Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderiä kutsuu "vain panosovellukseksi" ne jotka ei osaa sitä käyttää

Vierailija
30.04.2019 |

Tinderistä löytää panoja tai suhteita, mutta sitä pitää osata käyttää. Suurin osa naisista on ihan pöljiä kuvien suhteen. Eivät osaa yhtään nähdä ihmistä kuvan takana vaan katsovat miesten kuvia kuin jotain Instagram poseerauksia tai julkkisten kuvia. Suurin osa miehistä ei osaa sellaisia tai muutenkaan markkinoida itseään. Joten eivät saa tykkäyksiä. Sama mies työpaikalla tai harrastusryhmässä olisi kiinnostava mutta Tinderin huonossa kuvassa kalasaaliin kanssa kurahousuissa saa raksia. SItten päädytään treffeille sen miehen kanssa joka osaa markkinoida itseään ja jolla on rivi naisia jonossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kaikki tuntemani miehet jotka sitä käyttää etsii vain seksiä. Itse etsin parisuhdetta ja en käytä Tinderiä. En ymmärrä miksi jotkut naiset sieltä parisuhdetta koittaa etsiä, kun itse en ole törmännyt sellaiseen mieheen joka parisuhdetta sieltä etsisi. Tokihan seksi voi parisuhteeseen johtaa, mutta Tinder on 100% seksisovellus.

Vierailija
2/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja kaikki tuntemani miehet jotka sitä käyttää etsii vain seksiä. Itse etsin parisuhdetta ja en käytä Tinderiä. En ymmärrä miksi jotkut naiset sieltä parisuhdetta koittaa etsiä, kun itse en ole törmännyt sellaiseen mieheen joka parisuhdetta sieltä etsisi. Tokihan seksi voi parisuhteeseen johtaa, mutta Tinder on 100% seksisovellus.

En tunne ketään miestä joka etsisi ensisijaisesti parisuhdetta, Tinderissä tai baarissa. Mies etsii naista ensisijaisesti aina muihin tarpeisiin, joskus vain jää kiinnostava käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mies, enkä käytä Tinderiä. Ainoa tuntemani mies, jonka tiedän käyttäneen Tinderiä, etsi sieltä kyllä panoseuraa, mutta sopivan tavattuaan vakiintui ja meni naimisiin. Nyt heillä on lapsikin. Eli kyllä siellä miehetkin etsivät myös parisuhdetta, tai ovat ainakin avoimena sellaiselle. Ainakin jotkut.

Vierailija
4/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mies, enkä käytä Tinderiä. Ainoa tuntemani mies, jonka tiedän käyttäneen Tinderiä, etsi sieltä kyllä panoseuraa, mutta sopivan tavattuaan vakiintui ja meni naimisiin. Nyt heillä on lapsikin. Eli kyllä siellä miehetkin etsivät myös parisuhdetta, tai ovat ainakin avoimena sellaiselle. Ainakin jotkut.

Jos miehellä on ollut elämässään parisuhteita, niin sellainen käy jos sopiva nainen tulee vastaan. Jos 40+ mies ollut aina yksin, niin tod näk jatkaakin niin.

Vierailija
5/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaveri liittyi tinderiin eron jälkeen ja poistui sieltä muutaman tapaamisen jälkeen. Naiset eivät vastanneet odotuksia. yksi löytyi jopa alaston suomesta ja kaveri haki parisuhdetta, jonka lopulta löysi muuta kautta.

Vierailija
6/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Oma mieheni etsi sieltä parisuhdetta. Samaten mieheni veli. Molemmat löysivät naiset, jotka myös halusivat parisuhteen. Kävin monilla treffeillä ennen nykyistä miestä, ja lähdin treffeille vain miesten kanssa, jotka halusivat parisuhteen. Kyllä heitä on.

Vierailija
7/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nettideittipalveluja suosittelette Tinderin sijaan?

Vierailija
8/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nettideittipalveluja suosittelette Tinderin sijaan?

Sellainen jossa paria ei etsitä pinnallisesti kuvan perusteella. Lähes kaikki muut palvelut ovat sellaisia kuten S24, Happypancake ym..

Vierailija
9/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, millä mielellä ne muut ovat siellä? Moni sanoo että etsivät parisuhdetta, koska silloin lohkeaa myös vaikeammilta naisilta. Sitä parisuhteenhakua tarvitsee esittää kunnes saa pesää ja sitten voikin ghostata.

Vierailija
10/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset jotka tunnen ja käyttävät Tinderiä ovat ns. kevytkenkäisiä ja miehiä menee liukuhihnalta. Siksi en deittaile Tinderiä käyttäviä naisia.

Vierailija
11/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte, millä mielellä ne muut ovat siellä? Moni sanoo että etsivät parisuhdetta, koska silloin lohkeaa myös vaikeammilta naisilta. Sitä parisuhteenhakua tarvitsee esittää kunnes saa pesää ja sitten voikin ghostata.

Minä en ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä myyttiä, että miehet tyypillisesti haluaisivat seksiä saman naisen kanssa vain kerran. Jos seksi on molemmille kivaa, niin kai sitä haluaa uudestaankin.

Vierailija
12/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä myyttiä, että miehet tyypillisesti haluaisivat seksiä saman naisen kanssa vain kerran. Jos seksi on molemmille kivaa, niin kai sitä haluaa uudestaankin.

Joo, mutta uusiakin naisia silti haluaa.

Vierailija
13/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta uusiakin naisia silti haluaa.

Kun mies saa riittävän tasokasta, niin haluaa sitä uudestaan eikä vähemmän tasoikkaita muita. Siitä alkaa parisuhde.

Vierailija
14/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että nainen on tinderissä, tekee hänestä epähalutun parisuhteeseen.

Vierailija
15/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa miehistä ei osaa sellaisia tai muutenkaan markkinoida itseään. Joten eivät saa tykkäyksiä."

Väärin. Suurinosa miehistä ei ole Instagram-mallin näköisiä, joten eivät myöskään saa samalla lailla tykkäyksiä. Tinder on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen, ei keskinkertaista tai rumaa naamaa millään markkinoinnilla paranneta.

Vierailija
16/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten markkinoisit tinderiin haluavaa uuno turhapuroa?

Vierailija
17/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään myytti ole, mutta ei tietenkään mikään ehdoton totuus. Tuon vahvistaa erilaiset eläimille tehdyt tutkimukset ja myös ihmisten kohdalla miesten kokemus naisen vieättävyydestä laskee ensimmäisen kerran jälkeen.

Vierailija
18/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle osalle miehistä tinder on karkkikauppa, tämä on lainattu lehdestä. Koitin kysellä täältä naisten mielipiteitä niin ensimmäinen lähti poistoon. Toista en enää jaksanut etsiä. Kuitenkin kiinostaa miten naiset suhtautuu näihin tinderin kiinostaviin karkkikauppa miehiin?

En siis ole koskaan käyttänyt tinderiä. Hitto en edes omista älypuhelinta. Sana svaibbaus selvisi vasta kun luin tältä palstalta mitä se tarkoittaa. Tiedän kyllä jotain älypuhelinten toiminnasta kun melkein kaikilla on sellaiset. Mun luurilla ei voi ottaa edes kuvia. Se onkin mulle puhelin.

Vierailija
19/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tunnen useita pareja, jotka ovat hakeneet nimenomaan parisuhdetta ja tinderin kautta sen löytäneet. Useimmat käyttäjät kuitenkaan n ovat ihan tavallisia ihmisiä. Samaan se on missä ja miten tavataan, eihän ole mitään takeita johtaako tapaaminen pelkkään seksiin, parisuhteeseen tai ei yhtään mihinkään. Ei Tinder mutta käännös automaatti ole.

Vierailija
20/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastoin kuvitelmaasi normaali ihminen kyllä huomaa feikkauksen. Eikä sinne pestiin kannata syöksyä ennenkuin tuntee sen toisen kunnolla. Siis mikäli ei pelkkää seksiä hae.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi