Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä mä juon yksin. Olisi kiva lähteä juhlimaan vappua, mutta ei ole ketään, kenen kanssa lähteä

Vierailija
30.04.2019 |

Säälittävä olen :(

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ikä- tai ulkonäkörajoituksia?

ei tietenkään :)

Vierailija
42/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV Miitti!! 

pistäkää tänne ketjuun miten ilta etenee 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yksinäiset: Teillä on maailman paras seura ihan lähellä, kun vaan otatte sen vastaan. Katso lisää: https://tuleuskoon.fi/

Vierailija
44/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla pikkuhuppelissa jo. Oon syönyt herkkuja mahan pulleaksi, mutta saanko silti tulla mukaan?

Vierailija
45/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei väliä, eikä ulkonäöllä :D

Ap

Vierailija
46/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras, nyt tapaamaan!

Vierailija
47/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten miten ilta meni jooko, lähtisin mut on nyt vähän huono ajotus ton lompakon kanssa.

Vierailija
48/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos tämä olisi totta! Oman kotikaupunkini FB-puskaradiossa joukko toisilleen tuntemattomia ihmisiä sopivat tapaamisen, se oli jotenkin todella ilahduttavaa ja rohkeaa. Hyvää vappua kaikille!

Vierailija
49/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa sitten miten ilta meni jooko, lähtisin mut on nyt vähän huono ajotus ton lompakon kanssa.

Sama :/ rahat ihan lopussa

Vierailija
50/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa jos tämä olisi totta! Oman kotikaupunkini FB-puskaradiossa joukko toisilleen tuntemattomia ihmisiä sopivat tapaamisen, se oli jotenkin todella ilahduttavaa ja rohkeaa. Hyvää vappua kaikille!

Hups huonosti selitetty, eivät siis nyt vappuna tavanneet, vaan joskus talvella.

Vierailija
51/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no niin nyt tapaatte hotelli vantaan edessä 22.00 ja tunnistatte toisenne hmmmm no jotain punaista näkyville tai keksikää ite

Tai se valkonen lakki molemmille..., mikä se nyt on....

Valkolakki onkin hyvä tuntomerkki vappuna, heh.

Vierailija
52/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen tästä Tilkurilaan, itäkeskukseen tai vaikka keskustaan. Missä nähdään? Ja oikeasti, tuleehn joku? En yksin halua mennä.

Ap

Vierailija
53/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään seuraavaan mukaan jos ottavat vielä jäseniä uuteen av- kerhoon? =)

Vierailija
54/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 25 nainen ja yksin myös. Jotenkin huvittavaa, kun muistan samantyylisen keskustelun viime vapulta  ja näköjään mikään ei ole minullakaan muuttunut ja sama tilanne edelleen. Tosin itse asun täällä aika pohjoisessa suomessa. Olen kyllä välillä niin yksinäinen. En itse edes "harrasta" juomista joten täällä omissa oloissa vappu taas menee ja yksin en enää halua lähteä.  Pitäisi tietysti saada tilanne muutettua.

Vierailija
55/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yksinäiset: Teillä on maailman paras seura ihan lähellä, kun vaan otatte sen vastaan. Katso lisää: https://tuleuskoon.fi/

Ihminen tarvitsee muutakin kuin vain uskon. Toisen ihmisen seuraa ja läheisyyttä.

Vierailija
56/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän meidän kaikkien halukkaiden tavata edes pari kertaa vuodessa jossain että ois kaikilla mahollista tulla paikalle ja samat vaatimukset kuin tässä ketjussa eli ei mitään vaatimuksia.

Vierailija
57/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, asuisinpa siellä päin niin lähtisin. Tällainen spontaanius on välillä kivaa, voi tavata mukavia ihmisiä eikä tarvitse yksin viettää vappua.

Vierailija
58/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii hyvä ap, sitten muut myös seuraksi! Kerran sitä vaan täällä eletään! Jos ei ylimpiä ystävyyksiä saa eikä olis maailman sujuvinta niin ainakin hauskan vapputarinan muisteltavaksi! Lahdestakin ehtii aivan hyvin! :)

Vierailija
59/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään seuraavaan mukaan jos ottavat vielä jäseniä uuteen av- kerhoon? =)

Jes ehdottomasti! :)

Vierailija
60/93 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan yksin johonkin menomestaan 👍 Itse olen usein yksin liikenteessä ja mukava tutustua uusiin ihmisiin 😁

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi