Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein eilen tyhmyyksiä kännipäissäni. Laskeuduin 5-kerroksisen talon katolta alas syöksyputkea pitkin.

Vierailija
30.04.2019 |

Eihän tuo nyt fyysisenä suorituksena ole kovin ihmeellinen, mutta jos olisin tippunut asvalttiin, niin minua yllyttäneet kaverit saattaisivat potea pientä morkkista. Tykkään kiipeilystä, mutta olen selvinpäin niin pidättynyt, etten kehtaa kiipeillä. Humalassa löydän itseni aina ties mistä tornista tai puusta. Ehkä tänäänkin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttä ikää sinulle!

Vierailija
2/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa vahinko, ettet pudonnut pää edellä. Olisi niin tarvittu darwinismia tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikapuiden voisi olettaa kestävän, mutta ränni voi tippua alas kesken matkan, vaikka otteesi pitäisikin. Olet saanut uuden elämän. Meinaatko ottaa sen kanssa vastaavan riskin?

Vierailija
4/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit yllyttää ja humalassa tulee toilailtua.

Semmostahan se on että niin kauan sattuu ja tapahtuu kuin et tee asialle mitään vaan jatkat samaa rataa. Toivottavasti onni on jatkossakin myötä etkä päädy tilastoihin.

Vierailija
5/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi vaikka korkin laitto kiinni?

Vierailija
6/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mallia:

Vierailija
7/7 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikapuiden voisi olettaa kestävän, mutta ränni voi tippua alas kesken matkan, vaikka otteesi pitäisikin. Olet saanut uuden elämän. Meinaatko ottaa sen kanssa vastaavan riskin?

Olen työkseni asennellut myös syöksyputkia ja testasin kyseisen putken kiinnityksiä kiipeämällä ensin ylös neloskerrokseen. Putki voitti luottamukseni ja päätin yrittää tulla alas katolta sitä pitkin. Alaspäin lähtiessä oli vaarallisin osuun, kun piti päästä katolta hankalassa paikassa olevaan putkeen kiinni. Tiedostan kyllä riskit kiipeillessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi