Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö, että miehesi kuolee tai vammautuu moottoripyörällä?

PoS
30.04.2019 |

Itse en voisi elää näiden motoristien kanssa, joiden elämässä tärkeintä on huvisaastuttaminen ja liikenteen vaarantaminen. Voimia motoristien omaisille!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään, että lapseni kuole mopo-onnettomuudessa. Näitäkin on tänä vuonna jo useita sattunut. Mieheni on virittänyt lasten mopot kulkemaan 80 km/h ja äänenvaimentimet otettiin pois.

Vierailija
2/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammautuminen on pahempaa kuin kuolema, koska siinähän sitten hoidat halvaantunutta koko loppuelämäsi tai sitten jätät hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Ja varmasti hänkin pelkää välillä, että minä vammaudun. Mutta semmoista se elämä on: kaikki ei ole niin turvallista. Mun valintani on ajaa moottoripyörällä ja ratsastaa, eivät kai ne sieltä turvallisimmasta päästä harrastuksia ole.

Vierailija
4/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kukaan ei aja mopoa eikä moottoripyörää. Miten joku voi olla niin vastuuton, että virittää oman lapsensa mopon?

Vierailija
5/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää yhtään. Ei hällä tosin ole kuin polkupyörä ja sekin koskemattomana varastossa jo vuosia.

Vierailija
6/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kukaan ei aja mopoa eikä moottoripyörää. Miten joku voi olla niin vastuuton, että virittää oman lapsensa mopon?

No sitähän minäkin ihmettelen, mutta poliisin mukaan yli 50% mopoista on viritettyjä tai muuten laittomia.

Vierailija
7/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkään, että lapseni kuole mopo-onnettomuudessa. Näitäkin on tänä vuonna jo useita sattunut. Mieheni on virittänyt lasten mopot kulkemaan 80 km/h ja äänenvaimentimet otettiin pois.

Ja sinä äitinä sallit tuon? Entä kun vahinko käy? Syyllisyys lopun iän.

Nimim. "itse käräyttäisin poliisille, olkoon vaan oma perheenjäsen"

Vierailija
8/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelkään ja pelkään itsenikin puolesta hänen kyydissään. Samoin olen tietoinen siitä, että omatkin Vespa-ajeluni sisältävät aina pienen riskin.

Vierailija
9/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä osaa pelätä, kun ajan itsekin... Toki välillä tulee sydämentykytyksiä, kun joku perseilee tuolla liikenteessä.

Vierailija
10/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään turhempaa kuin moottoripyörä tai mopo. No ehkä mönkijä, joka on tullut nyt uudelleen muotiin.

Vierailija
11/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään turhempaa kuin moottoripyörä tai mopo. No ehkä mönkijä, joka on tullut nyt uudelleen muotiin.

Moottorikelkka on myös sieltä turhimmasta päästä ja käytännössä vain huvisaastuttamista varten olemassa. Kuten myös vesiskootteri. Meneekö joku vesiskootterilla töihin?

Vierailija
12/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on melkoisia tappokoneita kevyenliikenteen väylillä (joissa on mopot sallittu). Takavuosina eräs tuttu vammautti 6-vuotiaan pikkutytön osuttuaan tähän viritetyllä mopolla.

Vierailija
13/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään. Ja odotan että miehen keski-iän kriisi menisi ohi ja hylkäisi tuon vekottimen.

Lapsille emme ole hommanneet mopoja vaan mopo-autot, ovat sentään vähän turvallisempia.

Vierailija
15/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on melkoisia tappokoneita kevyenliikenteen väylillä (joissa on mopot sallittu). Takavuosina eräs tuttu vammautti 6-vuotiaan pikkutytön osuttuaan tähän viritetyllä mopolla.

https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/mopoilija_ajoi_…

"Eräässä vaiheessa joutui 2-3 -vuotiaan pyöräilijän huoltaja vetämään lapsensa kaahaavan mopon edestä."

Vierailija
16/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää yhtään. Ei hällä tosin ole kuin polkupyörä ja sekin koskemattomana varastossa jo vuosia.

Miksi sitten osallistuit keskusteluun?

Vierailija
17/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella pelottaa enemmän, ettei pienet lapseni jää näiden jalkakäytävällä ja lenkkipoluilla kaahaavien mopojonnejen alle.

Vierailija
18/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten osallistuit keskusteluun?

Hän ei tainnut olla ihan se "penaalin terävin kynä".

Vierailija
19/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörät pitäisi kieltää lailla. Reikäpäät vetävät täälläkin taajamassa 200 km/h niillä kyykkyvinkupyörillään.

Vierailija
20/32 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyörät pitäisi kieltää lailla. Reikäpäät vetävät täälläkin taajamassa 200 km/h niillä kyykkyvinkupyörillään.

Kielletään sitten autotkin samalla. Ajan aina rajoitusten mukaan sekä autolla että moottoripyörällä, mutta se tuntuu ärsyttävän monia kanssaliikenteenkäyttäjiä. Tullaan ihan perään kiinni kyttäämään ja ohitellaan mielenosoituksellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi