, siksihän tämän aloituksen laitoinkin.

Vierailija
5/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro koordinaattisi.

Vierailija
6/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin tulla. osoite?

Vierailija
7/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee chattiin. Siellä samanmoisii miehii. Kaljamahoil. Kaks pulskaa hyvin yhteen soppii ja laitetaa pussauskoppii. Ja lenkille.

Vierailija
8/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinä odottaa. Ikävä fakta

Vierailija
9/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menen, miestä ei kiinnosta. Vaihtoon taitaa mennä.

Vierailija
10/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin muuten mukana (koska olen sohvalla myös), mutta minulla on kysyntää... KOSKA LIIKUN IHMISTEN KESKUUDESSA. Aijai. Anteeksi Caps lock.

Vierailija
11/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan hyvännäköisiä" naisia on tässä maailmassa enemmän kuin tarpeeksi. 

Naiset ovat keskittyneet niin paljon ulkonäköönsä, että se on alkanut ja kärsiä inflaatiota. Vertaa: eihän Zimbabwessakaan paljoa lohduta olla miljonääri sikäläisessä valuutassa mitattuna. 

Vierailija
12/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään että ulkonällä ei pitkälle pötkitä, vaaditaan tekoja.

Vierailija
13/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi ihan itse hankkia merkityksellisyys elämääsi. Mielekkäitä harrastuksia, vapaaehtoistyötä, sen sellaista. Kai nyt kuka vaan tuntee elämänsä valuvan hukkaan jos vain sohvalla makaa, ohan riippumatta siitä onko parisuhdetta vai ei.

Vierailija
14/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulen poimimaan?

Vierailija
15/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee chattiin. Siellä samanmoisii miehii. Kaljamahoil. Kaks pulskaa hyvin yhteen soppii ja laitetaa pussauskoppii. Ja lenkille.

Paitsi että en ole kiinnostunut rumista kaljamahoista. Sanoinhan jo että olen hyvännäköinen. Kroppakin näyttää todella hyvältä, mutta viihdyn liian paljon itseni seurassa, että menen täällä hukkaan.

Vierailija
16/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna osoitteesi, niin tulen laittamaan sinut hyötykäyttöön. Niin et sitten mene hukkaan, vaan sinusta on edes jotain hyötyä.

Vierailija
17/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että en ole kiinnostunut rumista kaljamahoista. Sanoinhan jo että olen hyvännäköinen. Kroppakin näyttää todella hyvältä, mutta viihdyn liian paljon itseni seurassa, että menen täällä hukkaan.

Eli onko ketjusi valituksen aihe siis se, että lukuisat miehet eivät älyä, että juuri sinun osoitteessasi olisi hyvä nainen, joka haluaa torjua heidät kaikki?

Vierailija
18/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi ihan itse hankkia merkityksellisyys elämääsi. Mielekkäitä harrastuksia, vapaaehtoistyötä, sen sellaista. Kai nyt kuka vaan tuntee elämänsä valuvan hukkaan jos vain sohvalla makaa, ohan riippumatta siitä onko parisuhdetta vai ei.

Ei kai nyt vappunakin tarvi olla vapaaehtoistöissä? Kai sitä saa vähän hengähtää. En minä nyt asu tässä sohvassa, enkä varsinkaan makaa, vaan istun tukevasti.

Vierailija
19/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ketjusi valituksen aihe siis se, että lukuisat miehet eivät älyä, että juuri sinun osoitteessasi olisi hyvä nainen, joka haluaa torjua heidät kaikki?

Ehkä en miehiä katsele ollenkaan. Joku nainen olisi parempi vaihtoehto.

Vierailija
20/22 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en miehiä katsele ollenkaan. Joku nainen olisi parempi vaihtoehto.

Aina vain parempi. Minua ei haittaa ollenkaan, jos poistut kilpailusta.