Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naiset eivät voi hyväksyä sitä

Vierailija
30.04.2019 |

Että kotona on tasan niin siistiä kuin se ahkerampi siivooja siivoaa, ei välttämättä niin siistiä kuin hän haluaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ap hyväksyä sen, että nainen heittää sut pihalle siivoamattomuutesi takia? Vapaamatkustajia ei sallita.

En mitenkään kieltäydy tekemästä omaa osaani mutta sen sijaan että vapunaattona vapaapäivänä siivoaisin tai kuuntelisin kun toinen siivoaa ja raivoaa alle 2 viikkoa pääsiäisen kevätsiivouksesta istun vaikka mieluummin täällä baarissa yksin

Eiköhän vaimosi kyllästy siivoamiseen ja tulee sinne seuraksesi puolen tunnin sisään.

Vierailija
22/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät voi hyväksyä sitä, että jos haluaa kotona olevan siistimpää, pitää siivota ihan itse?

Meilläkin mies päivät kotona, minä töissä. Silti kehtaa pyöritellä silmiään sotkuille ilman että tajuaa itse tarttua imuriin ja rättiin. Minä vain kintaalla viittaan moiselle, mua ei haittaa (enää). Ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kovinkaan montaa naista haittaa, jos mies siistimpänä tekee höntä enemmän kotitöitä ja pitää kodin siistimpänä kuin mikä hänelle riittäisi. Vai oletko tällaisesta kuullut?

En kyllä ole yhdenkään miehenkään kuullut valittavan liiasta siisteydestä. Sotkuista kylläkin.

Siisteydestä ei ole haittaaa tietenkään mutta överi siivoaminen ja toisen vaatiminen osallistumaan naurettavuuksiin asti rasittaa suhdettani nytkin

Sun pitää hei vaan löytää joku joka on vähintään yhtä epäsiisti kuin sä. Ei pitäis olla konsti eikä mikään, tälläkin palstalla jatkuvasti miehet todistamassa, miten hirveitä sikolättejä sinkkunaisten asunnot ovat.

On tämäkin yhdenlaista tuuria kun sattuu aina siisteysintoilijoita kohdalle.

Tarkistusnumero 777

Vierailija
24/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää kaiken levälleen, ei siivoamista ole helppo aloittaa. On mahdotonta tietää toisen ihmisen tavaroiden paikkoja. Pahinta on, kun toinen hävittää tavaransa ja menee sotkemaan minun tavaroitani, ottaa jotain käyttöönsä ilman että lertoo ja hylkää muun sotkun keskelle. Se että yhteiset tavarat löytyisivät aina samoilta paikoilta toimisi hyvin ja toisen tavaroita ei tarvitsisi tutkia.

Vierailija
25/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo, minuahan ei tavaraläjät haittaa, joten mies joutuisi silloin siivoamaan suurimman osan. Itselläni kertyy lehti-, kirja- ja käsityöläjiä vähän joka pöydälle ja etenkin sängyn viereen lattialle. Keväisin paikat ovat taimiastioita täynnä ja minä voisinkn loikkia niiden yli, mutta miehestä se saattaisi olla kiusallista?

Vierailija
26/27 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät voi hyväksyä sitä, että jos haluaa kotona olevan siistimpää, pitää siivota ihan itse?

Meilläkin mies päivät kotona, minä töissä. Silti kehtaa pyöritellä silmiään sotkuille ilman että tajuaa itse tarttua imuriin ja rättiin. Minä vain kintaalla viittaan moiselle, mua ei haittaa (enää). Ihan sama.

Siis - sun mies on kotona ja sina olet toissa, ja silti han ei tee kotihommia? o_0 

Olis mulle aika nopeasti ex-mies. On ihan itsestaanselvaa, etta se, joka on kotona, tekee kotihommat. En voisi edes kuvitella etta viela tyopaivan paalle alkaisin siivoamaan kun toinen on ollut tekematta mitaan koko paivan :D 

Vierailija
27/27 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kovinkaan montaa naista haittaa, jos mies siistimpänä tekee höntä enemmän kotitöitä ja pitää kodin siistimpänä kuin mikä hänelle riittäisi. Vai oletko tällaisesta kuullut?

En kyllä ole yhdenkään miehenkään kuullut valittavan liiasta siisteydestä. Sotkuista kylläkin.

Ex-mies nimitti minua siivoushulluksi. Siivosin kerran viikossa tai jos pölyä oli paljon niin kahdesti. Eikä ollut mistään suursiivouksesta kyse, ihan normaalisiivous. En pyytänyt tai vaatinut häntä siivoamaan eli siitä ei ollut kyse, eikä koti todellakaan ollut sisustuslehtityyliin konmaritettu. Häntä ei olisi häirinnyt edes monen sentin pölykerros.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi