En päässyt vastasyntyneen kanssa anopin 60-v.päiville ja nyt anoppi boikotoi ristiäisiä
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju aloitettu kolme vuotta sitten...
Voisin kuvitella, että vastaavien miniä-anoppi -konfliktien ja vastaavien erimielisyyksien kanssa painitaan edelleeen - se asia tuskin on muuttunut kolmessa vuodessa yhtään kummemmaksi.
Mitä enemmän itselle tulee ikää, sitä karvaammin saa huomata, että edes kuuskymppinen ei ole aikuinen ajatusmaailmaltaan.
Persoonallisuus ei joiltakin osin muutu koskaan. Kyllä jo lapsuudesta saakka voi päätellä, minkä tyyppinen persoona on aikuisena.
Ei meillä ollut ristiäisissä anoppia eikä minunkaan äitiä. Mihin heitä siellä tarvitaan?
Onko huomionhakuinen persoona? Joku vajaus ymmärryksessä?
Normaalia narsisteille, oma äitini voisi hyvin tehdä vastaavaa.
Tämä ketju on aloitettu jo 2019. Lapsi on jo 3-vuotta täyttänyt, kysynpä tässä kävikö mummo lapsen synttäreillä sitten vai vieläkö on lähestymiskielto voimassa?
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän 60 vuotta muutaman vuoden kuluttua. Lapsenlapsia minulla ei vielä ole, mutta jos synttäreiden aikaan miniäni ovat vastasynnyttäneitä, niin ei tule pieneen mieleenkään vaatia heitä tulemaan vieraisille. Lapset alkavat olla kolmekymppisiä, mutta silti muistan, millaista ne alkuajat oli synnytyksen jälkeen. En pystynyt istumaan, pelkkä lyhyt kotimatka sairaalasta kotiin oli tuskaa, jälkivuoto oli hirveää, rinnat oli niin isot ja kipeät, että kävelin kotona ilman paitaa, imettäminen sattui ja se kesti pari tuntia kerrallaan eikä järki toiminut, kun olin ollut pari viikkoa parin, kolmen tunnin yöunilla. Vaikka miniöilllä olisi superhelpot synnytykset ja pikatoipumiset, niin vauvoilla on silti riski sairastua. Sellaisia juhlia ei ole ollutkaan, etteikö sinne tulisi "taitaa olla flunssa tulossa" tai "olipa äsken hankala vatsatauti" -tyyppejä.
Tässä on järkevän ihmisen perikuva parin vuoden takaa!
Sanoa vaan, että tämä pariskunta tulee eroamaan satavarmasti ellei mies älyä asettaa vaimoaan ja perhettään ykkössijalle.