Olen ihan hyvännäköinen nainen, mutta menen hukkaan tässä sohvalla
Kommentit (22)
Mitäs jos itse poimisit jonkun? Vai eikö perse nouse sohvalta?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos itse poimisit jonkun? Vai eikö perse nouse sohvalta?
Ei nouse, siksihän tämän aloituksen laitoinkin.
Mee chattiin. Siellä samanmoisii miehii. Kaljamahoil. Kaks pulskaa hyvin yhteen soppii ja laitetaa pussauskoppii. Ja lenkille.
Minäkin menen, miestä ei kiinnosta. Vaihtoon taitaa mennä.
Itkisin muuten mukana (koska olen sohvalla myös), mutta minulla on kysyntää... KOSKA LIIKUN IHMISTEN KESKUUDESSA. Aijai. Anteeksi Caps lock.
"Ihan hyvännäköisiä" naisia on tässä maailmassa enemmän kuin tarpeeksi.
Naiset ovat keskittyneet niin paljon ulkonäköönsä, että se on alkanut ja kärsiä inflaatiota. Vertaa: eihän Zimbabwessakaan paljoa lohduta olla miljonääri sikäläisessä valuutassa mitattuna.
Tässä se taas nähdään että ulkonällä ei pitkälle pötkitä, vaaditaan tekoja.
Sinun kannattaisi ihan itse hankkia merkityksellisyys elämääsi. Mielekkäitä harrastuksia, vapaaehtoistyötä, sen sellaista. Kai nyt kuka vaan tuntee elämänsä valuvan hukkaan jos vain sohvalla makaa, ohan riippumatta siitä onko parisuhdetta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mee chattiin. Siellä samanmoisii miehii. Kaljamahoil. Kaks pulskaa hyvin yhteen soppii ja laitetaa pussauskoppii. Ja lenkille.
Paitsi että en ole kiinnostunut rumista kaljamahoista. Sanoinhan jo että olen hyvännäköinen. Kroppakin näyttää todella hyvältä, mutta viihdyn liian paljon itseni seurassa, että menen täällä hukkaan.
Anna osoitteesi, niin tulen laittamaan sinut hyötykäyttöön. Niin et sitten mene hukkaan, vaan sinusta on edes jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että en ole kiinnostunut rumista kaljamahoista. Sanoinhan jo että olen hyvännäköinen. Kroppakin näyttää todella hyvältä, mutta viihdyn liian paljon itseni seurassa, että menen täällä hukkaan.
Eli onko ketjusi valituksen aihe siis se, että lukuisat miehet eivät älyä, että juuri sinun osoitteessasi olisi hyvä nainen, joka haluaa torjua heidät kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaisi ihan itse hankkia merkityksellisyys elämääsi. Mielekkäitä harrastuksia, vapaaehtoistyötä, sen sellaista. Kai nyt kuka vaan tuntee elämänsä valuvan hukkaan jos vain sohvalla makaa, ohan riippumatta siitä onko parisuhdetta vai ei.
Ei kai nyt vappunakin tarvi olla vapaaehtoistöissä? Kai sitä saa vähän hengähtää. En minä nyt asu tässä sohvassa, enkä varsinkaan makaa, vaan istun tukevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko ketjusi valituksen aihe siis se, että lukuisat miehet eivät älyä, että juuri sinun osoitteessasi olisi hyvä nainen, joka haluaa torjua heidät kaikki?
Ehkä en miehiä katsele ollenkaan. Joku nainen olisi parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en miehiä katsele ollenkaan. Joku nainen olisi parempi vaihtoehto.
Aina vain parempi. Minua ei haittaa ollenkaan, jos poistut kilpailusta.
Sama juttu.