Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderiä kutsuu "vain panosovellukseksi" ne jotka ei osaa sitä käyttää

Vierailija
30.04.2019 |

Tinderistä löytää panoja tai suhteita, mutta sitä pitää osata käyttää. Suurin osa naisista on ihan pöljiä kuvien suhteen. Eivät osaa yhtään nähdä ihmistä kuvan takana vaan katsovat miesten kuvia kuin jotain Instagram poseerauksia tai julkkisten kuvia. Suurin osa miehistä ei osaa sellaisia tai muutenkaan markkinoida itseään. Joten eivät saa tykkäyksiä. Sama mies työpaikalla tai harrastusryhmässä olisi kiinnostava mutta Tinderin huonossa kuvassa kalasaaliin kanssa kurahousuissa saa raksia. SItten päädytään treffeille sen miehen kanssa joka osaa markkinoida itseään ja jolla on rivi naisia jonossa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa miehistä ei osaa sellaisia tai muutenkaan markkinoida itseään. Joten eivät saa tykkäyksiä."

Väärin. Suurinosa miehistä ei ole Instagram-mallin näköisiä, joten eivät myöskään saa samalla lailla tykkäyksiä. Tinder on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen, ei keskinkertaista tai rumaa naamaa millään markkinoinnilla paranneta.

Parannetaanpas. Livenä en saa seuraa, tinderin kautta pääsin monille kivoille treffeille ja löysin ihanan parisuhteenkin. Moni mies oli suhdetta etsimässä, ei missään nimessä ole pelkkä panosovellus, löytyy ihan laidasta laitaan ihmisiä, niinkuin missä tahansa. Terveisin rumempi kolmekymppinen nainen.

Vierailija
22/22 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toivottoman ujo mies, joka kyllä ilmeisesti naaman puolesta kiinnostaa naisia, mutta en vain uskaltaisi mennä kasvotusten edes juttelemaan kellekään baarissa, kaupassa, tms vaikka miten leveää hymyä olisi vilautettu.

Liityin Tinderiin viitisen vuotta sitten pitkän parisuhteen päätyttyä vuotta aiemmin. En tiennyt mitään deittailuista tai mistään muustakaan. Olin avoimin mielin, en hakemassa seksiä enkä parisuhdetta vaan ihmettelemässä miten deittailu toimii - tai kiinnostanko ketään edes tykkäyksiin asti.

Kahden vuoden aikana kävin viidentoista naisen kanssa treffeillä. Yhden Tinderissä tapaamani naisen kanssa olin kevyessä, mutta uskollisessa etäsuhteessa puolisen vuotta. Se kuitenkin kuivui kasaan toiveiden erilaisuudesta johtuen. Toisen kanssa olin 8kk parisuhteessa, joka ei sekään lopulta toiminut. Kunkin, lyhyenkin jutun jälkeen liityin takaisin Tinderiin muutaman kuukauden pohdinnan jälkeen. 2 vuotta sitten törmäsin Tinderissä nykyiseen puolisooni. Matcheja sain aina jotain 50-100 kun sovelluksen uudelleen asensin ja aikaa kului. Noista kourallisen kanssa juttua syntyi, treffeille päästiin koko tuon 3 vuoden aikana 15 kanssa ja tosiaan kolmen (ml nykyinen puolisoni) kanssa parisuhteeseen asti.

En hakenut seksiseuraa, enkä epätoivoisesti parisuhdettakaan, vaan olin avoimin mielin.

Kannatti. En olisi ikinä "livenä" tavannut - tai uskaltanut aloittaa heidän kanssaan keskusteluja - niin upeita ihmisiä kuin mitä Tinderissä tapasin.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan