Täällä mä juon yksin. Olisi kiva lähteä juhlimaan vappua, mutta ei ole ketään, kenen kanssa lähteä
Kommentit (93)
Otetaan sille! Siis sille että on vappu.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
N25 Helsinki
Mistä päin Helsinkiä olet? Itse asun Vantaalla.
Ap
Ei tuossa mitään säälittävää ole, ap :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
N25 Helsinki
Ap
Itä-Helsinki, mutta täältähän pääsee muualle :)
Minäkin himassa ja ihan omasta halusta. Tuolla ulkona on nyt aikamoinen kohellus käynnissä ja teekkarit....
No niin, ratakanat lähtee liikenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
N25 Helsinki
Ap
Itä-Helsinki, mutta täältähän pääsee muualle :)
No hei. Itse ihan itä-Helsingin lähellä. Tämäpä sattui :D Tuossa kävelymatkan päässä metro.
Ap
M24 pkseudulta vailla seuraa. Onko snappia/kikkiä?
no niin nyt tapaatte hotelli vantaan edessä 22.00 ja tunnistatte toisenne hmmmm no jotain punaista näkyville tai keksikää ite
Pliis, helsinki ja vantaa, nähkää toisenne! Repäskää, älkääkä miettikö onko outoa. Mitä siinä menettää :) Itse kerran vähän vastaavasti lähdin piknikille tuntemattoman kanssa ja oli yllättävän mukavaa, se kannattaa.
T: random
Sama täällä. Ottaa päähän tää tilanne!
Hki
No niin siitä ap ja vantaa il trenoon tai länkkäriin, teidän on pakko nähdä 😃
Olen kyllä valmis kyllä lähtemään :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
no niin nyt tapaatte hotelli vantaan edessä 22.00 ja tunnistatte toisenne hmmmm no jotain punaista näkyville tai keksikää ite
Tai se valkonen lakki molemmille..., mikä se nyt on....
Hyvä, ap, näyttäkää muille mallia 💪🏻💪🏻 Hyvä mieli tulee tälleen ulkopuoliselleki yksinäisyyttä kokeneelle kun ihmiset menee mukavuusalueensa ulkopuolelle! Jos näätte niin tulkaa kertomaan miten meni :) Kivaa vappua kaikille!
Tavatkaa! Itse Lahessa yksin.. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai se valkonen lakki molemmille..., mikä se nyt on....
Löytyy lakkikin. Voin laittaa vaikka keltaisen huivin kaulaan.
Ap
Kaikki nyt hopi hopi hotelli vantaalle punanen pipo päässä ja sit otetaan aamuun asti, sopiva väri vappuun heilutelkaa vaan punaista niin tunnistetaan toisemme.
Vierailija kirjoitti:
No niin siitä ap ja vantaa il trenoon tai länkkäriin, teidän on pakko nähdä 😃
Piti sanomani ap ja N25 tietenkin, olin vaan niin innoissani kun kerrankin mahdollisuus todistaa jotain kivaa tapahtuvan.
Sama.
N25 Helsinki